استاد زبان انگلیسی سیداحمد موسویان

کلاس زبان انگلیسی استاد سیداحمد موسویان

تعداد شاگردها: 19
 استاد سیداحمد موسویان مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

سیداحمد موسویان

زبان انگلیسی
مدرس زبان انگلیسی
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
19
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 50 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

مدرس زبان انگلیسی به طور خصوصی و آموزشگاهی ، شاغل در معتبرترین آموزشگاه های تهران ، آموزش تخصصی مکالمه و ارتقای کیفیت accent(لهجه ی امریکن و بریتیش) ، کار به طور همزمان بر روی هر چهار مهارت زبان.
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی سید احمد موسویان

استاد موسویان شما متد تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟
من معمولا در کلاس های خصوصی از ویدیو های آموزش زبان که خودم متناسب با سطح زبان آموز طراحی کرده بودم استفاده میکردم. این ویدیوهای آموزشی سطح بندی شده بودند. اما در کلاس های آنلاین این روش جوابگو نیست. به همین دلیل من بیشتر از روش ESA که مخفف Engagement, Activation and Study هست استفاده میکنم. من این روش رو برای تدریس گرامر و لغات انگلیسی به کار میبرم. اول زبان آموزانم رو درگیر موضوع درس میکنم، و بعد تدریس رو انجام میدم و در نهایت به کاربرد فعالانه زبان میرسیم.

شما بیشتر از چه کتاب های و منابع آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

با توجه به نیاز زبان آموز، من معمولا از مجموعه کتاب های انگلیسی top notch یا مجموعه Speak out استفاده میکنم. در کنار این کورس بوک ها، من از جزوه که خودم طراحی کردم برای تدریس استفاده میکنم. با این جزوه خطاهای رایج یا common mistakes و اصطلاحات زبان انگلیسی رو به بچه ها آموزش میدم.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

آموزشگاه زبان ایده آل و مورد علاقه من، جاییه که در درجه اول هدف تدریس و یادگیری زبان آموزها باشه. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه های زبان در حال حاضر بیشتر به این حیطه به چشم یک بیزنس نگاه میکنند. خیلی از موسسات بیشتر یک محل درآمد هستند. این موسسات بازخورد صحیحی به زبان آموز نمیدهند و صرفا نمرات تشویق کننده به دانش آموزان داده میشه.
علاوه بر این، آموزشگاه زبان ایده آل باید بر کار مدرسین خودش هم نظارت داشته باشه. با برگزاری جلسات منظم بین معلم های زبان هر آموزشگاه، میشه سطح تدریس همه معلم ها رو بالا برد.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان چی میتونه باشه؟

در درجه اول به نظر من اشتباه بزرگ یک مدرس زبان اینه که توی کلاس زیاد صحبت کنه. یعنی مدت زمان بیشتری از زبان آموزش حرف بزنه. در درجه دوم هم اصرار معلم به استفاده از یک روش تدریس برای همه زبان آموزان یک اشتباه بزرگه. بنابراین من نتیجه میگیرم که اشتباهات بزرگ مدرسین در عدم انعطاف پذیری در مواجه با زبان آموزای مختلف خلاصه میشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان انگلیسی چقدر اهمیت داره؟

قطعا نیتیو بودن یک استاد زبان در لهجه و دایره لغات استاد تاثیر مثبت زیادی داره. اما نیتیو بودن استاد زبان به تنهایی کافی نیست. چون به هر حال علم و آگاهی یک استاد خیلی مهمه، و یک نیتیو شاید آگاهی تقریبا ایده آلی از زبان انگلیسی داشته باشه. اما در عین حال مهارت تدریس هم یک شرط لازم برای تدریس خوب محسوب میشه. بنابراین میشه گفت نیتیو بودن استاد شرط کافی برای تضمین موفقیت اون استاد زبان نیست.

