اساتید پیشنهادی:

دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing for the IELTS

زینب ناصری
زینب ناصری
چهارشنبه, 1 اردیبهشت 2020

دسته بندی : books

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد بازدید : 5438

دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing for the IELTS

در ادامه معرفی کتاب‌های آموزش زبان آیلتس، امروز قصد داریم یکی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی که برای آمادگی به منظور کسب نمره عالی در مهارت نوشتن آزمون آیلتس تاثیر زیادی دارد را به شما دوستان عزیز تیکا معرفی کنیم. این کتاب برای تقویت مهارت نوشتن و کسب نمره بالاتر از هفت در هر دو نوع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال به شما کمک خواهد کرد، کتاب بارونز یکی از منابع پرکاربرد آموزش زبان انگلیسی در کلاس های خصوصی آمادگی برای آزمون زبان آیلتس محسوب میشود.
پس از حل کردن تمرینات کتاب Barron’s Writing for the IELTS و نوشتن چند رایتینگ با موضوعات داده شده، شما با روند امتیازدهی تصحیح کنندگان بخش رایتینگ آزمون آیلتس آشنا خواهید شد و در نتیجه میتوانید essay یا همان مقاله کوتاه خود را به گونه ای تنظیم نمایید که حداقل نمره حدود 6 را در بخش رایتینگ آیلتس کسب کنید.

آموزش زبان تیکا


معیارهای مهارت نوشتن انگلیسی در آیلتس

معیارهای اصلی که در ارزیابی مهارت نوشتن شما در نظر گرفته میشوند عبارتند از:
•    پاسخگویی به هدف اصلی یا Task response
•    همگرایی و همبستگی متن
•    دایره لغات استفاده شده در نوشته شما
•    میزان دقت و صحیح بودن دستور زبان یا گرامر رایتینگ شما

 

دانلود کتاب آمادگی برای رایتینگ آزمون آیلتس

Barron's Writing for Ielts

 

یادگیری زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آبلتس Barron's


دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی برای رایتینگ آیلتس Barron's writing for Ielts


با دانلود این کتاب آموزش زبان و انجام تمرین های مربوطه برای افزایش تمرکز شما در هر کدام از موارد بالا، میتوانید به سرعت از نمره زیر چهار به نمره شش دست یابید، و در صورتی که به دنبال کسب نمره ای بالاتر در آزمون زبان انگلیسی آیلتس هستید، به شما توصیه میکنیم در کنار استفاده از کتاب Barron’s Writing for the IELTS، از تدریس خصوصی یک مدرس با تجربه آیلتس برای دستیابی به بالاترین نمره در مهارت مربوطه استفاده کنید.


در صورتی که وقت چندانی برای آمادگی برای آزمون آیلتس ندارید، میتوانید با مراجعه به بخش استاد زبان انگلیسی در سایت تیکا، از لیست اساتید تخصصی آمادگی برای آزمون زبان آبلتس، استاد مورد نظر خودتان را انتخاب و در هر ساعت از روز کلاس زبان خصوصی خود را تشکیل دهید!
در صورتی که مایل به برگزاری کلاس خصوصی هستید، هنگام رزرو جلسه آزمایشی به محل سکونت استاد مورد نظر خود توجه نمایید. در حال حاضر تیکا در شهرهای تهران، مشهد، مازندران، قم و اهواز استاد زبان انگلیسی دارد، و در صورتی که استاد مورد نظر خود را در لیست اساتید پیدا نکردید میتوانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود از پشتیبان تیکا مشورت بگیرید. برای کلاس حضوری نیز مانند کلاس آنلاین انجام همه هماهنگی های مربوطه بر عهده سایت تیکا خواهد بود.

 

 

استاد خوب خصوصی زبان انگلیسی،زبان انگلیسی حضوری و مجازی
دانلود رایگان کتاب  Barron’s Writing for the IELTS

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات