اساتید پیشنهادی:

مزایای خواندن کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده آکسفورد

زینب ناصری
زینب ناصری
چهارشنبه, 14 مهر 2020

دسته بندی : stories

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 6646

مزایای خواندن کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده آکسفورد

مجموعه کتاب های زبان انگلیسی ساده شده و سطح بندی شده بوکوارمز Bookworms مجموعه ای شامل بیش از صد کتاب از ژانرهای مختلف زبان انگلیسی میشوند: ژانر وحشت، کارآگاهی، عاشقانه، کلاسیک و حتی علمی. مجموعه بوک وارمز به شش سطح تقسیم میشود و کتاب های هر سطح بر اساس دانش زبانی ابتدایی، مبتدی، پیش متوسط، متوسط، بالای متوسط یا پیشرفته بازنویسی شده اند، بنابراین در صورتی که کتاب داستان انگلیسی مناسب سطح خودتان را انتخاب کنید،شما از خواندن یک متن بسیار جذاب و تاثیرگذار لذت خواهید برد بدون آنکه با کلمات و جملات غیرقابل فهم مواجه شوید و اعتماد به نفستان را از دست بدهید! البته هنگام مطالعه یک کتاب داستان انگلیسی که برای سطح شما مناسب باشد هم باید حتما یک فرهنگ لغت یا دیکشنری انگلیسی دم دست داشته باشید چون هرازگاهی باید به آن مراجعه کنید!

" مقاله پیشنهادی : چگونه مهارت ریدینگ خود را با خواندن داستان های انگلیسی بالا ببریم؟
 

روش استفاده از کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده

 این کتاب داستان های آموزش زبان که از بین برترین آثار ادبیات زبان انگلیسی دستچین شده اند، نه تنها باعث میشوند در خواندن متن های زبان انگلیسی روان شوید و گرامر خود را بهبود ببخشید، بلکه میتوانید از آن ها به عنوان موضوعاتی برای بحث با دوستان یا استاد زبان خودتان نیز استفاده کنید و در نتیجه مهارت speaking یا مکالمه زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. به این منظور بهتر است سعی کنید از کلماتی که هنگام مطالعه کتاب داستان انگلیسی آموخته اید در مکالمه خود استفاده کنید و آن ها را به دایره لغات فعال خود – یعنی لغات انگلیسی که نه تنها معنای آن ها را متوجه میشوید، بلکه میتوانید آن ها را در جملات خود نیز استفاده کنید – بیفزایید.
همه کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده آکسفورد همراه یک فایل صوتی تهیه شده اند که باید حتما در کنار مطالعه به آن گوش دهید تا تلفظ صحیح جملات و stress لغات انگلیسی را یاد بگیرید. کتاب صوتی انگلیسی همیشه همراه شماست و حتی وقتی کتاب پیش روی شما نیست، میتوانید با گوش دادن به آن در مسیر اتوبوس یا مترو و یا هنگام انجام کارهای دیگری که نیازمند تمرکز نیستند، گوش خود را به شنیدن و تشخیص لغات انگلیسی عادت دهید. به مکث ها و روش های خواننده انگلیسی زبان برای بازسازی فضای داستان دقت کنید، در بعضی موارد ممکن است بعضی کلمات یا سیلاب ها آهسته تر ادا شوند و برخی سیلاب ها با تاکید بیشتر. رعایت این نکات بسیار حیاتی هستند. در صورتی که صدا و لحن شما هنگام انگلیسی صحبت کردن یکنواخت باشد، شنوندگان انگلیسی زبان متوجه منظور شما نخواهند شد. 

آموزش زبان انگلیسی با کتاب داستان سطح بندی شده انتشارات آکسفورد همراه با دانلود رایگان.



کتاب داستان انگلیسی میتواند منبعی برای تقویت همه مهارت های زبانی شما باشد. مطالعه و بلند خواندن از روی متن انگلیسی همیشه باعث میشود توانایی شما در ساخن جملات صحیح افزایش پیدا کند، از زبان شکسته و محدود محاوره ای که بیشتر در فیلم ها و متن موزیک های انگلیسی به چشم میخورد فاصله بگیرید و به زبان استاندارد و معیار انگلیسی نزدیکتر شوید. به علاوه، بلند خواندن از روی یک متن جذاب و سرگرم کننده و تلاش برای نمایشی و با احساس خواندن دیالوگ ها، باعث میشود گفتن جملات پیوسته را تمرین کنید و در بخش speaking آزمون زبان انگلیسی آیلتس نمره بالاتری دریافت کنید. 