به نظر شما کلاس های گروهی و خصوصی چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

در یک کلاس خصوصی وجود یک مزیت واضحه: برای استاد زبان تمرکز روی توانایی های یک زبان آموز ممکنه. در کلاس خصوصی استاد میتونه به خوبی بر پیشرفت زبان آموز نظارت کنه و تشویقش کنه. در نتیجه زبان آموز احساس میکنه بهش بها داده شده.
اما کلاس گروهی هم مزایای خودش رو داره. بچه ها در کلاس های گروهی میتونند سطح خودشون رو با بقیه زبان آموزها مقایسه کنند. در این حالت شاگردها شاهد پیشرفت همدیگه خواهند بود. اگر زبان آموزی حس کنه نسبت به بقیه جا مونده بیشتر تلاش خواهد کرد. اگر همه کلاس در فهم یک مطلب مشکل داشته باشند، متوجه میشن مشکل صرفا از روش یادگیری و مطالعه خودشون نیست. در این حالت زبان آموزها صرفا خودشون رو سرزنش نخواهند کرد، و میتونند از معلم زبان خودشون بخوان روش تدریس خودش رو تغییر بده.

به نظر شما مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

درمورد سوال آخرتون، قاعدتا مدت زمان صحبت کردن دانش اموز نسبت به استاد زبان باید بیشتر باشه. به نظر من در کلاس زبان مدت زمان صحبت کردن و فعالیت زبان آموز باید حداقل دوبرابر معلم باشه. صحبت کردن استاد اهمیت زیادی داره، به خصوص وقتی مهارت استاد و روانی ایشون در زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته باشه. حرف زدن استادی که تلفظ و لهجه و مهارت اسپیکینگ بالایی داره میتونه یک عامل انگیزشی مهم برای شاگرداش باشه.
اما در غیر از زمان تدریس، بهتره شاگردها صحبت کنند. در این حالت مدرس بهتره زبان آموزان رو متوقف نکنه و صرفا اگه نیاز به راهنمایی داشتند، کمکشون کنه.

گروه هدف تدریس

  • کودک
  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال
  • بزرگسال

تخصص مدرس

  • Beginner-A1
  • Pre-intermediate-A2
  • intermediate-B1
  • intermediate-B1
  • Upper-intermediate-B2
  • Advanced-C1
  • Proficient-C2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

0
  • 1399-1399

    کارشناسی ارشد مهندسی شیمی

  • 1398-1399

    مدرس پرتو

  • 1398-1399

    مدرس آکادمی کیان

  • 1398-1399

    مدرس ایران استرالیا

  • 1398-1399

    مدرس فرهنگ نوین

  • 1398-1399

    مدرس مهرگان

  • 1397-1399

    مدرس کانون

  • T.T.C

  • TEFL

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 19
امتیاز مدرس 0
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 50400
گروه هدف تدریس کودک نوجوان جوان میانسال بزرگسال
تخصص مدرس Beginner-A1 Pre-intermediate-A2 intermediate-B1 intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2
تحصیلات مدرس
کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
سابقه کاری
1398-1399 مدرس پرتو
1398-1399 مدرس آکادمی کیان
1398-1399 مدرس ایران استرالیا
1398-1399 مدرس فرهنگ نوین
1398-1399 مدرس مهرگان
1397-1399 مدرس کانون
مدارک آموزشی
T.T.C
TEFL
درباره مدرس مدرس زبان انگلیسی به طور خصوصی و آموزشگاهی ، شاغل در معتبرترین آموزشگاه های تهران ، آموزش تخصصی مکالمه و ارتقای کیفیت accent(لهجه ی امریکن و بریتیش) ، کار به طور همزمان بر روی هر چهار مهارت زبان.
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی سید احمد موسویان

استاد موسویان شما متد تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟
من معمولا در کلاس های خصوصی از ویدیو های آموزش زبان که خودم متناسب با سطح زبان آموز طراحی کرده بودم استفاده میکردم. این ویدیوهای آموزشی سطح بندی شده بودند. اما در کلاس های آنلاین این روش جوابگو نیست. به همین دلیل من بیشتر از روش ESA که مخفف Engagement, Activation and Study هست استفاده میکنم. من این روش رو برای تدریس گرامر و لغات انگلیسی به کار میبرم. اول زبان آموزانم رو درگیر موضوع درس میکنم، و بعد تدریس رو انجام میدم و در نهایت به کاربرد فعالانه زبان میرسیم.

