استاد زبان انگلیسی میثم ضیاءفر

کلاس زبان انگلیسی استاد میثم ضیاءفر

تعداد شاگردها: 0
 استاد میثم ضیاءفر مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

میثم ضیاءفر

زبان انگلیسی
استاد دانشگاه - تدریس آنلاین مکالمه بصورت آنلاین بمدت 6 سال
محل سکونت مدرس
محل اقامت
دورود
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
0
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 180 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

My teaching philosophy has always been relating what students encounter with their own immediate lives. In my opinion, this is the best way to contextualize language teaching and learning and to add meaning to what students practice as the main feature of task-based language teaching. This promotes their interest, focus and willingness and enhances their involvement with the learning process. Because of all these reasons, I commit myself to a language teaching approach which brings my students’ immediate experience into play as they are working on a rather distant language they need to master.

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

از 0 نفر /
0
  • 1389-1399

    عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

  • 1395-1399

    online tutor bibo-engoo

  • 1392-1396

    online tutor abc 360

  • 1392-1394

    online tutor eigox

  • 1398-1399

    online tutor freetalk

  • 1395-1399

    online tutor panda abc

  • Phd in TEFL

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت دورود
تعداد زبان آموز 0
امتیاز مدرس 0
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 180000
گروه هدف تدریس نوجوان بزرگسال میانسال
تخصص مدرس intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2
تحصیلات مدرس
سابقه کاری
1389-1399 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی
1395-1399 online tutor bibo-engoo
1392-1396 online tutor abc 360
1392-1394 online tutor eigox
1398-1399 online tutor freetalk
1395-1399 online tutor panda abc
مدارک آموزشی
Phd in TEFL
درباره مدرس My teaching philosophy has always been relating what students encounter with their own immediate lives. In my opinion, this is the best way to contextualize language teaching and learning and to add meaning to what students practice as the main feature of task-based language teaching. This promotes their interest, focus and willingness and enhances their involvement with the learning process. Because of all these reasons, I commit myself to a language teaching approach which brings my students’ immediate experience into play as they are working on a rather distant language they need to master.