بهترین تمرین نهایی برای تخمین زدن اینکه چقدر به متن داستان مسلط شده اید، خواندن از روی داستان و ضبط کردن صدای خودتان است. در صورتی که در دوران کرونا به استاد زبان یا آموزشگاه خودتان دسترسی ندارید، میتوانید فایل ضبط شده را برای یک دوست مسلط به زبان انگلیسی یا استاد خودتان ارسال کنید و از او بخواهید اشتباهات شما را به شما گوشزد کند. حتی در صورتی که به هیچ استاد زبانی دسترسی ندارید، میتوانید با مقایسه دقیق خودتان با کتاب صوتی، نقاظ ضعف تلفظ و خواندن خودتان را کشف کنید

مزیت های کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده.



 

مزایای کتاب داستان های الکترونیک انگلیسی

امروزه نسخه های الکترونیک کتاب های مختلف از جمله کتاب های زبان انگلیسی طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. فرمت Pdf به شما اجازه میدهد با نصب یک دیکشنری انگلیسی در کامپیوتر یا تلفن همراه هوشمند خودتان، بتوانید به سرعت معنای هر لغت ناشناخته را پیدا کنید. به علاوه میتوانید با استفاده از قابلیت text-to-speach و نصب یک کتابخوان رایگان، به صورت آفلاین به تلفظ هر کلمه و هر جمله دسترسی داشته باشید. کتاب های پی دی اف همچنین به شما امکان کپی کردن تمام یا بخشی از متن کتاب و استفاده از آن در استوری های اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی را میدهند! و برخلاف کتاب های کاغذی که فضای زیادی اشغال میکنند، میتوانید تعداد نامحدودی کتاب الکترونیکی را در تلفن همراه یا کامپیوتر خودتان همراه داشته باشید.

" بیشتر بخوانیم : چگونه یک داستان کوتاه به زبان انگلیسی بنویسیم؟ "

در بخش دانلود کتاب داستان انگلیسی تیکا، بیش از صد داستان سطح بندی شده را برای شما آماده کرده ایم که چه زبان آموز باشید و چه مدرس زبان انگلیسی، میتوانید از آن ها برای سرگرم کردن خودتان استفاده کنید. همانطور که در بسیاری از مقالات راهنمای یادگیری زبان گوشزد کردیم، دانش لغات انگلیسی و گرامر تنها بخشی از دانش زبانی یک زبان آموز محسوب میشود. برای یادگیری کامل زبان انگلیسی لازم است با نمادهای فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان همچون شکسپیر، جین آستین، ژانر علمی و تخیلی و کتاب های تاثیرگذاری مثل زنان کوچک و تاریخ و آداب و رسوم این کشورها آشنایی نسبی داشته باشید. بهترین و لذت بخش ترین راه کسب این اطلاعات خواندن داستان هایی همچون "بر باد رفته" است که تصویری واضح از گذشته و آرمان های هر ملت به ما ارائه میکنند. همچنین با نصب اپلیکیشن آموزش انگلیسی تیکا می توانید به امکاناتی فراوانی از جمله تعداد بسیار زیاد داستان های کوتاه انگلیسی داشته باشید. اگر داستان کوتاه جذابی اخیرا خوانده اید آن را در قسمت نظرات به ما و دیگر زبان آموزان معرفی کنید.

 

در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا در روز و ساعت دلخواه خودتان کلاس زبان داشته باشید. به صفحه اساتید آنلاین زبان رفته و استاد زبان موردنظر خود را انتخاب کنید و با تنظیم روز و ساعت دلخواه در کلاس آنلاین خود شرکت کنید. 

 

 

استاد آنلاین زبان انگلیسی
مزایای خواندن کتاب داستان های انگلیسی سطح بندی شده آکسفورد

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات