اساتید پیشنهادی:

زبان آموز برتر ماه فروردین

زینب ناصری
زینب ناصری
چهارشنبه, 19 مرداد 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 2543

زبان آموزان سامانه آموزش زبان تیکا

مشخصات زبان آموز برتر سامانه آموزش زبان تیکا

نام زبان آموز: هومن جماعت
زبان مد نظر: انگلیسی
استاد: کمیل صمدی
سن: 40 ساله. 
شغل: برنامه نویسی


سلام آقای جماعت. تبریک میگم که به عنوان زبان آموز برتر انتخاب شدید. اولین سئوال من اینه که هدف شما از شرکت در کلاس زبان بیشتر چیه؟


 هدفم این بود که به طور کلی مهارت های زبان انگلیسی خودم رو تقویت کنم. از نظر من یادگیری زبان برای پیشرفت شغلی و یادگرفتن مهارت های جدید ضروریه. به شخصه برای امکان مطالعه مقالات آموزشی دست اول هم برای من اهمیت زیادی داشت.
رشته تحصیلی من الکترونیک بود اما در حال حاضر مشغول برنامه نویسی هستم. برای یادگرفتن کدزنی و استفاده از منابع به روز یاد گرفتن زبان برای من مهم بود.


بسیار عالی. شما تا حالا چند جلسه کلاس آنلاین خصوصی گذروندید؟


  تا امروز من 53 جلسه با استاد کمیل صمدی گذروندم. کلاس های من به صورت نسبتا فشرده بودند و هر هفته حدود سه جلسه کلاس داشتم.


آیا شرکت در کلاس زبان آنلاین رو به اطرافیان خودتون پیشنهاد دادید؟


 بله. در حقیقت خود من بعد از شرکت کردن پسرم در کلاس های آنلاین به این فکر افتادم. پسرم 13 ساله است و قبل از این به صورت حضوری در آموزشگاه زبان شرکت میکرد. بعد از شیوع ویروس کرونا کلاس های پسرم به صورت آنلاین ادامه پیدا کرد. من هم با دیدن شرایط یادگیری آنلاین به فکر ثبت نام در کلاس زبان افتادم و با جست و جو در اینترنت تیکا رو پیدا کردم.


پس سابقه شرکت در کلاس حضوری در آموزشگاه زبان رو نداشتید؟

خیر


سابقه شرکت در کلاس آنلاین رو چطور؟

خیر


توصیه شما به سایر زبان آموزانی که قصد یادگیری دارند چیه؟


من اهل توصیه کردن به بقیه نیستم. اما نکته مثبت یادگیری آنلاین زبان به نظر من صرفه جویی در هزینه و زمان رفت و آمد بین محل زندگی و آموزشگاه زبان است. زبان آموزهایی که واقعا به فکر یادگیری باشند به این ترتیب میتونند از این زمان برای تمرین کردن قبل و بعد کلاس خصوصی خودشون استفاده کنند.


نکات مثبت یادگیری آنلاین به نظر شما چیست؟


به جز مسئله صرفه جویی در زمان، به نظر من شباهت زیادی به تدریس حضوری داره. درنتیجه نکته خاصی نیست که بتونم به عنوان مزیت خاص آنلاین بودن کلاس مطرح کنم.


دشواری ها و چالش های یادگیری آنلاین به نظر شما چیست؟ 


من از نظر یادگیری آنلاین با چالش خاصی مواجه نشدم. شاید چون شرایط مناسب رو از قبل فراهم کرده بودم. اتصال به اینترنت پرسرعت به تنهایی باعث میشه از نظر برگزاری کلاس ها مشکلی وجود نداشته باشه.


نقش استاد زبان شما در موفقیتتون چقدر بود؟


 من دنبال یک تکنیک خاص تدریس و معلمی که به روش بسیار متفاوتی آموزش زبان رو انجام بدهند نبودم. من انتخاب روش تدریس رو به صلاح دید استاد واگذار میکنم. اما به طور کلی استاد کمیل صمدی رو به علت مهارت خوب ایشون در تدریس مکالمه زبان انگلیسی انتخاب کردم. لهجه ایشون به چیزی که من مد نظر داشتم نزدیک بود و بعد از صحبت های اولیه تصمیم گرفتم با هماهنگی با ایشون ادامه بدم.


سامانه آموزش زبان تیکا:
ممنون از شما که وقتتون رو در اختیار ما گذاشتید. تجربه شما میتونه به تصمیم گیری بهتر زبان آموزهایی که تجربه یادگیری آنلاین ندارند کمک زیادی بکنه. امیدواریم کلاس هاتون از این به بعد هم به خوبی پیش بره. 
 

زبان آموز برتر ماه فروردین

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات