اساتید پیشنهادی:

دانلود مجموعه کتاب آموزش زبان English Result

زینب ناصری
زینب ناصری
پنج‌شنبه, 2 اردیبهشت 2020

دسته بندی : books

زمان مطالعه : 3 دقیقه

تعداد بازدید : 5515

دانلود مجموعه کتاب آموزش زبان English Result


دانلود مجموعه کتاب آموزش زبان English Result

در این مقاله از سری مقالات آموزش زبان تیکا قصد داریم مجموعه کتاب آموزش زبان محبوب English Result را به شما معرفی کنیم.  این مجموعه یکی از بهترین کتاب آموزش زبان و مجموعه مورد علاقه من برای تدریس زبان انگلیسی به زبان آموزان General English است!
اولین طرح های این مجموعه برای اولین بار در سال 2002 شروع شد ، پنج سال بعد اولید کتاب این مجموعه از چاپ بیرون آمد و تقریباً یک دهه بعد از آن مجموعه کتاب های آموزش زبان English Result به طور کامل منتشر شد. این مجموعه آموزش زبان انگلیسی بنا به درخواست انتشارات آکسفورد تولید شد و نویسندگان آن تصمیم داشتند کتاب آموز زبانی را برای بزرگسالان طراحی کنند که اگر خود یک زبان آموز بودند آرزوی داشتن آن را در سر میپرورادند. در نتیجه تلاش ها و نوآوری های نویسندگان این مجموعه، در کتاب های English Result درس ها هم از نظر محتوایی و موضوعی جذاب هستند و هم با استاندارد سطح بندی دانش زبانی اروپا یا CEFR تطابق کامل دارند.
در طول طراحی این دوره، نویسندگان قصد داشتند دانش درونی زبان آموز از زبان انگلیسی و مهارت استفاده از آن را با هم ترکیب کنند و معیارهای ارزیابی مناسب را طراحی کنند تا هر کدام از کتاب ها طبق سطح بندی CEFR انسجام داشته باشند. در تمام کتاب های آموزش زبان English Result مهارت های چهار گانه شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه انگلیسی به طور همزمان با هم تقویت میشوند.
 

ویژگی های کتاب های آموزش زبان انگلیسی English Result

برای افزایش جذابیت درس ها، نویسندگان این کتاب که خود از مدرسین با تجربه و بومی زبان انگلیسی آکادمیک هستند سال ها تجربه تدریس در کلاس درس و نتایج تمرکز بر هر یک از مهارت ها را کنار هم قرار داده اند. این مطالب در چهار دسته  به هر دو صورت مفصل و مختصر و طبق اصول IPEC طبقه بندی شده اند – این اصول عبارتند از ایجاد علاقه، شخصی سازی، سرگرمی و چالش. ساختار این کتاب آموزش زبان به گونه ای است که هنگام تدریس آن در کلاس زبان انگلیسی، توجه و دقت زبان آموز کاملا متوجه درس باشد.
محتوای درسی به گونه ای انتخاب شده است که معلم زبان نیازی به تلاش مضاعف برای درگیر کردن و علاقه مند کردن زبان آموز به خواندن متن درس نداشته باشد. در ادامه متن، توضیحات دستور زبان انگلیسی یا گرامر و همچنین لغات  انگلیسی جدید هم به صورت مستقیم و هم به صورت ضمنی گنجانده شده اند.

 

آموزش آنلاین زبان تیکا


ویژگی های خاص کتاب های English Result

  • تمرکز روی ایجاد انگیزه یادگیری زبان در زبان آموز
  • استفاده از قالب معروف و شناخته شده درس دو صفحه ای - مطالب ورودی در سمت چپ ، فعالیت ها در سمت راست.
  • آموزش دروس عملی به صورت مهارتی
  • دی وی دی برای دانش آموزان و معلمان

همه کتاب های تدریس زبان خارجی باید از این اصول پیروی کنند.


لینک دانلود کتاب های آموزش زبان انگلیسی English Result

 

دانلود کتاب English Result Elementary
دانلود کتاب آموزش زبان انگلیسی English Result برای تدریس در آموزشگاه زبان یا کلاس حضوری و کلاس آنلاین


 

 

دانلود کتاب Pre Intermediate English Result
دانلود کتاب english result


دانلود منابع آموزش زبان انگلیسی کتاب های English Result برای تقویت مهارت مکالمه انگلیسی

 

 

دانلود کتاب Intermediate English Result
آموزش زبان انگلیسی با دانلود منابع یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی با کتاب English Result


دانلود منابع آموزش زبان انگلیسی کتاب های English Result برای تقویت مهارت مکالمه انگلیسی

 

 

دانلود کتاب Upper Intermediate English Result
یادگیری زبان انگلیسی رایگان همراه با آموزش مکالمه انگلیسی با دانلود منابع یادگیری زبان انگلیسی English Result


دانلود منابع آموزش زبان انگلیسی کتاب های English Result برای تقویت مهارت مکالمه انگلیسی

 

اگر مایلید زبان انگلیسی را به موثرترین و سریع ترین روش ممکن یاد بگیرید، باید حتما تمرین روزانه داشته باشید به خصوص در قسمت مکالمه انگلیسی. در بیشتر آموزشگاه های زبان کلاس ها به صورت گروهی برگزار میشوند، در چنین کلاس هایی امکان تمرکز روی مهارت های زبان آموزان کمتر است، از سوی دیگر امکان برگزاری کلاس خصوصی روزانه با معلم زبان هم برای بیشتر افراد وجود ندارد، چه به علت هزینه بیشتر چنین کلاس هایی و یا به علت پر بودن وقت اساتید زبان با تجربه و محبوب، اما آموزشگاه زبان آنلاین تیکا با فراهم کردن امکان آموزش آنلاین به صورت زنده – یعنی ارتباط آنلاین زبان آموز با معلم خصوصی زبان در پلتفرم مخصوص آموزش آنلاین اسکای روم – این امکان را برای شما فراهم کرده است!
برای انتخاب استاد زبان مورد نظر خودتان کافیست از لیست اساتید زبان انگلیسی، فرانسه یا آلمانی استاد مورد نظر خودتان را پیدا کنید و با این استاد یک جلسه آزمایشی را به صورت کلاس آنلاین یا کلاس حضوری (در صورت تمایل ) رزرو کنید.

 

 

استاد خوب خصوصی زبان انگلیسی،زبان انگلیسی حضوری و مجازی
دانلود مجموعه کتاب آموزش زبان English Result

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات