اساتید پیشنهادی:

7 آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی

معین
معین
دوشنبه, 17 خرداد 2020

دسته بندی : placement-tests

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 11811

7 آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی

آیا موقع امتحان از شدت استرس همه چیز یادتان می رود؟ اگر اینگونه است یادتان باشد که با تمرین همه چیز آسان می شود. وقتی که چندین و چند بار در تست های آزمون های مختلف آزمایشی شرکت کنید ، بدون شک هنگام آزمون اصلی سطح استرس شما بسیار پایین تر خواهد بود و می توانید به بهترین نحو به سوال های آزمون پاسخ دهید.از طرف دیگر ممکن است شما از آزمون دادن لذت ببرید و به همین دلیل آزمون های مختلف به شما انگیزه ای فوق العاده می دهد  و روشی مهم برای ارزیابی پیشرفت شما است.
آیا شما هم جز زبان آموزانی هستید که به صورت برنامه ریزی شده سطح گرامر انگلیسی خودتان رو ارزیابی می کنید؟ اگر نیستید ، به شدت توصیه می کنم که این کار را انجام دهید. آزمون های مرتبط به گرامر بسیار می تواند در پیشرفت زبان انگلیسی شما مفید باشد حالا چه از آزمون دادن خوشتان بیاید و یا نه. 
در ادامه این مقاله 7 آزمون آنلاین تعیین سطح انگلیسی و همچنین ارزیابی گرامر انگلیسی را به شما معرفی می کنیم که شما زبان آموزان عزیز می توانید به صورت آنلاین و رایگان سطح زبان خود را بسنجید.

"مقاله مرتبط: آزمون تعیین سطح زبان CEFR چیست؟"

چرا آزمون های مرتبط با گرامر انگلیسی مهم هستند؟

آزمون های گرامر انگلیسی به شما نشان می دهند که در چه سطح زبان انگلیسی هستید. و اگر شما بدانید که تا الان چه چیزهایی را یاد گرفته اید احتمالا می توانید درس های بعدی را که باید یاد بگیرید تعیین کنید.
اگر به صورت پیوسته آزمون های انگلیسی را بدهید می توانید پیشرفت خود را متوجه شوید و سطح زبان انگلیسی خود را وقتی که شروع به خواندن انگلیسی کردید را می دانید و می بینید چقدر توانسته اید در مسیر یادگیری زبان پیشرفت کنید!  مخصوصا اگر در حال یادگیری خودآموز زبان انگلیسی هستید این آزمون های آنلاین برای شما ضروری تر هم می شوند. 
همچنین اینگونه آزمون ها می توانند مشوق شما و انگیزه ای برای ادامه یادگیری زبان باشند و به شما اعتماد به نفس لازم برای ادامه راه را می دهند . حتی اگر نتیجه آزمون شما چندان خوب نبود و به شما انگیزه ای برای ادامه خواندن زبان را نداد ،آزمون های گرامر انگلیسی برای یادگیری شما بسیار مهم هستند و گاهی شما نیاز دارید که بدانید که در چه مطالبی ضعف دارید وباید آن ها را تقویت کنید. و بعد از آنکه آن مطلب را بیشتر خواندید می توانید آزمون را دوباره تکرار کنید. حتی اگر نیاز باشد چندین و چند بار آن آزمون را بدهید و بدون شک نهایتا پیشرفت را خواهید دید . پس تسلیم نشوید ! 

این آزمون های آنلاین را تجربه کنید تا ببینید در کجای مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار دارید.

آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی



7 آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی

درباره اینکه چرا باید آزمون های مختلف گرامر انگلیسی را بدهیم و چگونه نتایج این آزمون ها می توانند به ما انگیزه بدهند در ابتدای مقاله صحبت کردیم.حال بیایید درباره چگونگی این آزمون ها و معرفی 7 آزمون تعیین سطح آنلاینی که برای شما جمع آوری کرده ایم بپردازیم.این آزمون ها انواع گرامر های انگلیسی و سطوح مختلف زبان انگلیسی را در بر می گیرند.

1 . Oxford Online English

این آزمون برای تعیین سطح زبان شما بسیار کارآمد است. و با توجه به سطح فعلی گرامری که دارید  به شما می گوید که در چه گرامرهایی نیاز به تلاش بیشتر دارید. همچنین آزمون Oxford Online English می تواند به شما در تعیین سطح مهارت های لیستنینگ انگلیسی و ریدینگ و گسترش دایره لغات انگلیسی شما هم مفید باشد.
شما می توانید چندین و چند باراین آزمون را تکرار کنید و پیشرفت خود را در هر بار آزمون دادن بسنجید.بعد از اتمام آزمون حتی می توانید در دوره های آنلاین آکسفورد جهت پیشرفت زبان خود شرکت کنید . پس آزمون را چند ماه یک بار تکرار کنید و ببینید که چگونه در مسیر یادگیری پیشرفت کرده اید.


 

اساتید زبان تیکا

2 . British Study Centres

آزمون گرامر British Study Centres در تعیین سطح زبان انگلیسی فعلی شما بسیار کارآمد است و آزمونی کوتاه است که در حدود 10-15 دقیقه زمان نیاز دارد .و به گونه ای طراحی شده که به شما بگوید که تا الان چه گرامرهایی را به خوبی یاد گرفته اید.
و بعد از آن شما می توانید گرامرهایی را که اشکال دارید شناسایی کنید و تمرکز و وقت زبان خواندن خود را روی آن ها بگذارید .و این روشی عالی برای اینکه بدانید در چه گرامرهایی نیاز به تمرین دارید است.آزمون British Study Centres آزمونی چند گزینه ای است و بنابراین خیلی دشوار نخواهد بود .  وقتی که آزمون گرامر را به پایان رساندید امکاناتی مثل کوییزها و چندین بازی تعاملی مرتبط به یادگیری زبان انگلیسی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

3. British Council

آزمون گرامر آنلاین انگلیسی British Council برای زبان آموزانی طراحی شده که در حال یادگیری زبان انگلیسی برای تحصیل و یا کار هستند ومی تواند به شما کمک کند تا برای درخواست شغل یا ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان آماده شوید. و همچنین این آزمون می تواند به زبان آموزانی که قصد گرفتن مدارک بین المللی زبان انگلیسی مثل تافل و آیلتس دارند نیز بسیار کمک کند .
شما می توانید این آزمون کوتاه که شامل 25 سوال است را خیلی سریع انجام دهید . هنگامی که پاسخ هر سوال را انتخاب کردید باید بگویید که چقدر از پاسخ خود مطمئن هستید که همین می تواند به تعیین سطح دقیق تر زبان انگلیسی شما کمک کند . و وقتی که آزمون را به پایان رساندید ، صفحه جدیدی برای شما باز می شود و در آن جا می توانید منابع آموزش زبانی که می توانند به پیشرفت انگلیسی شما کمک کنند را ببینید و همچنین تمرینات و آزمون های کوتاه دیگری که مناسب سطح شما باشد را در اختیارتان می گذارد.

4. English Grammar

آزمون های English Grammar برای تعیین سطح زبان شما طراحی نشده اند .به جای آن آزمون های متنوعی درباره مطالب مختلف و در دسته بندی های مختلف قرار گرفته اند و شما زبان آموزان می توانید برای هر گرامری تمرینات مختص به آن را پیدا کنید و گرامرهایی را که بیشتر مشکل دارید بیشتر تمرین کنید. و حتی اگر اخیرا گرامری را خوانده اید و نمی دانید که به آن تسلط کافی دارید یا نه اینجا می توانید خود را بسنجید . 
مثلا اگر در سایر آزمون های آنلاین زبان انگلیسی شرکت کرده اید و نقطه ضعف گرامری خود را پیدا کرده اید حالا وقت خوبی است که به English Grammar سری بزنید و درباره آن بیشتر تمرین کنید . در این سایت تعداد بسیار زیادی آزمون آنلاین گرامر از زمان ها و حروف اضافه گرفته تا حتی املای کلمات را می توانید پیدا کنید.

