استاد زبان ترکی استانبولی آيدا بهرنگى

کلاس زبان ترکی استانبولی استاد آيدا بهرنگى

تعداد شاگردها: 6
 استاد آيدا بهرنگى مدرس زبان ترکی استانبولی  در تیکا
ترکی استانبولی
ترکی استانبولی

آيدا بهرنگى

زبان ترکی استانبولی
مدرس زبان تركى استانبولى و تومر با سابقه ى طولانى تدريس
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تبریز
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
6
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 67 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

اگر مايليد كه تركى استانبولى را مانند زبان مادرى خود صحبت كنيد و يا در آزمون تومر رتبه ى دلخواهتان را بدست آوريد ، آدرس را درست آمده ايد .
با شركت در اين كلاس شما با استفاده از روشهاى نوين آموزشى ، تركى استانبولى را از صفر تا صد و قدم به قدم خواهيد آموخت و لذت يادگيرى يك زبان جديد را تجربه خواهيد كرد .
Sizi sınıfımda görmekten memnun olurum

۱. نمیشه گفت از متد ثابتی استفاده می‌کنم. با توجه به زبان‌آموز متدی رو انتخاب می‌کنم که براش قابل فهم‌تر و دلپدیرتر باشه.
اما بیس اکثر کلاس‌ها مکالمه‌ست.
۲. برای تدریس زیاد وابسته به کتاب نیستم، اما اغلب American English file و یا touch stone رو پایه کلاس قرار می‌دم.
۳. آموزشگاهی که شبیه مدرسه نباشه! بیشتر شبیه یک محیط انگلیسی زبان باشه، توی محیط امکاناتی باشه که زبان آموز علاوه بر آموزش‌های مدرس، از محیط هم ناخودآگاه اطلاعات زبانی کسب کنه‌.
۴. نام نمی‌برم، ولی استادی بودن که لحن صمیمی داشتن و در عین حال شوخ و جدی هم بودن! با احساسات زبان آموز زود کانکت میشدن و به همین دلیل تاثیر گذاریشون روشون زیاد بود.
۵. سخت‌گیری زیاد و زده کردن افراد از ادامه‌ی یادگیری بدترین کاریه که خیلی از مدرس‌ها میکنن و جورش رو باید ماها بکشیم و کلی تلاش کنیم علاقه‌ی از دست رفته رو بازسازی کنیم.
۶. به نظر من تاثیر چندانی نداره! من بعنوان یک فارسی زبان قابلیت چندانی برای آموزش زبان فارسی ندارم! در نهایت اگر روش‌های آموزش رو بلد باشم، میتونم فقط یک مکالمه‌ی کار راه بنداز رو آموزش بدم! برای تدریس زبان باید زبان‌شناسی، گرامر، واژه‌شناسی، روان‌شناسی و جانعه‌شناسی زبان رو بلد بود، نه فقط صحبت کردنش رو.


۸. به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی زبان چه فرقی با هم دارند؟

کلاس خصوصی صرفه‌جویی توی زمان و هزینه‌ست همین! من کلاس‌های عمومی رو همیشه ترجیح میدم، زبان برای درک به interaction احتیاج داره. توی کلاس خصوصی فقط دو نفر رو به روی هم هستن، احتمال این که زبان آموزی که فقط خصوصی کار کرده توی محیط گیج بشه خیلی بیشتر از بقیه‌ست.
۷. به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز توی کلاس زبان باید چقدر باشه؟

درباره‌ی TTT و STT نمیشه کوتاه توضیح داد. چون برای هر تسک متفاوته! ولی اگه مدرس نتونه اهمیت تسک‌ها رو از نظر fluency و accuracy آنالیز کنه، بهتره تایم صحبت‌کردن رو به نسبت مساوی نگه داره.

گروه هدف تدریس

  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال
  • بزرگسال

تخصص مدرس

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

0.0
  • 1399-1399

    کارشناسی ریاضی کاربردی دانشگاه تبریز

  • 1396-1399

    خصوصی

زبان تدریس ترکی استانبولی
محل اقامت تبریز
تعداد زبان آموز 6
امتیاز مدرس 0
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 67500
گروه هدف تدریس نوجوان جوان میانسال بزرگسال
تخصص مدرس
تحصیلات مدرس
کارشناسی ریاضی کاربردی دانشگاه تبریز
سابقه کاری
1396-1399 خصوصی
مدارک آموزشی
درباره مدرس اگر مايليد كه تركى استانبولى را مانند زبان مادرى خود صحبت كنيد و يا در آزمون تومر رتبه ى دلخواهتان را بدست آوريد ، آدرس را درست آمده ايد .
با شركت در اين كلاس شما با استفاده از روشهاى نوين آموزشى ، تركى استانبولى را از صفر تا صد و قدم به قدم خواهيد آموخت و لذت يادگيرى يك زبان جديد را تجربه خواهيد كرد .
Sizi sınıfımda görmekten memnun olurum

۱. نمیشه گفت از متد ثابتی استفاده می‌کنم. با توجه به زبان‌آموز متدی رو انتخاب می‌کنم که براش قابل فهم‌تر و دلپدیرتر باشه.
اما بیس اکثر کلاس‌ها مکالمه‌ست.
۲. برای تدریس زیاد وابسته به کتاب نیستم، اما اغلب American English file و یا touch stone رو پایه کلاس قرار می‌دم.
۳. آموزشگاهی که شبیه مدرسه نباشه! بیشتر شبیه یک محیط انگلیسی زبان باشه، توی محیط امکاناتی باشه که زبان آموز علاوه بر آموزش‌های مدرس، از محیط هم ناخودآگاه اطلاعات زبانی کسب کنه‌.
۴. نام نمی‌برم، ولی استادی بودن که لحن صمیمی داشتن و در عین حال شوخ و جدی هم بودن! با احساسات زبان آموز زود کانکت میشدن و به همین دلیل تاثیر گذاریشون روشون زیاد بود.
۵. سخت‌گیری زیاد و زده کردن افراد از ادامه‌ی یادگیری بدترین کاریه که خیلی از مدرس‌ها میکنن و جورش رو باید ماها بکشیم و کلی تلاش کنیم علاقه‌ی از دست رفته رو بازسازی کنیم.
۶. به نظر من تاثیر چندانی نداره! من بعنوان یک فارسی زبان قابلیت چندانی برای آموزش زبان فارسی ندارم! در نهایت اگر روش‌های آموزش رو بلد باشم، میتونم فقط یک مکالمه‌ی کار راه بنداز رو آموزش بدم! برای تدریس زبان باید زبان‌شناسی، گرامر، واژه‌شناسی، روان‌شناسی و جانعه‌شناسی زبان رو بلد بود، نه فقط صحبت کردنش رو.


۸. به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی زبان چه فرقی با هم دارند؟

کلاس خصوصی صرفه‌جویی توی زمان و هزینه‌ست همین! من کلاس‌های عمومی رو همیشه ترجیح میدم، زبان برای درک به interaction احتیاج داره. توی کلاس خصوصی فقط دو نفر رو به روی هم هستن، احتمال این که زبان آموزی که فقط خصوصی کار کرده توی محیط گیج بشه خیلی بیشتر از بقیه‌ست.
۷. به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز توی کلاس زبان باید چقدر باشه؟

درباره‌ی TTT و STT نمیشه کوتاه توضیح داد. چون برای هر تسک متفاوته! ولی اگه مدرس نتونه اهمیت تسک‌ها رو از نظر fluency و accuracy آنالیز کنه، بهتره تایم صحبت‌کردن رو به نسبت مساوی نگه داره.