استاد زبان انگلیسی امید باباپور

درباره مدرس

Experienced Online English Tutor As an experienced online English tutor, I specialize in providing high-quality language instruction to C1-level learners. With a strong academic background and a passion for teaching, I create a stimulating and effective learning environment for my students. Education: B.A in TEFL from Ayatollah Boroujerdi University M.A in TEFL from Qom Azad University Teaching Experience: I have successfully taught English to students at various proficiency levels, from beginners to advanced learners. I possess a comprehensive knowledge of English grammar, vocabulary, and pronunciation, allowing me to address the specific needs and challenges of each student. Specialization: Expertise in guiding students for international exams such as IELTS and TOEFL Instructional Approach: I provide tailored lessons that cater to students' unique learning styles and goals. Through interactive sessions, I foster a supportive environment where students actively participate, practice their language skills, and build their confidence. Language Proficiency: With native-like command of the English language, I provide authentic and accurate language instruction, helping students develop their listening, speaking, reading, and writing skills. I am dedicated to helping English learners achieve their language goals and look forward to connecting with motivated students on this freelance platform. سلام دوستان امید باباپور هستم مدرس زبان انگلیسی در سطوح مختلف با 7سال سابقه تدریس. طی دوران تدریس سعی کردم در دوره های مختلف بین المللی جهت تقویت و بازدهی بیشتر زبان آموزان و کلاس ها شرکت کنم. دوره های مختلف اصلی ‌IELTS, PTE, TOEFL رو برگزار کرده ام و سعی کردم با برنامه ریزی دقیق بر اساس دانش هر زبان آموز سیلابس این دوره هارو طراحی کنم.امیدوارم بتونم در پروسه زبانی شما نقش مفیدی داشته باشم. منتظرتون هستم .... مشاهده بیشتر

گروه هدف تدریس

بزرگسال(31 تا 45 سال)
میانسال(بالای 46 سال)
جوان(20 تا 30 سال)

تقویم مدرس

درباره استاد زبان انگلیسی امید باباپور بیشتر بدانید

من از روش Content-based برای تدریس مباحث زبان انگلیسی استفاده می‌کنم. در این روش من سعی می‌کنم توجه و تمرکز زبان‌آموز رو به یک مبحث و موضوع معنادار جلب کنم، برای مثال یک موضوع ورزشی، فرهنگی یا اجتماعی. لغات انگلیسی مرتبط و گرامرها و سایر اصطلاحات نیز در ارتباط با همین موضوع توضیح داده خواهند شد.

من از کتاب زبان خاصی استفاده نمی‌کنم. منبع من برای تدریس در درجه اول برنامه تدریس جامع و کاملی هست که به همراه تعدادی از همکارانم در قالب اسلایدهای یک فایل ارائه آماده کرده‌ام. این جزوه شامل نیازهای زبان‌آموز میشه. البته در کنار این منبع اصلی و سایر محتواهای زبان انگلیسی اورجینال که در کلاس درس رو بر اساس اون‌ها پیش می‌بریم، از کتاب‌های تکمیلی مثل Oxford Word Skills هم استفاده می‌کنم.

از بین اساتید بنده، آقای رضایی و آقای صادقی از اساتیدی بودند که واقعاً روش تأثیرگذاری برای آموزش زبان انگلیسی داشتند. هر دو استاد یاد شده بسیار دوستانه و صمیمی با زبان‌آموزان برخورد می‌کردند. این اساتید به زبان آموزانشون انرژی می‌دادند. متد content-based به‌صورت بسیار ایده‌آل در کلاس زبان این بزرگواران اجرا می‌شد. من در ترمی که با ایشون داشتم، سخنرانی و مناظره کاندیداهای ریاست‌جمهوری آمریکا رو به طور کامل آنالیز کردیم. این فرآیند بسیار آموزنده بود.

یک آموزشگاه زبان خوب باید هنگام استخدام و جذب مدرسین سخت‌گیری به خرج بده. وجود یک سوپروایزر در چنین آموزشگاهی لازم و ضروری هست. مرحله تعیین سطح نیز باید با سخت‌گیری انجام بشه.

قطعاً غرور بزرگ‌ترین اشتباه یه مدرس زبان می‌تونه باشه. غرور و تعصب پیداکردن روی یک کتاب یا متد خاص که برای برخی کلاس‌ها یا زبان‌آموزان جوابگو بوده، باعث میشه اساتید زبان انعطاف‌پذیری خودشون رو از دست بدهند.

نیتیو بودن یک استاد برای زبان‌آموزان خیلی مفید خواهد بود. معلم زبان اولین منبع شنیداری برای زبان‌آموزان محسوب میشه، یعنی اولین منبع listening و درصورتی‌که یک استاد زبان نیتیو باشه یا حداقل native-like باشه، می‌تونه به زبان‌آموزان یاد بده مکالمه انگلیسی واقعی زبان‌آموزان رو متوجه بشه. گوش شاگردها باید به شنیدن انگلیسی واقعی و پیوسته عادت کنه.

برای یک استاد از نظر تمرکز روی نیازهای زبان‌آموزان یا برنامه‌ریزی درسی میشه گفت کلاس خصوصی زبان شاید تا حدودی ساده‌تر باشه. کلاس گروهی از این نظر شاید کمی سخت‌تر باشه چون هر زبان‌آموز شیوه یادگیری و مهارت‌های خاص خودش رو داره. اما در کل میشه گفت کلاس گروهی برای زبان‌آموز مفیدتر خواهد بود به‌خصوص زبان‌آموزی که اهداف بلندمدت‌تری داشته باشه. در کلاس گروهی امکان تعامل و مکالمه انگلیسی با زبان‌آموزهایی که در سطح خود زبان‌آموز باشند وجود خواهد داشت.

به نظر من مدت‌زمان صحبت‌کردن استاد و زبان‌آموز در کلاس باید به سطح درس بستگی داشته باشه. منظور از سطح درس میزان پیشرفت در یک موضوع هست. برای مثال در جلسه ابتدایی یا بخش ابتدایی یک جلسه وقتی استاد تازه آغاز به معرفی یک موضوع می‌کند، طبیعتاً مدت‌زمان بیشتری نسبت به زبان‌آموز صحبت می‌کند، اما هرقدر زبان‌آموز بیشتر با موضوع بحث و درس آشنا شود، باید فرصت بیشتری برای صحبت‌کردن پیدا کند.

امتیاز شما به مدرس

هنوز هیچ نظری برای استاد ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...

رزومه مدرس

1396 کارشناسی آموزش زبان انگلیسی آیت الله بروجردی

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

کاربر عزیز تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.