شما بیشتر از چه کتاب های و منابع آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

با توجه به نیاز زبان آموز، من معمولا از مجموعه کتاب های انگلیسی top notch یا مجموعه Speak out استفاده میکنم. در کنار این کورس بوک ها، من از جزوه که خودم طراحی کردم برای تدریس استفاده میکنم. با این جزوه خطاهای رایج یا common mistakes و اصطلاحات زبان انگلیسی رو به بچه ها آموزش میدم.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

آموزشگاه زبان ایده آل و مورد علاقه من، جاییه که در درجه اول هدف تدریس و یادگیری زبان آموزها باشه. متاسفانه بسیاری از آموزشگاه های زبان در حال حاضر بیشتر به این حیطه به چشم یک بیزنس نگاه میکنند. خیلی از موسسات بیشتر یک محل درآمد هستند. این موسسات بازخورد صحیحی به زبان آموز نمیدهند و صرفا نمرات تشویق کننده به دانش آموزان داده میشه.
علاوه بر این، آموزشگاه زبان ایده آل باید بر کار مدرسین خودش هم نظارت داشته باشه. با برگزاری جلسات منظم بین معلم های زبان هر آموزشگاه، میشه سطح تدریس همه معلم ها رو بالا برد.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان چی میتونه باشه؟

در درجه اول به نظر من اشتباه بزرگ یک مدرس زبان اینه که توی کلاس زیاد صحبت کنه. یعنی مدت زمان بیشتری از زبان آموزش حرف بزنه. در درجه دوم هم اصرار معلم به استفاده از یک روش تدریس برای همه زبان آموزان یک اشتباه بزرگه. بنابراین من نتیجه میگیرم که اشتباهات بزرگ مدرسین در عدم انعطاف پذیری در مواجه با زبان آموزای مختلف خلاصه میشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان انگلیسی چقدر اهمیت داره؟

قطعا نیتیو بودن یک استاد زبان در لهجه و دایره لغات استاد تاثیر مثبت زیادی داره. اما نیتیو بودن استاد زبان به تنهایی کافی نیست. چون به هر حال علم و آگاهی یک استاد خیلی مهمه، و یک نیتیو شاید آگاهی تقریبا ایده آلی از زبان انگلیسی داشته باشه. اما در عین حال مهارت تدریس هم یک شرط لازم برای تدریس خوب محسوب میشه. بنابراین میشه گفت نیتیو بودن استاد شرط کافی برای تضمین موفقیت اون استاد زبان نیست.

به نظر شما کلاس های گروهی و خصوصی چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

در یک کلاس خصوصی وجود یک مزیت واضحه: برای استاد زبان تمرکز روی توانایی های یک زبان آموز ممکنه. در کلاس خصوصی استاد میتونه به خوبی بر پیشرفت زبان آموز نظارت کنه و تشویقش کنه. در نتیجه زبان آموز احساس میکنه بهش بها داده شده.
اما کلاس گروهی هم مزایای خودش رو داره. بچه ها در کلاس های گروهی میتونند سطح خودشون رو با بقیه زبان آموزها مقایسه کنند. در این حالت شاگردها شاهد پیشرفت همدیگه خواهند بود. اگر زبان آموزی حس کنه نسبت به بقیه جا مونده بیشتر تلاش خواهد کرد. اگر همه کلاس در فهم یک مطلب مشکل داشته باشند، متوجه میشن مشکل صرفا از روش یادگیری و مطالعه خودشون نیست. در این حالت زبان آموزها صرفا خودشون رو سرزنش نخواهند کرد، و میتونند از معلم زبان خودشون بخوان روش تدریس خودش رو تغییر بده.

به نظر شما مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

درمورد سوال آخرتون، قاعدتا مدت زمان صحبت کردن دانش اموز نسبت به استاد زبان باید بیشتر باشه. به نظر من در کلاس زبان مدت زمان صحبت کردن و فعالیت زبان آموز باید حداقل دوبرابر معلم باشه. صحبت کردن استاد اهمیت زیادی داره، به خصوص وقتی مهارت استاد و روانی ایشون در زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار داشته باشه. حرف زدن استادی که تلفظ و لهجه و مهارت اسپیکینگ بالایی داره میتونه یک عامل انگیزشی مهم برای شاگرداش باشه.
اما در غیر از زمان تدریس، بهتره شاگردها صحبت کنند. در این حالت مدرس بهتره زبان آموزان رو متوقف نکنه و صرفا اگه نیاز به راهنمایی داشتند، کمکشون کنه.