اساتید پیشنهادی:

یادگیری زبان برای کودکان در خانه: 5 نکته مهم

صوفیا کتیران
صوفیا کتیران
چهارشنبه, 18 اسفند 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 372

یادگیری زبان برای کودکان در خانه: 5 نکته مهم

 《یادگیری زبان برای کودکان در خانه: 5 نکته مهم》

به دلیل همه گیری ویروس کرونا بسیاری از والدین اخیراً نقش دیگری را عهده دار شده اند ، آن هم کمک به کودکشان در یادگیری مطالب و درس هایشان در خانه می باشد .
بنابراین ، به طور طبیعی ، بحث های زیادی در زمینه یادگیری زبان برای بچه ها در خانه توسط متخصصان ارائه شده است. والدین چه کاری می توانند برای کمک به کودکان خود در این دوران انجام دهند و چه منابع آنلاینی برای یادگیری بهتر وجود دارد تا سرعت یادگیری بیشتر شود ؟ 
 
( با این 5 نکته مهم به کودک خود کمک کنید تا در خانه یک زبان را بیاموزد )
در مقاله های قبل  بهترین روش برای بزرگسالان جهت یادگیری زبانهایی مانند فرانسه ، اسپانیایی و آلمانی ارائه دادیم، اما وقتی صحبت از آموزش بچه ها در خانه می شود ، باید مجموعه دستورالعمل های دیگری اعمال شود.

۱‐سرگرم کننده باشید
بزرگسالان فکر می کنند که یادگیری زبان برای کودکان ممکن است یک چالش بزرگ باشد ، و اگرچه تلاش زیادی در مسیر آموزش لازم است ، اما این چیزی نیست که بچه های شما از آن آگاه باشند.
رفع بی حوصلگی بچه ها در خانه برای یادگیری از طریق سرگرمی ، بازی و فعالیت می تواند به این معنی باشد که در کوتاه مدت ، آنها روال مثبتی را حفظ کنند و در بلند مدت ، با نگرش مثبت به سایر زبانها و روند یادگیری رشد می کنند . 

۲‐کارها را ادامه دهید
دامنه توجه کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار کمتر است . چون کودکتان تمام روند یادگیری را در خانه طی می کند  ، بازی ها و سرگرمی هایی که برای یادگیری زبان با آنها انجام می دهید، باید کوتاه و مفید باشد تا برای کودکتان خسته کننده نشود .
این به این دلیل است که کودکان منطق کار سخت در آینده را نمی فهمند ، بنابراین باید درگیر زمان حال باشند.

۳‐آهنگ بخوان و قصه بگو
کودکان عاشق آواز خواندن و شنیدن قصه هایی هستند ، بنابراین داستان ها و آهنگ ها ،  برخی از بهترین راه ها برای کمک به کودکان برای آشنایی با ریتم و لحن زبان جدید است. این می تواند هم در مهارت گوش دادن و هم در تلفظ آنها تأثیر زیادی داشته باشد.
این همچنین به کودکان کمک می کند کلماتی را که برایشان جدید است ، به خاطر بسپارند. موزیک و کتاب داستان باعث می شود  با عبارات و جملات و به طور کلی با  ساختار یک  زبان آشنا شوند ، بدون اینکه لازم باشد روی دستور زبان تمرکز کنند.

۴‐ویدیوهایی با محتوای یادگیری زبان بچه ها در خانه، را از youtube ببینید.
در دوران کرونا  می توانید از طریق YouTube و سایت keepkidslearning  به دروس انگلیسی ، اسپانیایی و چینی دسترسی داشته باشید. همچنین  برای گروه های سنی مختلف درس های مختلفی ارائه می شود.

۵‐از اپلیکیشن Busuu برای یادگیری کودکتان استفاده کنید .

اگر به دنبال راهی دیگر برای کمک به کودک خود در یادگیری انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، ژاپنی یا هشت زبان مفید دیگر هستید ، ما یک برنامه عالی را به شما معرفی می کنیم 
برنامه Busuu ، (قابل دسترسی برای سیستم عامل های  Android، iOS ) از واحدهای یادگیری سرگرم کننده و جذاب تشکیل شده است ، هر یک به بزرگسالان و کودکان به طور یکسان به یادگیری واژگان مفید و موارد دیگر کمک می کند. 
و از آنجایی که یادگیری بیشتر سرگرم کننده است می توان از کلمات  ، برای ساختن آهنگ یا بازی استفاده کرد.




 


 

یادگیری زبان برای کودکان در خانه: 5 نکته مهم

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

صوفیا کتیران

تولید محتوا

صوفیا کتیران هستم رشتم مهندسی پزشکی هستش و علاقه زیادی به زبان و تدریس دارم .دوست دارم اینقدر تو زبان پیشرفت کنم تا بتونم به خوبی تدریس کنم و همیشه دنبال پیدا کردن مطالب جدید هستم و دوست دارم اطلاعاتم و با بقیه به اشتراک بزارم . ورزش کردن یکی دیگه از علاقمندی های من هستش که همیشه سعی میکنم جزو برنامه اصلی روزانه من باشه

نظرات