تمرین آنلاین گرامر انگلیسی به کمک اساتید زبان آسان میشود.



5. Test-Guide

اگر به فکر ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان هستید ، Test-Guide می تواند به شما کمک کند. تمرین های موجود در این سایت برای زبان انگلیسی آکادمیک طراحی شده اند و می توانند به شما بگویند که آیا شما آماده تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان هستید یا که نه . 
علاوه بر آزمون های بسیار زیاد، این سایت می تواند به شما اطلاعات مفیدی درباره روش های مفید مطالعه زبان انگلیسی بدهد و شاید نکته هایی را ببینید که قبلا جای دیگری آن ها را نخوانده باشید. اگر با آزمون دادن به طور کلی مشکل دارید و در حال آماده سازی خود برای آزمون های بین المللی زبان انگلیسی هستید و یا قصد ادامه تحصیل ویا مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارید این سایت به شما کمک خواهد کرد. 

6. Northern Illinois University

سایت Northern Illinois University نیز برای زبان آموزانی بیشتر مفید است که قصد ادامه تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان را دارند و آزمون های این سایت هم برا زبان انگلیسی آکادمیک طراحی شده است اما می تواند برای زبان آموزانی که در حال مطالعه جنرال زبان انگلیسی هستند هم چالش جدیدی باشد. 
در حقیقت از آن جایی که این آزمون برای افرادی که انگلیسی زبان مادری آن هاست طراحی شده است شما می توانید متوجه شوید که آیا آماده ورود به یک کشور انگلیسی زبان هستید یا خیر. اگر به نظرتان این آزمون کمی دشوار به نظر می رسد سایت Northern Illinois University دوره هایی برای رایتینگ انگلیسی و تقویت گرامر شما نیز ارائه می دهد. 

7. GrammarBook.com

شما در سایت GrammarBook.com با کوییز های بسیار متنوعی روبرو می شوید که گرامر و مطالب انگلیسی بسیار زیادی را در بر می گیرند. بعد از هر آزمون ، نتیجه شما داده می شود و همچنین برای هر سوال می توانید توضیحات مربوط به پاسخ صحیح را بخوانید .
این آزمون ها برای زبان آموزانی طراحی شده است که به صورت عمومی در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند و تمرکز را بر روی گرامرهای پیچیده تر و لغات انگلیسی دشوار می گذارد. مثلا آزمونی برای تفاوت بین کلمه lie  و lay   و یا تفاوت های لغت effect  و affect  را در این سایت می توانید پیدا کنید. 

 

با هم  با 7 آزمون آنلاین زبان انگلیسی که جهت تمرین گرامر و یا تعیین سطح انگلیسی طراحی شده اند آشنا شدیم. نتایج این آزمون ها می تواند باعث انگیزه برای ادامه مسیر یادگیری زبان انگلیسی شما باشد و یا با نقطه ضعف های انگلیسی خود آشنا شوید و تمرکز بیشتری روی آن ها بگذارید . اگر آزمون های آنلاین انگلیسی دیگری می شناسید در قسمت نظرات آن را با ما در میان بزارید.


همچنین  در تیکا  شما زبان آموزان شما زبان آموزان عزیز می توانید یک جلسه رایگان به صورت آنلاین با اساتید زبان با تجربه تیکا داشته باشید و استاد زبان در آن جلسه میزان سطح زبان شما را ارزیابی می کند. و سپس بعد از تعیین سطح زبان شما مسیری برای رسیدن به هدف موردنظرتان طراحی می شود. در آموزشگاه آنلاین زبان تیکا کلاس ها به صورت آنلاین و خصوصی بین شما و استاد زبان مورد نظرتان می باشد از طریق ویدئو چت و با استفاده از امکاناتی مثل تخته سیاه مجازی برگزار می شود. 

 

 

تدریس آنلاین زبان انگلیسی
7 آزمون تعیین سطح آنلاین زبان انگلیسی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات