استاد زبان انگلیسی امید باباپور

کلاس زبان انگلیسی استاد امید باباپور

تعداد شاگردها: 19
 استاد امید باباپور مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

امید باباپور

زبان انگلیسی
مدرس زبان جنرال، آیلتس و کنکور
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
19
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
15 هزار تومان 36 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

مدرس آیلتس، کنکور و چهار مهارت زبانی به صورت حرفه در کوتاه ترین زمان متناسب با علایق شما زبان آموز گرامی.

مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان انگلیسی امید باباپور

آقای باباپور شما متد تدریس خودتون رو توی چند جمله چطور توصیف میکنید؟

من از روش Content-based برای تدریس مباحث زبان انگلیسی استفاده میکنم. در این روش من سعی میکنم توجه و تمرکز زبان آموز رو به یک مبحث و موضوع معنادار جلب کنم، برای مثال یک موضوع ورزشی، فرهنگی یا اجتماعی. لغات انگلیسی مرتبط و گرامرها و سایر اصطلاحات نیز در ارتباط با همین موضوع توضیح داده خواهند شد.

شما از چه منابعی و کتاب های آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

من از کتاب زبان خاصی استفاده نمیکنم. منبع من برای تدریس در درجه اول برنامه تدریس جامع و کاملی هست که به همراه تعدادی از همکارانم در قالب اسلایدهای یک فایل ارائه آماده کرده ام. این جزوه شامل هه نیازهای زبان آموز میشه. البته در کنار این منبع اصلی و سایر محتواهای زبان انگلیسی اورجینال که در کلاس درس رو بر اساس اون ها پیش میبریم، از کتاب های تکمیلی مثل Oxford Word Skills هم استفاده میکنم.

به نظر شما استاد زبان ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

از بین اساتید بنده، آقای رضایی و آقای صادقی از اساتیدی بودند که واقعا روش تاثیرگذاری برای آموزش زبان انگلیسی داشتند. هر دو استاد یاد شده بسیار دوستانه و صمیمی با زبان آموزان برخورد میکردند. این اساتید به زبان آموزانشون انرژی میدادند. متد content-based به صورت بسیار ایده آل در کلاس زبان این بزرگواران اجرا میشد. من در ترمی که با ایشون داشتم، سخنرانی و مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا رو به طور کامل آنالیز کردیم. این فرآیند بسیار آموزنده بود.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

یک آموزشگاه زبان خوب باید هنگام استخدام و جذب مدرسین سختگیری به خرج بده. وجود یک سوپروایزر در چنین آموزشگاهی لازم و ضروری هست. مرحله تعیین سطح نیز باید با سختگیری انجام بشه.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان هنگام تدریس چی میتونه باشه؟

قطعا غرور بزرگترین اشتباه یه مدرس زبان میتونه باشه. غرور وتعصب پیدا کردن روی یک کتاب یا متد خاص که برای برخی کلاس ها یا زبان آموزان جوابگو بوده، باعث میشه اساتید زبان انعطاف پذیری خودشون رو از دست بدهند.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در تدریس اون استاد چقدر میتونه اهمیت داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد برای زبان آموزان خیلی مفید خواهد بود. معلم زبان اولین منبع شنیداری برای زبان آموزان محسوب میشه، یعنی اولین منبع listening و در صورتی که یک استاد زبان نیتیو باشه یا حداقل native-like باشه، میتونه به زبان آموزان یاد بده مکالمه انگلیسی واقعی زبان آموزان رو متوجه بشه. گوش شاگردها باید به شنیدن انگلیسی واقعی و پیوسته عادت کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به هم دارند؟

برای یک استاد از نظر تمرکز روی نیازهای زبان آموزان یا برنامه ریزی درسی میشه گفت کلاس خصوصی زبان شاید تا حدودی ساده تر باشه. کلاس گروهی از این نظر شاید کمی سخت تر باشه چون هر زبان آموز شیوه یادگیری و مهارت های خاص خودش رو داره. اما در کل میشه گفت کلاس گروهی برای زبان آموز مفیدتر خواهد بود به خصوص زبان آموزی که اهداف بلند مدت تری داشته باشه. در کلاس گروهی امکان تعامل و مکالمه انگلیسی با زبان آموزهایی که در سطح خود زبان آموز باشند وجود خواهد داشت.

به نظر شما نسبت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به همدیگر باید چقدر باشد؟

به نظر من مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به سطح درس بستگی داشته باشه. منظور از سطح درس میزان پیشرفت در یک موضوع هست. برای مثال در جلسه ابتدایی یا بخش ابتدایی یک جلسه وقتی استاد تازه آغاز به معرفی یک موضوع میکند، طبیعتا مدت زمان بیشتری نسبت به زبان آموز صحیت میکند، اما هر قدر زبان آموز بیشتر با موضوع بحث و درس آشنا شود، باید فرصت بیشتری برای صحبت کردن پیدا کند.

گروه هدف تدریس

  • بزرگسال
  • میانسال

تخصص مدرس

  • Beginner-A1
  • Pre-intermediate-A2
  • intermediate-B1
  • intermediate-B1
  • Upper-intermediate-B2
  • Advanced-C1

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

0
  • 1396-1399

    فوق دیپلم آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آیت الله بروجردی

  • 1395-1399

    معلم اموزشگاه سیب و سفیر

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 19
امتیاز مدرس 0
هزینه جلسه آزمایشی 15000
هزینه هر جلسه 36000
گروه هدف تدریس بزرگسال میانسال
تخصص مدرس Beginner-A1 Pre-intermediate-A2 intermediate-B1 intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1
تحصیلات مدرس
فوق دیپلم آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آیت الله بروجردی
سابقه کاری
1395-1399 معلم اموزشگاه سیب و سفیر
مدارک آموزشی
درباره مدرس مدرس آیلتس، کنکور و چهار مهارت زبانی به صورت حرفه در کوتاه ترین زمان متناسب با علایق شما زبان آموز گرامی.

مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان انگلیسی امید باباپور

آقای باباپور شما متد تدریس خودتون رو توی چند جمله چطور توصیف میکنید؟

من از روش Content-based برای تدریس مباحث زبان انگلیسی استفاده میکنم. در این روش من سعی میکنم توجه و تمرکز زبان آموز رو به یک مبحث و موضوع معنادار جلب کنم، برای مثال یک موضوع ورزشی، فرهنگی یا اجتماعی. لغات انگلیسی مرتبط و گرامرها و سایر اصطلاحات نیز در ارتباط با همین موضوع توضیح داده خواهند شد.

شما از چه منابعی و کتاب های آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

من از کتاب زبان خاصی استفاده نمیکنم. منبع من برای تدریس در درجه اول برنامه تدریس جامع و کاملی هست که به همراه تعدادی از همکارانم در قالب اسلایدهای یک فایل ارائه آماده کرده ام. این جزوه شامل هه نیازهای زبان آموز میشه. البته در کنار این منبع اصلی و سایر محتواهای زبان انگلیسی اورجینال که در کلاس درس رو بر اساس اون ها پیش میبریم، از کتاب های تکمیلی مثل Oxford Word Skills هم استفاده میکنم.

به نظر شما استاد زبان ایده آل چه ویژگی هایی دارد؟

از بین اساتید بنده، آقای رضایی و آقای صادقی از اساتیدی بودند که واقعا روش تاثیرگذاری برای آموزش زبان انگلیسی داشتند. هر دو استاد یاد شده بسیار دوستانه و صمیمی با زبان آموزان برخورد میکردند. این اساتید به زبان آموزانشون انرژی میدادند. متد content-based به صورت بسیار ایده آل در کلاس زبان این بزرگواران اجرا میشد. من در ترمی که با ایشون داشتم، سخنرانی و مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا رو به طور کامل آنالیز کردیم. این فرآیند بسیار آموزنده بود.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

یک آموزشگاه زبان خوب باید هنگام استخدام و جذب مدرسین سختگیری به خرج بده. وجود یک سوپروایزر در چنین آموزشگاهی لازم و ضروری هست. مرحله تعیین سطح نیز باید با سختگیری انجام بشه.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان هنگام تدریس چی میتونه باشه؟

قطعا غرور بزرگترین اشتباه یه مدرس زبان میتونه باشه. غرور وتعصب پیدا کردن روی یک کتاب یا متد خاص که برای برخی کلاس ها یا زبان آموزان جوابگو بوده، باعث میشه اساتید زبان انعطاف پذیری خودشون رو از دست بدهند.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در تدریس اون استاد چقدر میتونه اهمیت داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد برای زبان آموزان خیلی مفید خواهد بود. معلم زبان اولین منبع شنیداری برای زبان آموزان محسوب میشه، یعنی اولین منبع listening و در صورتی که یک استاد زبان نیتیو باشه یا حداقل native-like باشه، میتونه به زبان آموزان یاد بده مکالمه انگلیسی واقعی زبان آموزان رو متوجه بشه. گوش شاگردها باید به شنیدن انگلیسی واقعی و پیوسته عادت کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به هم دارند؟

برای یک استاد از نظر تمرکز روی نیازهای زبان آموزان یا برنامه ریزی درسی میشه گفت کلاس خصوصی زبان شاید تا حدودی ساده تر باشه. کلاس گروهی از این نظر شاید کمی سخت تر باشه چون هر زبان آموز شیوه یادگیری و مهارت های خاص خودش رو داره. اما در کل میشه گفت کلاس گروهی برای زبان آموز مفیدتر خواهد بود به خصوص زبان آموزی که اهداف بلند مدت تری داشته باشه. در کلاس گروهی امکان تعامل و مکالمه انگلیسی با زبان آموزهایی که در سطح خود زبان آموز باشند وجود خواهد داشت.

به نظر شما نسبت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به همدیگر باید چقدر باشد؟

به نظر من مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به سطح درس بستگی داشته باشه. منظور از سطح درس میزان پیشرفت در یک موضوع هست. برای مثال در جلسه ابتدایی یا بخش ابتدایی یک جلسه وقتی استاد تازه آغاز به معرفی یک موضوع میکند، طبیعتا مدت زمان بیشتری نسبت به زبان آموز صحیت میکند، اما هر قدر زبان آموز بیشتر با موضوع بحث و درس آشنا شود، باید فرصت بیشتری برای صحبت کردن پیدا کند.