اساتید پیشنهادی:

دانلود کتاب های  American English File

زینب ناصری
زینب ناصری
جمعه, 7 اسفند 2019

دسته بندی : books

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد بازدید : 7209

دانلود کتاب زبان انگلیسی  American English File

امروزه همه ما نیاز به زبان انگلیسی را بیشتر وبیشتر احساس می کنیم و دنبال راه هایی برای یادگرفتن زبان انگلیسی و یا تقویت مهارت های زبان انگلیسی خودمان هستیم. بدون شک مجموعه کتاب های American English file  یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی می باشد که در بسیاری از آموزشگاه های زبان ایران و حتی سایر کشور ها استفاده می شود و همچنین زبان آموزان می توانند از این کتاب ها به عنوان منابعی برای خودآموز زبان انگلیسی استفاده کنند.
یکی از مجموعه های بسیار پر بار، جذاب و پرطرفدار برای آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی، مجموعه کتاب های  American English File هستند. این مجموعه آموزش زبان شامل یک سطح آغازی یا starter و پنج سطح بعدی میشود تا همه نیازهای یک زبان آموز را تامین کند. و هر سطح از 3 کتاب اصلی یا student book  وکتاب تمرین یا workbook  و کتاب مخصوص مدرسین زبان انگلیسی یا teacher’s book تشکیل می شود.

در بخش های مختلف کتاب دانش آموز American English File شما با لغات جدید انگلیسی به صورت فلش کارت و تصاویر آشنا خواهید شد، جملات و ساختار زبان انگلیسی را در متن های کوتاه و بلند خواهید خواند و در بخش آموزش مکالمه انگلیسی، فرصت استفاده از این زبان برای داشتن مکالمات واقعی روزانه با همکلاسی های خود را پیدا خواهید کرد!

برای دانلود کتاب های سطح بندی شده آموزش زبان انگلیسی American English File  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

متد آموزش زبان با آمریکن انگلیش فایلز

برای یادگیری زبان انگلیسی هم هرکسی روشی برای خود دارد . بعضی افراد کلاس ها و آموزشگاه های زبان را ترجیح می دهند و بعضی دیگر از روش های خودآموز یادگیری زبان استفاده می کنند و در این بین از کلاس های آنلاین زبان برای پیشرفت کمک می گیرند. به هر حال شما به عنوان یک زبان آموز هر روشی را که انتخاب کنید نیاز به منابع آموزش زبان مختلف و یکی از مهم ترین آن ها کتاب های آموزش زبان انگلیسی است.

حال شما چه تصمیم به رفتن به آموزشگاه های زبان را داشته باشید و یا می خواهید از آموزش های آنلاین زبان و یادگیری خودآموز استفاده کنید سری کتاب های American English File یکی از منابع اصلی آموزشی زبان انگلیسی برای زبان آموزان است. این مجموعه کتاب های آمریکن انگلیش فایل در 6 کتاب مختلف که شامل یک سطح استارتر و 5 کتاب دیگر (سطح 1 تا 5) می شود. سری کتاب های امریکن فایل که توسط Clive Oxenden و Christina Latham-Koenig نوشته شده و توسط آکسفورد چاپ شده اند 6 سطح از starter تا Advanced را شامل می شود.

مزایای هر بخش از کتاب های فایل انگلیسی آمریکایی

از مزایای اصلی و مهم این کتاب ها می توان به تمرکز بخش های مختلف بر روی مهارت های مختلف زبان آموز است به طوری که بخش های مجزایی برای گرامر، آموزش لغات انگلیسی، اسپیکینگ (مهارت صحبت کردن)، ریدینگ (مهارت خواندن)، لیستنینگ (مهارت شنیدن)، رایتینگ (مهارت نوشتن) و تلفظ لغات انگلیسی (pronunciation) می شود.

هر کتاب شامل یک کتاب اصلی یا Student Book که شامل محتوای آموزشی از گرامر انگلیسی تا آموزش لغات و مکالمه تا تلفظ لغات و ... می شود، یک کتاب تمرین برای زبان آموز یا که تمریناتی Workbook کاربردی برای گرامر و لغات هر درس می شود، کتاب مخصوص معلم زبان Teacher’s Book که به عنوان کتابی برای راهنمایی اساتید زبان انگلیسی برای استفاده بهتر از این کتاب در تدریس زبان است می شود. همچنین، به همراه هر کتاب یک دی وی دی برای فایل های صوتی و تصویری مربوط به محتوای آموزشی هر کلاس می شود.

سطح های مجموعه کتاب های American English File

کتاب های American English File شامل 6 سطح می شوند که کتاب starter برای زبان آموزان سطح مقدماتی است و شامل 12 درس مجزا می باشد. کتاب American English files 1 که 12 درس را شامل می شود مخصوص زبان آموزان سطح مبتدی است. بعد از آن کتاب American English File 2 است که برای زبان آموزان سطح پیش از متوسط (pre-intermediate) و دارای 12 درس می باشد.

بعد از آن کتاب American English File 3 که برای زبان آموزان سطح متوسط (intermediate) که دارای 10 درس مختلف است. کتاب بعدی American English File 4 است که با 10 درس مجزا برای زبان آموزان سطح بعد از متوسط (upper-intermediate) می باشد و در انتها، نیز کتاب American English File 5 که برای زبان آموزان سطح پیشرفته (Advanced) و 10 درس مختلف می باشد.

در ادامه، می توانید کتاب مقدماتی آمریکن انگلیش فایل یعنی American English File starter را دانلود کنید. برای استفاده شما زبان آموزان عزیز، کتاب دانش آموز،و کتاب تمرین و فایل های صوتی و تصویری آن ها به صورت جداگانه و برای دانلود شما قرار گرفته است.

مشخصات کتاب

نام کتاب : American English File Starter

ناشر : Oxford university press

زبان: انگلیسی

سطح : مقدماتی (استاتر)

ISBN-10 : 0194776158

ISBN-13 : 978-0194776158

 

دانلود کتاب American English File Starter

 

دانلود کتاب starter امریکن انگلیش فایل،دانلود کتاب آمریکن انگلیش فایل


 

دانلود کتاب دانش آموز American English File Starter

دانلود کتاب انگلیسی

دانلود کتاب کار American English File Starter

دانلود کتاب آموزشی






 

آموزش زبان

دانلود کتاب سطح American English File 1

 

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل سطح1


 

دانلود کتاب دانش آموز سطح 1 American English File

دانلود کتاب کار سطح 1 American English File



 

دانلود کتاب سطح American English File 2

 

انگلیسی، منابع آموزش زبان انگلیسی، دانلود کتاب انگلیسی american english files، american english files، لهجه آمریکایی، یادگیری زبان، انگلیسی آسان، مکالمه انگلیسی


 

دانلود کتاب دانش آموز سطح American English File 2

دانلود کتاب کار سطح American English File 2



 

دانلود کتاب سطح American English Files 3

 

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل، سطح 3 american english file برای دانلود


 

دانلود کتاب دانش آموز سطح American English Files 3A

دانلود کتاب کار سطح American English Files 3A

دانلود کتاب دانش آموز سطح American English Files 3B

دانلود کتاب کار سطح American English Files 3B




 

اساتید زبان

دانلود کتاب سطح American English File 4

 

دانلود کتاب  امریکن انگلیش فایل سطح 4، یادگیری زبان انگلیسی


 

دانلود کتاب دانش آموز سطح American English File 4

دانلود کتاب کار سطح American English File 4




دانلود کتاب سطح American English File 5

 

دانلود کتاب امریکن انگلیش فایل سطح 5 ، دانلود کتاب american english file


دانلود کتاب دانش آموز سطح American English File 5

دانلود کتاب کار سطح American English File 5

 


فراموش نکنید که منابع آموزش زبان انگلیسی و متدهای زبان انگلیسی بسیار متنوع و زیاد هستند و انتخاب از میان آن ها گاهی برای زبان آموزان بسیار سخت و گیج کننده می تواند باشد و با اطمینان می توان گفت که داشتن یک استاد زبان انگلیسی که به شما در این راه کمک کند و راهنمای شما باشد ضروری است .با استفده از آموزشگاه آنلاین زبان تیکا شما در هر زمان و مکان می توانید به استاد زبان خود دسترسی داشته باشید و مهارت های زبان انگلیسی خود را بالا ببرید.

برای دانلود منابع انگلیسی بیشتر، به مطلب دانلود مجموعه کتاب های oxford word skills بروید.

 

 

استاد زبان آنلاین-تدریس خصوصی
دانلود کتاب های  American English File

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات