استاد زبان فرانسه نگین ناصرالساداتی

کلاس زبان فرانسه استاد نگین ناصرالساداتی

تعداد شاگردها: 3
 استاد نگین ناصرالساداتی مدرس زبان فرانسه  در تیکا
فرانسه
فرانسه

نگین ناصرالساداتی

زبان فرانسه
مدرس زبان فرانسه
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
3
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
5.0
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
10 هزار تومان 54 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

سلام،
من نگین ناصرالساداتی هستم.
مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی همدان و کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه از دانشگاه تربیت مدرس تهران رو دارم.
حدود سه سال سابقه ی تدریس فرانسه در همدان و تهران به صورت خصوصی و همچنین گروهی در آموزشگاه های متفاوت، و به سنین و سطوح متفاوت از کودک تا بزرگسال، رو دارم.
علاوه بر این من همچنین تجربه ی تدریس متدها و کتاب های متفاوت آموزش فرانسه چون Nouveau taxi, Mobile, Version originale, Alter ego و جدیدترین متد روز یعنی متد Saison رو دارم و چون با متدهای متفاوتی کار کردم و شناخت کافی از نحوه ی کار هر متد دارم، به خوبی می‌تونم متد مناسب زبان آموز رو با در نظر گرفتن نیاز اون زبان آموز از زبان فرانسه، تشخیص بدم.
در حال حاضر هم، بیش از یک ساله که در آموزشگاه‌های آتیه سازان (آموزشگاه تخصصی زبان کودکان) و آموزشگاه قطب راوندی تدریس می‌کنم.
.
مصاحبه با استاد زبان فرانسوی نگین ناصرالساداتی

استاد ناصرالساداتی شما روش تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من روش تدریس مشخصی ندارم که همیشه و توی هر کلاسی از اون استفاده کنم، و هر بار روش تدریس خودمو بسته به زبان آموز تعیین میکنم. با این حال متد سزون و ادیتو از متدهای آموزش زبان فرانسوی هستند که تاییدشون میکنم که بر اساس کاربرد واقعی زبان فرانسوی در دنیای واقعی به زبان آموز یاد میدهند توی هر موقعیتی چه رفتاری داشته باشه.

شما بیشتر از چه متدی برای آموزش زبان فرانسوی استفاده میکنید؟

منابع یا اصطلاحا کتاب های راهنما یا کورس بوک ها مورد استفاده من بسته به نیاز زبان آموز تغییر میکنند. کتاب های آموزش زبان Adosphèreاز کتاب هایی هستند که ازشون استفاده میکنم. این کتاب ها با محوریت فعالیت و ارتباط کلامی و نقش آفرینی زبان فرانسه رو به زبان آموز آموزش میدهند. در کنار این کتاب ها از کتاب های مکمل دیگه هم همیشه استفاده میکنم، به خصوص برای گرامر زبان فرانسوی.

آموزشگاه زبان خارجی ایده آل به نظر شما چه آموزشگاهی میتونه باشه؟

آموزشگاه ایده آل به نظر من باید به مدرس زبان و زبان آموز احترام بذاره. آموزشگاه زبان باید این حس رو به زبان آموز بده که داره براش وقت و انرژی گذاشته میشه و در نتیجه اون آموزشگاه رو ترک نمیکنه. علاوه بر اینکه رضایت زبان آموز مهمه، مدرس زبان هم باید حس اینکه داره ازش قدردانی میشه رو پیدا کنه. آموزشگاه باید ابزار کافی رو در اختیار مدرس قرار بده. این دو تا فاکتور تعیین کننده موفقیت آموزشگاه زبان هستند.

استاد زبان ایده آل به نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

استاد ایده آل به نظر من وجود نداره! چون هر استاد زبان چیزی برای ارائه به زبان آموز داره که سایر اساتید ندارند، اما یک استاد برتر به نظر من کسیه که توی هر حالتی به زبان آموز روحیه و انگیزه میده. استاد زبان فرانسوی ایده آل اجازه نمیده زبان آموز به خاطر دشواری درس خودش رو ببازه. هرقدر هم که زبان سخت و دشوار باشه، یک استاد انگیزه دهنده میتونه نقش مهمی توی موفقیت زبان آموز فرانسوی داشته باشه.

بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه یک ندرس زبان ناامید کردن زبان آموزش هست. یک مدرس نباید در هیچ سطحی حس ناامیدی رو به زبان آموز القا بکنه. این مخرب ترین تاثیریه که یک مدرس زبان یا به طور کلی یه مدرس میتونه داشته باشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد مهم نیست. شاید تنها ویژگی خاص یک استاد نیتیو در سطوح بالا و برای مهارت مکالمه پیشرفته خودشو نشون بده. استاد نیتیو میتونه برای یادگیری گفت و گوی عامیانه و غیر رسمی مردم به زبان فرانسوی مفیدتر از یک استاد غیرنیتو باشه، اما چیزی که در درجه اول برای زبان آموز اهمیت داره، به دست آوردن توانایی فهم یک زبانه. برای آموزش اساس یک زبان، استادی که به مهارت تدریس تسلط داشته باشه مفید خواهد بود نه یه استاد صرفا نیتیو. ممکنه یک استاد زبان نیتیو نباشه اما بتونه خیلی گویاتر، شیرین تر و مفهوم تر مسائل زبان رو به زبان آموزان آموزش بده. در این صورت و در حالت کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد زبان یک شرط و نیاز اساسی محسوب نمیشه. میتونه مزیت خوبی باشه، اما الزامی نیست. من خودم هم زبان آموز بودم و حالا مدرس زبان هستم، و بعد از طی کردن این مسیر طولانی توی یادگیری زبان فرانسوی نظر من اینه.

میشه نظرتون رو درمورد مزایا و تفاوت های کلاس خصوصی نسبت به کلاس گروهی رو بیان کنید؟

شخصا و به عنوان یک مدرس کلاس خصوصی مورد علاقه من نیست! به نظر من کلاس خصوصی برای مدرس درآمد زاست ولی بیشتر مناسب زبان آموزهاییه که وقت کمی دارند و در محدودیت زمانی هستند، چون کلاس خصوصی به یادگیری سرعت میده. به نظر من در صورت وجود داشتن زمان و امکان برگزاری کلاس حضوری، انتخاب کلاس حضوری گزینه بهتری خواهد بود. در کلاس خصوصی مکالمه به استاد و زبان آموز محدود میشه، در حالی که سطح دانش زبانی استاد و شاگرد با هم تفاوت چشمگیری داره. در این حالت هرقدر هم استاد خودش رو پایین بیاره، باز هم این شکاف وجود داره. زبان آموز اعتماد به نفسی که در برابر یک فرد هم سطح خودش داره رو در برابر معلم نداره. به همین دلیل مکالمه مناسبی بین این دو شکل نمیگیره. به علاوه در کلاس گروهی مطالب زیادی مطرح و اطلاعات زیادی رد و بدل میشه. به نظر من اساس زبان ارتباط برقرار کردن هست.

اما در کلاس خصوصی، تمرکز تنها متوجه نقاط ضعف و قوت یک زبان اموز هست.

نمیتونم برای این مورد نسبت خیلی دقیقی قائل بشم، اما طبیعتا در ترم های پایین استاد زبان باید بیشتر حرف بزنه، اما در سطوح متوسط احتمالا به پنجاه پنجاه میرسه. در سطوح بالای آموزش زبان فرانسوی، استاد زبان باید خودش رو سعی کنه در کلاس هضم کنه و تبدیل بشه به یکی از اعضای کلاس! نقش استاد در سطوح پیشرفته به یک راهنما و تصحیح کننده تقلیل پیدا کنه.

گروه هدف تدریس

  • کودک
  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال

تخصص مدرس

  • Beginner-A1
  • Pre-intermediate-A2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

5.0
  • 1397-1399

    کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه دانشگاه تربیت مدرس

  • 1397-1398

    مدرس ‌پردیسان

  • 1398-1399

    مدرس قطب راوندی

  • لیسانس زبان و ادبیات فرانسه

زبان تدریس فرانسه
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 3
امتیاز مدرس 5
هزینه جلسه آزمایشی 10000
هزینه هر جلسه 54000
گروه هدف تدریس کودک نوجوان جوان میانسال
تخصص مدرس Beginner-A1 Pre-intermediate-A2
تحصیلات مدرس
کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه دانشگاه تربیت مدرس
سابقه کاری
1397-1398 مدرس ‌پردیسان
1398-1399 مدرس قطب راوندی
مدارک آموزشی
لیسانس زبان و ادبیات فرانسه
درباره مدرس سلام،
من نگین ناصرالساداتی هستم.
مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه بوعلی همدان و کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه از دانشگاه تربیت مدرس تهران رو دارم.
حدود سه سال سابقه ی تدریس فرانسه در همدان و تهران به صورت خصوصی و همچنین گروهی در آموزشگاه های متفاوت، و به سنین و سطوح متفاوت از کودک تا بزرگسال، رو دارم.
علاوه بر این من همچنین تجربه ی تدریس متدها و کتاب های متفاوت آموزش فرانسه چون Nouveau taxi, Mobile, Version originale, Alter ego و جدیدترین متد روز یعنی متد Saison رو دارم و چون با متدهای متفاوتی کار کردم و شناخت کافی از نحوه ی کار هر متد دارم، به خوبی می‌تونم متد مناسب زبان آموز رو با در نظر گرفتن نیاز اون زبان آموز از زبان فرانسه، تشخیص بدم.
در حال حاضر هم، بیش از یک ساله که در آموزشگاه‌های آتیه سازان (آموزشگاه تخصصی زبان کودکان) و آموزشگاه قطب راوندی تدریس می‌کنم.
.
مصاحبه با استاد زبان فرانسوی نگین ناصرالساداتی

استاد ناصرالساداتی شما روش تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من روش تدریس مشخصی ندارم که همیشه و توی هر کلاسی از اون استفاده کنم، و هر بار روش تدریس خودمو بسته به زبان آموز تعیین میکنم. با این حال متد سزون و ادیتو از متدهای آموزش زبان فرانسوی هستند که تاییدشون میکنم که بر اساس کاربرد واقعی زبان فرانسوی در دنیای واقعی به زبان آموز یاد میدهند توی هر موقعیتی چه رفتاری داشته باشه.

شما بیشتر از چه متدی برای آموزش زبان فرانسوی استفاده میکنید؟

منابع یا اصطلاحا کتاب های راهنما یا کورس بوک ها مورد استفاده من بسته به نیاز زبان آموز تغییر میکنند. کتاب های آموزش زبان Adosphèreاز کتاب هایی هستند که ازشون استفاده میکنم. این کتاب ها با محوریت فعالیت و ارتباط کلامی و نقش آفرینی زبان فرانسه رو به زبان آموز آموزش میدهند. در کنار این کتاب ها از کتاب های مکمل دیگه هم همیشه استفاده میکنم، به خصوص برای گرامر زبان فرانسوی.

آموزشگاه زبان خارجی ایده آل به نظر شما چه آموزشگاهی میتونه باشه؟

آموزشگاه ایده آل به نظر من باید به مدرس زبان و زبان آموز احترام بذاره. آموزشگاه زبان باید این حس رو به زبان آموز بده که داره براش وقت و انرژی گذاشته میشه و در نتیجه اون آموزشگاه رو ترک نمیکنه. علاوه بر اینکه رضایت زبان آموز مهمه، مدرس زبان هم باید حس اینکه داره ازش قدردانی میشه رو پیدا کنه. آموزشگاه باید ابزار کافی رو در اختیار مدرس قرار بده. این دو تا فاکتور تعیین کننده موفقیت آموزشگاه زبان هستند.

استاد زبان ایده آل به نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

استاد ایده آل به نظر من وجود نداره! چون هر استاد زبان چیزی برای ارائه به زبان آموز داره که سایر اساتید ندارند، اما یک استاد برتر به نظر من کسیه که توی هر حالتی به زبان آموز روحیه و انگیزه میده. استاد زبان فرانسوی ایده آل اجازه نمیده زبان آموز به خاطر دشواری درس خودش رو ببازه. هرقدر هم که زبان سخت و دشوار باشه، یک استاد انگیزه دهنده میتونه نقش مهمی توی موفقیت زبان آموز فرانسوی داشته باشه.

بزرگترین اشتباه یک مدرس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه یک ندرس زبان ناامید کردن زبان آموزش هست. یک مدرس نباید در هیچ سطحی حس ناامیدی رو به زبان آموز القا بکنه. این مخرب ترین تاثیریه که یک مدرس زبان یا به طور کلی یه مدرس میتونه داشته باشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد مهم نیست. شاید تنها ویژگی خاص یک استاد نیتیو در سطوح بالا و برای مهارت مکالمه پیشرفته خودشو نشون بده. استاد نیتیو میتونه برای یادگیری گفت و گوی عامیانه و غیر رسمی مردم به زبان فرانسوی مفیدتر از یک استاد غیرنیتو باشه، اما چیزی که در درجه اول برای زبان آموز اهمیت داره، به دست آوردن توانایی فهم یک زبانه. برای آموزش اساس یک زبان، استادی که به مهارت تدریس تسلط داشته باشه مفید خواهد بود نه یه استاد صرفا نیتیو. ممکنه یک استاد زبان نیتیو نباشه اما بتونه خیلی گویاتر، شیرین تر و مفهوم تر مسائل زبان رو به زبان آموزان آموزش بده. در این صورت و در حالت کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد زبان یک شرط و نیاز اساسی محسوب نمیشه. میتونه مزیت خوبی باشه، اما الزامی نیست. من خودم هم زبان آموز بودم و حالا مدرس زبان هستم، و بعد از طی کردن این مسیر طولانی توی یادگیری زبان فرانسوی نظر من اینه.

میشه نظرتون رو درمورد مزایا و تفاوت های کلاس خصوصی نسبت به کلاس گروهی رو بیان کنید؟

شخصا و به عنوان یک مدرس کلاس خصوصی مورد علاقه من نیست! به نظر من کلاس خصوصی برای مدرس درآمد زاست ولی بیشتر مناسب زبان آموزهاییه که وقت کمی دارند و در محدودیت زمانی هستند، چون کلاس خصوصی به یادگیری سرعت میده. به نظر من در صورت وجود داشتن زمان و امکان برگزاری کلاس حضوری، انتخاب کلاس حضوری گزینه بهتری خواهد بود. در کلاس خصوصی مکالمه به استاد و زبان آموز محدود میشه، در حالی که سطح دانش زبانی استاد و شاگرد با هم تفاوت چشمگیری داره. در این حالت هرقدر هم استاد خودش رو پایین بیاره، باز هم این شکاف وجود داره. زبان آموز اعتماد به نفسی که در برابر یک فرد هم سطح خودش داره رو در برابر معلم نداره. به همین دلیل مکالمه مناسبی بین این دو شکل نمیگیره. به علاوه در کلاس گروهی مطالب زیادی مطرح و اطلاعات زیادی رد و بدل میشه. به نظر من اساس زبان ارتباط برقرار کردن هست.

اما در کلاس خصوصی، تمرکز تنها متوجه نقاط ضعف و قوت یک زبان اموز هست.

نمیتونم برای این مورد نسبت خیلی دقیقی قائل بشم، اما طبیعتا در ترم های پایین استاد زبان باید بیشتر حرف بزنه، اما در سطوح متوسط احتمالا به پنجاه پنجاه میرسه. در سطوح بالای آموزش زبان فرانسوی، استاد زبان باید خودش رو سعی کنه در کلاس هضم کنه و تبدیل بشه به یکی از اعضای کلاس! نقش استاد در سطوح پیشرفته به یک راهنما و تصحیح کننده تقلیل پیدا کنه.