اساتید پیشنهادی:

10 اپلیکیشن کاربردی برای یاد گرفتن زبان انگلیسی/بخش دوم

معین
معین
پنج‌شنبه, 19 فروردین 2020

دسته بندی : applications

زمان مطالعه : 8 دقیقه

تعداد بازدید : 6216

10 اپلیکیشن کاربردی برای یاد گرفتن زبان انگلیسی/بخش دوم

ما در بخش اول معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای یادگرفتن زبان انگلیسی ، به شما 5 اپلیکیشن مفید (Duolingo، Busuu،Improve English :Word Games،Memrise،Sentence Master)  را معرفی کردیم و در این بخش به معرفی 5 اپلیکیشن دیگر می پردازیم.با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

6. Learn English with Babbel

یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار babbel



تمرکز اپلیکیشن Babbel (بابل) بیشتر بر روی مهارت های مکالمه برای زبان آموزان است و همچنین تمرکز زیادی بر روی یادگیری لغت دارد.Babblel  بر یادگیری و درک زبان انگلیسی به وسیله تکرار عبارات کاربردی تاکید دارد. این اپلیکیشن 4 روش مختلف : تشخیص جمله یا کلمه شنیده شده، تشخیص کلمه از طریق عکس هایی که نشان می دهد ، تلفظ و پر کردن جاهای خالی  را برای رسیدن به هدف مورد نظر ، استفاده می کند.Babbel  کیفیت یادگیری را به کمیت آن اولویت می دهد و همچنین در این اپلیکیشن امکانی وجود دارد که زبان آموز می تواند هدفی را تعیین کند و پیشرفت خود را از طریق اپلیکیشن درراستای هدف تعیین شده دنبال کند.اگه هدف شما یادگیری لغات جدید و کاربردی است پس باید بگم که Babbel  برای شماست !
درس ها براساس موضوعات دنیای پیرامون ، طبقه بندی شده اند.با استفاده  از این اپلیکیشن شما یاد میگیرید که چگونه خود را معرفی کنید ، غذا سفارش دهید و برنامه سفر خارجی خودتان رو بچینید و در کل نیاز های روزانه خودتان را به راحتی برطرف کنید.Babbel  اعلام کرده است که هدف آن ها این است که مطمئن شوند زبان آموزان هر چه سریعتر بتوانند یک مکالمه هدفمند و معنادار را برقرار کنند.
خیلی از زبان آموزان ، یادگیری لغات جدید را سخت ترین بخش یادگیری زبان میدانند که Babbel  سعی کرده درس های مختلف را با توجه به سطح سختی آن ها جدا و تقسیم بندی کند.
Babbel  اپلیکیشنی برای یادگیری زبان است که تضمین بالا بردن مهارت های مختلف زبان را داده و 14 زبان مختلف را آموزش می دهد.


 

آموزش زبان تیکا

مشخصات کلی اپلیکیشن Babbel
شرکت سازنده : Babbel
تعداد دانلود در گوگل پلی: +1  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی،ترکی ،اسپانیولی و بیش از 8 زبان دیگر
موجود برای سیستم عامل Android: ، Ios و ویندوز
هزینه: رایگان+پرداخت درون برنامه ای
لینک دانلود اندروید اپلیکیشن Babbel  
لینک دانلود ios اپلیکیشن Babbel    

 

7. Learn Languages: Rosetta Stone

یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار rosetta stone



 

Rosetta Stone  ( رزتا استون ) یک اپلیکیشن ساده برای یادگیری زبان انگلیسی که  نسبت به سایر برنامه های موجود  یادگیری زبان انگلیسی متفاوت است. تلاش و هدف این اپلیکیشن این است که به زبان آموز به گونه ای زبان یاد دهد که یک کودک می خواهد شروع به یادگیری زبان کند.در آن تمرین هایی طراحی شده تا به شما برای یادگیری لغات ساده کمک کند.هر زبان درس های متنوع و مختلفی دارد که Rosetta Stone  طی سال ها از آن ها برای آموزش دادن به زبان آموزان استفاده کرده است. اگه شما به دنبال یک متد مورد اعتماد و جواب پس داده هستید Rosetta Stone  رو دست کم نگیرید!
وقتی وارد برنامه شوید ، تمام کلمات، عبارات، و مطالب صوتی به زبان انگلیسی است که به این طریق در یک دنیای کاملا انگلیسی وارد می شوید.همچنین اگر از تمرین کردن با یک نفر که زبان انگلیسی زبان مادری او است لذت می برید ، می توانید از طریق Rosetta Stone  یک راهنما را انتخاب کنید و به همراه او زبان یاد بگیرید.
سیستم تشخیص گفتار این برنامه همیشه مورد تمجید بوده چرا که طوری طراحی شده تا بتواند لهجه و نحوه تلفظ زبان آموزانی که انگلیسی زبان مادری آن ها نیست را تشخیص دهد. وقتی که یک زبان جدید یاد میگیریم ، تعداد زیادی لغت جدید وجود دارد که با اینکه معنی آن ها را میدانیم اما تلفظ ما درست نیست و اینجاست که سیستم پیشرفته تشخیص گفتار Rosetta Stone  به کمک ما می آید.اما یکی از نکات منفی رزتا استون را می توان تعداد زیاد لغات غیر کاربردی دانست و همچنین شاید اپلیکیشن برای زبان آموزان سطح متوسط به بالا خیلی مفید نباشد.

مشخصات کلی اپلیکیشن Rosetta Stone
شرکت سازنده : Rosetta Stone Ltd
تعداد دانلود در گوگل پلی: +10  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی،ترکی،چینی،اسپانیولی،کره ای، عربی و بیش از 18 زبان دیگر
موجود برای سیستم عاملAndroid: ، Ios و ویندوز
هزینه: رایگان +پرداخت درون برنامه ای
لینک دانلود اندروید Rosetta Stone
لینک دانلود ios اپلیکیشن Rosetta Stone    

 

8.  LingoDeer- Learn Languages

یادگیری زبان انگلیسی با برنامه lingodeer


 

LingoDeer  (لینگو دیر) یک اپلیکیشن یادگیری زبان تعاملی ومتنی است .کاربران می توانند با  توجه به سطح خود و توانایی های خودشان از آن استفاده کنند.اگر که قصد دارید خودتان بدون رفتن به کلاس های مختلف زبان ، زبان بخوانید ، دروس و مطالب مطرح شده در این اپلیکیشن و بعد ازآن دوره آن درس ها و تمرینات مرتبط به آن ها  تمرکز بر روی مهارت های reading , listening,writing دارد که به تدریج قوانین جمله سازی را برای شما باز می کند.
در اپلیکیشن LingoDeer  مطالب و موضوعات به گونه ای سازماندهی شده اند که زبان آموز را کم کم با زبان جدید آشنا کند . در این اپلیکیشن چندین زبان آسیایی و اروپایی برای یاد گرفتن وجود دارند و همچنین امکاناتی برای دوره کردن درس ها و آزمودن خودتان هم وجود دارد.
از نظر مدرسین زبان ، این اپلیکیشن با وجود داشتن مطالب پیوسته و مرتبط به همراه استفاده از آموزش لغت در متن به روش های گوناگون و جذاب و درگیرکننده میتواند ابزاری مفید در کنار کلاس های زبان باشد.
 

اساتید زبان تیکا

 

مشخصات کلی اپلیکیشن LingoDeer

شرکت سازنده : LingoDeer
تعداد دانلود در گوگل پلی: +5  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیولی،ژاپنی،کره ای
موجود برای سیستم عامل Android: ، Ios و ویندوز
هزینه: رایگان+ پرداخت درون برنامه ای
لینک دانلود اندروید اپلیکیشن LingoDeer 
لینک دانلود ios اپلیکیشن LingoDeer    

 

 

9. Beelinguapp: Learn Languages   

یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزارbeelinguapp


 

 Beelinguapp ( بی لینگو اپ) اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی است و نسخه رایگان این اپلیکیشن به خوبی می تواند نیاز های شما در یادگیری زبان را برطرف کند. تمرکز این اپلیکیشن بر روی مهارت reading  و درک مطلب است وکمتر اپلیکیشن یادگیری زبانی را با این خصوصیت داریم و ابزاری بسیار مفید در کنار کلاس های زبان می باشد.
Beelinguapp  با تکیه به داستان های کوتاه به کاربر این امکان را می دهد یک متن که به صورت برعکس نوشته شده را همزمان به 2 زبان مختلف بخواند. همچنین کاربران می توانند از این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به عنوان کتاب صوتی استفاده کنند و در آن بخشی به نام  ‘karaoke reading’ وجود دارد تا کاربر بتواند از صوت متن موجود استفاده کند.
در این اپلیکیشن داستان های موجود به 10 زبان مختلف از داستان های کوتاه جذاب گرفته تا اخبار و مطالب علمی و رمان را برای یادگیری زبان پیدا کرد.

مشخصات کلی اپلیکیشن Beelinguapp
شرکت سازنده : Beelinguapp Languages
تعداد دانلود در گوگل پلی: +1  میلیون
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، روسی، آلمانی،ترکی،چینی،اسپانیولی،کره ای، عربی و 4 زبان دیگر
موجود برای سیستم عامل Android : ، Ios 
هزینه: رایگان+پرداخت درون برنامه ای
لینک دانلود اندروید اپلیکیشن Beelinguapp 
لینک دانلود ios اپلیکیشن Beelinguapp  

 

 

10. Tikkaa

یادگیری زبان انگلیسی با نرم افزار tikkaa


 

کالج 
اصلی ترین بخش نرم افزار تیکا را می توان کالج دانست، چراکه وقتی یک زبان آموز مبتدی برای یادگرفتن خودآموز زبان اقدام می کند ، نیاز به یک استاد زبان دارد و اینجاست که تیکا بر اساس یک محتوای آموزشی طبقه بندی شده برای آموزش شما وارد می شود. در این بخش درس ها توسط اساتید زبان انگلیسی به صورت فایل های ویدئویی  تهیه شده و زبان آموز می تواند درهر جلسه  با دیدن یک فیلم آموزش زبان انگلیسی در کنار یادگیری یک گرامر جدید تعدادی لغت جدید نیز به دایره لغاتش اضافه کند و بعد از آن تمریناتی مناسب با درس انگلیسی آن روز را انجام دهد. و بعد از به اتمام رساندن یک درس، قفل ورود برای درس بعدی باز خواهد شد.
موزیک
یکی از بخش های تیکا که در عین جذاب و سرگرم کننده بودن بسیار هم مفید است ، بخش موسیقی است.در قسمت موزیک انگلیسی شما با مجموعه ای از آهنگ های معروف روبرو می شوید.بعد از انتخاب یک آهنگ انگلیسی شما می توانید متن انگلیسی آهنگ و ترجمه فارسی آن  را انتخاب کنید تا به صورت همزمان با پخش آهنگ ، در زیر صفحه برای شما به نمایش در بیایند. شک نکنید لذت گوش دادن به یک آهنگ انگلیسی با متوجه شدن معنی آن چند برابر است.
انگلیسی در سفر
یکی ازبخش های بسیار کاربردی اپلیکیشن تیکا "انگلیسی در سفر" نام دارد که شما در این بخش هر آنچه که نیاز دارید در یک سفر خارج از کشور برای برقراری رابطه با مردم آن کشور بگویید را در بر میگیرد. در قسمت "در سفر" زبان آموز مکالمه های مفید و کاربردی و لغات مورد نیاز را می تواند یاد بگیرد و علاوه بر آن اساتید زبان انگلیسی تیکا توضیحات تکمیلی را برا شما به صورت صوتی ارائه می دهند.

داستان کوتاه
یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن آموزش زبان تیکا استفاده از داستان کوتاه انگلیسی است شما با ورود به قسمت داستان های کوتاه می توانید به انواع داستان کوتاه ساده تا پیشرفته با فایل صوتی در دو سرعت کم و زیاد را مشاهده کنید.
شما معنی لغات هر داستان را می توانید به صورت کلمه به کلمه و یا جمله به جمله در اپلیکیشن ملاحظه کنید.
برای گوش دادن به  صدا و صوت داستان انگلیسی هم می توانید از گزینه های پخش فایل صوتی استفاده کنید که با دو سرعت قابل دانلود و در دسترس است.
داستان کوتاه انگلیسی در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در این اپلیکیشن در دسترس شماست.

اینفو گرافیک
یکی از راهکارهای مفید در یادگیری زبان استفاده از ویدئو و آموزش ویدئویی برای آموختن است. اینفوگرافی نام یکی دیگر از قسمت های این برنامه است که زبان را در قالب انیمیشن های جذاب انگلیسی به تصویر کشیده است که به راحتی می توانید زیر نویس همزمان انگلیسی و فارسی را در کنار هر ویدئو مشاهده و سطح زبان خود را تقویت کنید.

فلش کارت
شما در طی روند آموزش انگلیسی خود با دریایی از لغات غریب و نا آشنا سر و کار دارید، اگر می توانستید این لغات انگلیسی را در جایی نگه دارید و در زمان مشخص آن لغات را مرور نمائید چه می شد؟
 تیکا این امکان را با فراهم آوردن قابلیت فلش کارت انگلیسی برای شما فراهم کرده است.

مشخصات کلی اپلیکیشن Tikkaa

شرکت سازنده: TKCO
تعداد دانلود در گوگل پلی:5000+ 
تعداد دانلود در کافه بازار:10000+
مناسب برای سنین: همه 
زبان های تحت پوشش: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی،ترکی،چینی،روسی،اسپانیولی،کره ای و عربی 
موجود برای سیستم عامل Android  
هزینه: رایگان+پرداخت درون برنامه ای
لینک دانلود Google play 
لینک دانلود کافه بازار 
لینک دانلود Ios   : در دست توسعه

سامانه آموزش زبان تیکا میتواند به شما کمک کند یادگیری زبان را تبدیل به یک عادت روزانه کنید. شما میتوانید با یک جلسه آزمایشی رایگان و تعیین سطح یادگیری را شروع کنید.

10 اپلیکیشن کاربردی برای یاد گرفتن زبان انگلیسی/بخش دوم

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات