اساتید پیشنهادی:

7 کامیونیتی برای تقویت مهارت های زبان شما | پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

معین
معین
شنبه, 23 مرداد 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 19410

7 کامیونیتی برای تقویت مهارت های زبان شما | پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

منظور از کامیونیتی های زبان چیست؟ کامیونیتی های زبان پلتفرم هایی هستند که زبان آموزان می توانند با هم زبان تمرین کنند ، مطالب آموزشی را با هم به اشتراک بگذارند و درباره آن ها بحث کنند و همچنین  با افراد نیتیو مکالمه داشته باشند و از آن ها نکته هایی برای تقویت زبان بیاموزند. 
برای درک بهتر نحوه عملکرد این پلتفرم ها خواندن این مقاله را ادامه دهید و با 7 پلتفرم کامیونیتی زبان که به تقویت مهارت های زبان شما کمک می کنند آشنا شوید و بهترین پلتفرم را برای خود انتخاب کنید . 


1 . italki

 

کامیونیتی آنلاین زبان آموزان



می توان گفت کامیونیتی italki  محبوب ترین پلتفرم و نام آشناترین اجتماع برای زبان آموزان است . در آیتاکی می توانید :
- با اساتید زبان در این پلتفرم زبان یاد بگیرید (بیش از 5000 استاد زبان در این سایت فعالیت می کنند)
- می توانید یک پارتنر زبان پیدا کنید و با او مکالمه انگلیسی داشته باشید و در کنار آن به او فارسی آموزش دهید
- درباره تقویت مهارت های ارتباطی خود بیشتر بیاموزید
- مقاله هایی مرتبط به یادگیری زبان بخوانید
- در کامیونیتی و گروه ها شرکت کنید و در بحث ها مشارکت کنید
پلتفرم italki  بیش از 3 میلیون کاربر دارد و در آن هیچگاه احساس تنهایی نخواهید کرد!
پیدا کردن یک پارتنر زبان در این سایت کار چندان سختی نیست. از فیلترهایی که در این سایت قرار داده شده از قبیل زبان مورد نظر شما،جنسیت و کشور برای راحتی کار می توانید استفاده کنید همچنین این امکان را دارید که استاد زبان خود را از میان افراد نیتیو انتخاب کنید . 
در صفحه مربوط به دیسکاشن تنها 2 فیلتر موجود است . اولین فیلتر زبان مورد نظر شما و دیگری زبان مادری پارتنر زبان شماست. بدون شک زبان انگلیسی در این نوع پلتفرم ها و کامیونیتی ها بیشترین کاربر را دارد و italki  هم به همین گونه است اما در کنار آن زبان آموزان می توانند زبان های اسپانیایی،آلمانی،کره ای،ایتالیایی،فرانسه و چندین و چند زبان دیگر را بیاموزند.

" مقاله پیشنهادی: آشنایی با زبان فرانسه "

2 . Linguaholic

 

انجمن های آنلاین انگلیسی زبانان



پلتفرم Linguaholic یکی دیگر از این کامیونیتی ها برای پیشرفت در مهارت های زبان انگلیسی شماست.در این پلتفرم علاوه بر زبان انگلیسی می توانید زبان های اسپانیایی ،آلمانی،چینی را فرا بگیرید. این وبسایت بیش از 4500 کاربر فعال دارد که به صورت مداوم به آن مراجعه می کنند.ما در طول روز چندین بار به این سایت مراجعه کردیم و همیشه بیش از 500 کاربر آنلاین بودند. 
بیش از 10000 پست مخصوص یادگیری زبان انگلیسی در این سایت می توانید پیدا کنید . همچنین می توانید با دیگر زبان آموزان ارتباط برقرار کنید و درباره گرامر،لغات انگلیسی و اصطلاحات زبان انگلیسی با هم به گفتگو بپردازید. همچنین اپلیکیشن ها و منابع مختلفی برای یادگیری زبان نیز در این کامیونیتی معرفی می شوند .در مجموع در این پلتفرم می توانید مطالب مختلف و منابعی که به پیشرفت انگلیسی شما کمک کنند پیدا کنید.



 

آموزش زبان آنلاین تیکا

3 . Unilang

پلتفرم Unilang با بیش از 17000 کاربر ،انجمنی با بیش از 50 زبان مختلف را شامل می شود. در انجمن زبان عمومی این پلتفرم بیش از 8000 تاپیک و 23600 پست را می توانید پیدا کنید.  و در انجمن های تفکیک شده به زبان های مختلف تقریبا 17000 موضوع مختلف و 378000 پست را در دسترس دارید .اما نگران این عددهای بزرگ نباشید چراکه  فیلترهای مختلفی برای دسته بندی موضوعات در این سایت قرار داده شده است.
کامیونیتی های زبان انگلیسی شما را ماه ها و حتی سال ها می توانند مشغول خود کنند . در آن ها می توانید با دیگر زبان آموزان گفتگو کنید ،درخواست راهنمایی و کمک در زبان داشته باشید و توصیه هایی که به پیشرفت زبان انگلیسی شما کمک کنند را استفاده کنید ،بازی های مرتبط با یادگیری زبان انجام دهید و با دیگر فعالیت های مرتبط به زبان آشنا شوید.

" مقاله پیشنهادی : 5 پلتفرم آموزشی که نباید از دست بدهید ! "

4 . MyLanguageExchange

این پلتفرم بیش از 3 میلیون کاربر از بیش از 133 کشور دارد و حدود 115 زبان مختلف را می توانید در این وبسایت تمرین کنید و یاد بگیرید. با کمک این وبسایت می توانید یک پارتنر زبان پیدا کنید و با هم ارتباط داشته باشید و چت های نوشتاری و صوتی برقرار کنید و یا حتی بازی های مربوط به لغات را انجام دهید. 
در بخشی از این پلتفرم به نام  Club Library می توانید با بیش از 40000 کلمه و اصطلاح آشنا شوید. همراه هر عبارت یک فایل صوتی قرار داده شده تا با تلفظ صحیح آن ها آشنا شوید. و برای دسترسی به این بخش نیاز دارید یک اکانت در سایت MyLanguageExchange بسازید .
بخش دیگر این وبسایت Bulletin Board نام دارد که انجمنی است که می توانید  از دیگران درباره یادگیری زبان کمک و یا راهنمایی بخواهید ،بازی های مختلف مرتبط به یادگیری زبان را انجام دهید و حتی تجربه سفرهای خود به کشورهای مختلف را به اشتراک بگذارید.پیشنهاد می کنم مقاله کشورهای انگلیسی زبان را در وبلاگ تیکا بخوانید.
 

5 . Polyglot Club

 

آموزش آنلاین زبان و کامیونیتی زبان آموزان



سایت Polyglot Club خود را به عنوان یک کامیونیتی رایگان برای زبان آموزان با بیش از 770000 کاربر معرفی کرده است. پلتفرم Polyglot Club از فراهم کردن چت و انجمن فراتر رفته و به زبان آموزان امکان تمرین زبان انگلیسی یا دیگر زبان ها را به صورت رو در رو در اجتماعات مختلف داده است. همایش ها به صورت از قبل برنامه ریزی شده هستند و زبان آموز می تواند لیستی از اجتماعات و برنامه های نزدیک به خود را مشاهده کند . به همین منظور یک فرم در این سایت موجود است که زبان آموز می تواند با پر کردن آن از اجتماعات در شهر خود باخبر شود .
همچنین زبان آموز می تواند با استفاده از ویدئوچت برای پیشرفت مکالمه،پیدا کردن دوستان جدید، تقویت مهارت های مختلف زبان و سایر امکانات سایت استفاده کند. اینگونه به نظر می رسد که این پلتفرم همه فعالیت های مربوط به یادگیری زبان را پوشش می دهد.
 

6 . The Mixxer

پلتفرم The Mixxer توسط کالج Dickinson ساخته و توسعه داده شده است .سازندگان این پلتفرم تا به حال از تعداد کاربران آن سخنی نگفته اند. در این سایت می توانید یک پارتنر یادگیری زبان پیدا کنید و در اسکایپ با هم مکالمه داشته باشید و یا تمریناتی جهت تقویت رایتینگ انگلیسی  انجام دهید. مثلا می توانید یک مقاله بنویسید و از یک انگلیسی زبان نیتیو بخواهید آن را بررسی کند و اشکالات آن را به شما بگوید و در مقابل شما هم می توانید به کسانی که خواستار یادگیری زبان فارسی هستند نیز کمک کنید.
همچنین The Mixxer درس هایی از سایت های شورای فرهنگی بریتانیا و Voice of America را به زبان آموزان ارائه می دهد.درس ها مربوط به موضوعات مختلف هستند و محیطی مناسب برای تقویت مهارت های زبان شما فراهم می آورند. همچنین در وبلاگ The Mixxer نیز می توانید مقاله های سایر زبان آموزان را بخوانید و یا حتی خودتان مقاله بنویسید و برای سایرزبان آموزان منتشر کنید. 
 

7 . Busuu

 

انجمن انگلیسی زبانان برای تقویت مکالمه انگلیسی



پلتفرم busuu  با بیش از 80 میلیون کاربر از سرتاسر جهان در این زمینه  پیشتاز است هر چند که همه امکانات این سایت رایگان نیستند. اگر نمی خواهید پرداختی داشته باشید ،تنها به بخش فلش کارت ها دسترسی خواهید داشت.اما امکاناتی از قبیل مکالمه با انگلیسی زبانان نیتیو ،تمرینات مربوط به گرامر انگلیسی،تمرین لغات انگلیسی ،کوییزها و سایر امکانات شامل بسته های پرمیوم این پلتفرم می شوند. Busuu همچنین برای گوشی های موبایل ios  و اندروید نیز در دسترس است و حتی به صورت آفلاین نیز کار می کند . بدون شک زبان آموزان زبان انگلیسی را بیشتر از سایر زبان ها انتخاب می کنند اما امکان دسترسی به 11 زبان دیگر نیز موجود است.

جمع بندی

ما در این مقاله به شما 7 کامیونیتی برای ارتباط با سایر زبان آموزان جهت تقویت مکالمه انگلیسی معرفی کردیم. حال هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید . آیا تجربه فعالیت در این سایت ها را دارید ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین در سایت آموزش زبان تیکا می توانید با اساتید زبان دلخواه خود کلاس آنلاین رزرو کنید و از راه دور به یادگیری زبان به صورت خصوصی بپردازید. و یا در کلاس های گروهی می توانید به همراه پارتنر زبان خود شرکت کنید و با هم یادگیری زبان ادامه دهید.

 

منبع : Preply

 

استاد آنلاین زبان انگلیسی
7 کامیونیتی برای تقویت مهارت های زبان شما | پیدا کردن پارتنر زبان انگلیسی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات