اساتید پیشنهادی:

دانلود پادکست های ترکی استانبولی

پرستو غفاری
پرستو غفاری
دوشنبه, 17 بهمن 2021

دسته بندی : turkish-podcast

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 13400

دانلود پادکست های ترکی استانبولی

گوش کردن به پادکست روی کامپیوتر یا گوشی هوشمند روشی معرکه برای یادگیری مهارت یا کسب اطلاعات در مورد یک موضوع مشخص است. پادکست‌ها مشخصاً منبعی عالی برای یادگیری یک زبان تازه مثل ترکی نیز هستند. دانلود پادکست های ترکی استانبولی راهی فوق العاده برای تقویت مهارت شنیداری شماست.

بهترین پادکست‌های آموزش زبان ترکی - 9 پادکست سطح بندی شده



فرقی نمی‌کند که برای یادگیری زبان کلاس آنلاین برداشتید یا حضوری، در هر صورت پادکست مکمل آموزشی خوبی است که به راحتی در دسترس شماست. بعلاوه، به لطف تعداد و انواع مختلف پادکست‌های آنلاین، بدون تلاش برای جستجوی زیاد،  شما اغلب به سادگی می‌توانید پادکست مناسب سطح و علایق خود را پیدا کنید.  پادکست ترکی استانلبولی مبتدی نیز در بین نمونه های زیر پیدا میشود.
ما با گردآوری 9 تا از پادکست‌های آموزش زبان ترکی محبوبمان، مسیر پیدا کردن پادکست مناسب را برای شما ساده‌تر کرده‌ایم.

 پادکست ترکی استانلبولی مبتدی


 در یادگیری زبان کاملاً مبتدی هستید؟ نگران نباشید. برای استفاده از پادکست آموزش زبان ترکی حتی لازم نیست که حتی یک حرف را به زبان ترکی بدانید. چند پادکست در دسترسند که مشخصاً برای تازه‌کارها ساخته شده‌اند.

پادکست های ترکی استانبولی مبتدی و کوتاه برای شروع یادگیری زبان در خانه.



Turkishclass101


پادکست TurkishClass101 یکی از جامع منابع آموزشی زبان ترکی است که می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر درس‌های این پادکست، در وب‌سایت این برند ابزار آموزشی دیگری نیز خواهید یافت. اپیزودها به ترتیب آپلود شده‌اند و به نسبت دشوار مطلب از سطح مبتدی تا پیشرفته قابل دسترس هستند.
روش توضیح مفاهیم برای مبتدیان مناسب خواهد بود چرا که در هر اپیزود مطالب آموزشی در قالب نکات فرهنگی جالب و مسائل روزمره ارائه می‌شوند. اگر فکر می‌کنید که این پادکست گزینه مناسبی برای شماست، نگاهی به آن بیندازید. دانلود رایگان پادکست ترکی استانبولی با مراجعه به وبسایت ممکن Turkishclass101 است.

دانلود پادکست آموزش زبان ترکی استانبولی سطح مبتدی

پادکست ترکی استانبولی

قسمت اول همزاه با متن در ویدیوی زیر موجود است


قسمت دوم پادکست ترکی


 

Let’s Learn Turkish

 


این پادکست وقتی ایجاد شد که یکی از دوستان مجری ترک زبان که خودش اهل اسپانیا بود، تصمیم گرفت ترکی را مثل یک متکلم بومی یاد بگیرد. با الهام از این تجربه، مجری تصمیم گرفت تا یک مجموعه پادکست تهیه کند و به واسطه آن به دیگرانی که قصد یادگیری این زبان را دارند کمک کند تا مرحله چالش برانگیز مبتدی را ساده‌تر طی کنند.
این پادکست هم ساده و قابل فهم و هم سرگرم کننده است و به موضوعات همچون اسم فعل؛ دیالوگ، تمرین سؤال پرسیدن، زمان‌های مختلف افعال و ... می‌پردازد. هر اپیزود حدود 10 تا 15 دقیقه است.

دانلود پادکست Let's learn Turkish

 


Fluent In Turkish


پادکست آموزش زبان سطح مبتدی باید کوتاه و مفید باشد. اگر دنبال پادکستی هستید که محتوای آن جنبه یادگیری داشته باشد، Fluent in Turkish مناسب شماست. این پادکست شامل تعداد محدودی اپیزود می‌شود اما برای کسانی که به دنبال ابزار مکملی برای دوره رسمی آموزشی زبان ترکی خود هستند، ارزشمند است. 7 اپیزود این پادکست تولید شده که هر کدام 10 دقیقه است و به موضوعات چون مفاهیم دستوری و لغات اصلی ، احوالپرسی، عبارات کلیدی مورد استفاده در سفر به ترکیه و اعداد می‌پردازد.

یادگیری اصطلاحات کاربردی و به روز زبان ترکی استانبولی با پادکست های آموزش زبان.


 

Learn Modern Turkish


این پادکست نیز تعداد محدودی اپیزود ارائه می‌دهد. اما این یکی هم مکمل خوبی برای کسانی است که در حل یادگیری زبان ترکی در سطح ابتدایی هستند. این پادکست به مفاهیمی مثل نکات دستوری اصلی و صرف زبان می‌پردازد. اما موضوعات جالب دیگری در مورد تاریخ و فرهنگ ترکیه و اصطلاحات متداول را نیز در آن پیدا خواهید کرد.
پادکست برای زبان‌آموزان سطح متوسطه
خب شما نکات ابتدایی صحبت کردن، خواندن و درک مطلب به زبان ترکی را می‌دانید؟ پس وقتش است که مهارت‌های خود را یک سطح بالاتر ببرید. پادکست‌های زیر برای شما مفید خواهند بود.


Learn Turkish With Turkish Coffee


این پادکست کاملاً به زبان ترکی است اما نگذارید که این موضوع شما را بترساند. چرا که با توجه به مخاطب زبان ‌آموز سطح متوسطه طراحی و تولید شده است و قرار است به شما کمک کند تا مهارت شنیداری زبان خود را تقویت کنید. راوی پادکست در مورد زبان ترکی و فرهنگ با لحنی آرام و با استفاده از کلمات و ساختارهای دستوری ساده صحبت می‌کند. برای هر اپیزود متن و ترجمه صحبت‌ها در دسترس است تا شما بتوانید همزمان با گوش کردن، روخوانی کنید و قبل از بررسی آن تلاش کنید تا جملات را ترجمه نمایید.


Turkish Tea Time


پادکست Turkish Tea Time توسط زبان‌آموزان، مدرسین و ترک‌زبانان اجرا می‌شود. همگی این افراد زبان را می‌دانند و کاملاً درک می‌کنند که فارغ از سطح دیگر زبان‌آموزان ، یادگیری ترکی می‌تواند تا چه حد چالشی باشد. اپیزودهای این پادکست به ترتیب دشواری در  دسترس هستند اما تمرکز اصلی آنها بر زبان‌آموزان سطح متوسطه است. هر درس در مورد یک مفهوم زبانی مشخصی به همراه یک مکالمه است (که توضیحات آن به همراه فهرست لغات، آزمون و دیگر منابع آموزشی در فضای آنلاین در دسترس است). اگرچه پادکست به صورت روزانه به روز نمی‌شود، بیش از 100 اپیزود 20 دقیقه‌ای در دسترس شماست.

یادگیری زبان ترکی استانبولی در وقت اضافه همراه با درس های صوتی.


 

پادکست برای زبان‌آموزان سطح پیشرفته


اگر شما قادرید تا زبان شفاهی ترکی را با کمی دشواری درک کنید، می‌توانید با گوش کردن به این پادکست‌ها که به طور کامل به زبان ترکی هستند، تسلط بیشتری بر زبان پیدا کنید.


Bilim Kazani


با دهها اپیزود حدوداً یک ساعته، Bilim Kazani یک پادکست پیشرفته خوب برای کسانی است که نه تنها به یادگیری زبان ترکی بلکه مسائل علمی نیز علاقمند هستند. این پادکست توسط تعدادی دانشجو در مورد موضوعاتی مثل ژنتیک و فیزیک اجرا می‌شود و به سؤالات علمی جالب، اما به شکلی ساده و قابل فهم می‌پردازد. اگر لغات و ساختارهای دستوری ابتدایی و اصلی را به زبان ترکی بدانید، متوجه مباحث خواهید شد.


SBS Turkish


با SBS Turkish از سرویس پخش ویژه به اخبار و اطلاعات مربوط به رویدادهای بین‌المللی به زبان ترکی گوش کنید. گوش کردن به اطلاعات در مورد رویدادهایی که با آنها آشنایی دارید، می‌تواند گوش کردن به پادکستی که کاملاً به زبان ترکی اجرا می‌شود را برایتان ساده‌تر کند. این پادکست به صورت نسبتاً منظم به روز می‌شود و اپیزودهای آن کوتاه و کمتر از 10 دقیقه هستند.



Turkish Music


نهایتاً اگر طرفدار موسیقی هستید، می‌توانید با این پاکست 16 قسمتی به موسیقی ترکی چند سال اخیر گوش کنید. هنگام گوش کردن به متن ترانه‌های ترکی نه تنها درک مطلب خود را می‌آزمایید بلکه با گوش کردن به آهنگ‌های محبوب رادیو کمی در مورد فرهنگ و سلیقه مدرن ترکیه نیز چیزهایی خواهید آموخت.
نکته پایانی
مهم نیست دلیل شما برای یادگیری زبان ترکی چیست. چرا که در هر صورت منابع مفید آموزشی بسیار خوبی در اینترنت پیدا خواهید کرد. پادکست‌ها سبب می‌شوند تا با گوش کردن بتوانید ساده‌تر زبان را بیاموزید و دیگر مهارت‌های خود را نیز تقویت کنید.
پادکست‌های مورد علاقه شما کدامند؟ اگر گزینه محبوبتان را در این فهرست پیدا نکردید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با پادکست ها و منابع یادگیری زبان سطح مبتدی تا پیشرفته و  با مرکز آموزش زبان رایگان تیکا همراه باشید.

اساتید آموزشگاه آنلاین زبان تیکا

 

 

دانلود پادکست های ترکی استانبولی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات

user-image

لیلا فارغ

بسیار مفید بود برای منی که هیچی از ترکی نمیدونم

26 تیر 2022

user-image

taregh

میشه لینکشون رو هم بزارین . ممنون

26 تیر 2022

user-image

پارسا مهری

برای زبان فرانسوی هم هست ؟

26 تیر 2022

user-image

حسین محسنیان

لطفا سری ۲ این مقاله رو هم بنویسید مرسی

26 تیر 2022

user-image

عارفه سالاریه

خیلی لیست کاربردی بود، مرسی

26 تیر 2022

user-image

زکیه ناصری

ممنون

17 بهمن 2021