اساتید پیشنهادی:

پک کامل مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس

زینب ناصری
زینب ناصری
سه‌شنبه, 18 بهمن 2021

دسته بندی : english-books

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 23547

پک کامل مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس

بهترین منبع برای آماده شدن برای آزمون های آیلتس، تست های واقعی و اصلی هستند. پک کامل کتاب های کمبریج شامل شانزده کتاب تست میشود. آزمون زبان انگلیسی آیلتس در سطح بین المللی برگزار میشود. طراحات تست این آزمون از اساتید و زبان شناسان برتر هستند که تحت نظر دانشگاه کمبریج به درس خواندن مشغولند. کتاب های آموزش زبان بسیاری توسط کمبریج تهیه شده است.

کتاب کمبریج چیست ؟

ممکن است استاد زبان شما تهیه کردن این کتاب ها را به شما توصیه کرده باشد، اما این مجموعه 16 جلدی دقیقا چیست؟ و هر جلد آن چه تفاوتی با جلدهای قبلی دارد؟

مجموعه شانزده تایی کتاب های Cambridge Ielts شامل آزمون های اخیر آیلتس میشوند. این آزمون ها از بین آزمون هایی که به تازگی در نقاط مختلف دنیا برگزار شده اند انتخاب میشوند.

این آزمون ها در مجموعه کتاب Cambridge IELTS به طور به روز شده منتشر میشوند. توصیه میشود برای آمادگی برای آزمون آیلتس، کتاب های به روز را تهیه کنید.


پک کامل مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس برای همه افرادی که قصد گرفتن نمره 6 تا 9 را در آیلتس دارند مناسب است. Cambridge IELTS یک تا ده و کتاب Cambridge IELTS یازده تا شانزده جنرال و آکادمیک تقسیم می شوند.

آزمون آیلتس به دو صوت که به نام ماژول هم شناخته میشوند برگزار میشود. این ماژول ها که جنرال یا عمومی و آکادمیک یا دانشگاهی نامیده میشوند، برای یادگیری بسیار مناسبند. ده کتاب اول بیشتر روی قالب کلی آیلتس تمرکز میکنند. شش کتاب آخر مهارت های رایتینگ و ریدینگ آکادمیک را که کمی با هم متفاوت هستند با قالب متفاوت تری ارائه کرده است.

شما میتوانید در کنار این مجموعه دانلود کتاب Collins Vocabulary For IELTS را نیز در مجله تیکا انجام دهید.

ده کتاب اول

در ده کتاب اول کمبریج آیلتس شما با آزمون‌های شبیه‌سازی شده به همراه پاسخ تشریحی رو به رو میشوید. این کتاب هم بخش های صوتی لیسنینگ را در قالب یک سی دی در اختیار شما قرار میدهد.

ده کتاب اول برای افرادی که تازه با آزمون آیلتس آشنا شده اند شامل توضیحات نیز میشود. توصیه میکنیم بعد از رسیدن به سطح حداقل B1 سراغ این مجموعه بروید. در صورتی که بعد از شرکت کردن در یک تست اول نمره بسیار پایینی گرفتید، بهتر است به جای تست زدن سراغ یادگیری اصول اولیه زبان بروید.

مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس 11 تا 16

مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس بعد از کتاب دهم برای افرادی مناسب هستند که دوست دارند نمره بهتری در رایتینگ بگیرند. در این بخش شما میتوانید با نمونه های واقعی تست های آیلتس آشنا شوید. همچنین تمرکز روی بخش های متفاوت تر و لغات آکادمیک و جنرال خواهد بود. تست های کامل در کتاب هایی که عنوان Academic Ielts دارند با تمرکز بر قالب آیلتس دانشگاهی هستند. با این وجود بخش های مجزا برای تمرین مهارت ریدینگ و لیسنینگ به شما کمک خواهد میکرد.

دانلود کتاب های مجموعه آیلتس کمبریج از مرکز آموزش رایگان تیکا.


چه زمان باید از تست های آیلتس استفاده کنیم؟

شما بهتر است بین شرکت در هر آزمون آزمایشی یا تست کامل آیلتس حداقل دو هفته تمرین کنید. صرفا یادگیری مهارت های تست زنی باعث نمیشود بتوانید به هدف خود برسید. در صورتی که مهارت شما در زبان انگلیسی حداقل B2 یا بالای متوسط باشد، به راحتی میتوانید با دو ماه تمرین به نمره بالای شیش و نیم در آیلتس برسید.

بهترین روش تمرین با تست های آیلتس، استفاده از یک تست آزمایشی در اولین جلسات تمرین، یک تست در میانه تمرین و یک تست در انتهای تمرین است.

آیا این کتاب ها تغییرات زیادی داشته اند؟

از زمان شروع آزمون آیلتس تغییر چندانی در فرمت آزمون آیلتس ایجاد نشده است. 25 سال از آن زمان می گذرد و تنها 12 نسخه از این کتاب ها در سال 2018 عرضه شده است.
حتی مدرسین آیلتس از این کتاب ها برای تمرین بیشتر استفاده می کنند. یک داوطلب سطح B1 از 40 سئوال میتواند به حدود 23 تا 26 در گوش دادن و نوشتن پاسخ دهد.
تنها تفاوتی که خواهید دید تعداد سوالات در هر نسخه است. برخی از سوالات اولیه 42 سوال دارند اما این روزها فقط 40 سوال در بخش لیسنینگ و ریدینگ وجود دارد. تنها تغییری که متوجه خواهید شد در نمونه پاسخ‌های بخش رایتینگ یا نوشتاری است.
بنابراین، مطمئناً مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس هنوز هم مفید هستند.

منابع یادگیری زبان و تقویت مهارت های چهارگانه.


بخش رایتینگ در هر کتاب تست چندتا است؟

تست های نوشتاری در این کتاب ها بهترین هستند. از آنجایی که در این مجموعه تنها 11 کتاب وجود دارد و هر کتاب شامل 4 سری تست است، بنابراین شما تنها در معرض 44 تکلیف 1 و 44 تکلیف 2 خواهید بود. اما شامل تمام مطالبی است که در امتحان پرسیده می شود. بنابراین می توانید برای مرجع به این کتاب اعتماد کنید و به کتاب های دیگر نیز مراجعه کنید.

بین این کتاب های آمادگی آزمون زبان آیلتس به جز موارد ذکر شده تفاوت خاصی وجود ندارد. کتاب 16 جدیدترین است و کتاب 1 قدیمی ترین است. از آنجایی که الگوی امتحان مدام در حال تغییر است. کتاب‌های اخیر انتخاب بهتری خواهند بود اگر صرفاً از آنها استفاده کنید تا ببینید امتحان خود چگونه خواهد بود. اما فقط برای تمرین و یا مشاهده نمونه انشا می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید.

به عنوان مثال، اخیراً تغییرات جزئی در ماژول reading ایجاد شده است. اکنون سؤالات برای برخی از انواع سؤال همیشه به ترتیب متن ظاهر نمی شوند. این تغییر سری 12 به بعد موجود است.

دانلود پک کامل مجموعه تست های کمبریج

کتاب تست آیلتس کمبریج اول pdf

فایل صوتی کتاب اول

کتاب تست آیلتس کمبریج دوم pdf

فایل صوتی کتاب دوم

کتاب تست آیلتس کمبریج سوم pdf

فایل صوتی کتاب سوم

کتاب تست آیلتس کمبریج چهارم pdf

فایل صوتی کتاب چهارم

کتاب تست آیلتس کمبریج پنجم pdf

فایل صوتی کتاب پنجم

کتاب تست آیلتس کمبریج ششم pdf

فایل صوتی کتاب ششم

کتاب تست آیلتس کمبریج هفتم pdf

فایل صوتی کتاب هفتم

کتاب تست آیلتس کمبریج هشتم pdf

فایل صوتی کتاب هشتم

کتاب تست آیلتس کمبریج نهم pdf

فایل صوتی کتاب نهم بخش اول

فاصل صوتی کتاب نهم بخش دوم

کتاب تست آیلتس کمبریج دهم pdf

فایل صوتی کتاب دهم

کتاب تست آیلتس کمبریج یازدهم جنرال pdf

کتاب تست آیلتس کمبریج یازدهم آکادمیک pdf

فایل صوتی کتاب یازدهم

کتاب تست آیلتس کمبریج دوازدهم جنرال pdf

کتاب تست آیلتس کمبریج دوازدهم آکادمیک pdf

فایل صوتی کتاب دوازدهم بخش اول

فایل صوتی کتاب دوازدهم بخش دوم

کتاب تست آیلتس کمبریج سیزدهم جنرال pdf

کتاب تست آیلتس کمبریج سیزدهم آکادمیک pdf

فایل صوتی کتاب سیزدهم

کتاب تست آیلتس کمبریج چهاردهم جنرال pdf

کتاب تست آیلتس کمبریج چهاردهم آکادمیک pdf

فایل صوتی کتاب چهاردهم

کتاب تست آیلتس کمبریج پانزدهم جنرال pdf

کتاب تست آیلتس کمبریج پازدهم آکادمیک pdf

فایل صوتی کتاب پانزدهم بخش اول

فایل صوتی کتاب پانزدهم بخش دوم

دانلود کتاب 16 آیلتس آکادمیک 2021 pdf

دانلود کتاب 16 آیلتس جنرال2021 pdf

دانلود فایل صوتی کتاب شانزدهم بخش اول

دانلود فایل صوتی کتاب شانزدهم بخش دوم

تغییرات در نحوه انتشار:

همچنین تا آیلتس 10 هر سال فقط 1 کتاب با 4 آزمون آکادمیک و 2 تست جنرال ترینینگ منتشر می کردند. (امیدوارم بدانید که ماژول های Listening و Speaking برای هر دو آزمون یکسان هستند. آنها در Reading و در Task 1 of Writing متفاوت هستند). اما آیلتس 11 به بعد آنها اکنون 2 کتاب جداگانه منتشر می کنند - یکی با 4 تست آکادمیک و دیگری با 4 تست آموزشی عمومی که مطالب بیشتری را برای داوطلبان GT فراهم می کند. در هر دو کتاب تست شنیداری و گفتاری یکی است.

دانلود پک کامل کتاب های کمبریج آیلتس:

شما در ادامه میتوانید پک کامل کتاب های کمریج را دانلود کنید. برای دانلود منابع آموزش زبان بیشتر میتوانید با مرکز آموزش زبان رایگان تیکا همراه باشید.

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا
پک کامل مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات