اساتید پیشنهادی:

امکان پرداخت قسطی شهریه کلاس!

زینب ناصری
زینب ناصری
چهارشنبه, 23 فروردین 2022

دسته بندی : tikkaa

زمان مطالعه : 0 دقیقه

تعداد بازدید : 2371

کلاست رو رزرو کن، شهریه اش رو بعدا بده!

خبر خوب برای زبان آموزان تیکا! بنا به درخواست شما برای رزرو بیشتر از 16 جلسه، امکان رزرو 33 و 51 جلسه ای کلاس زبان به صورت قسطی و همراه با تخفیف فراهم شده است. در این حالت نحوه پرداخت کلاس ها به صورت اعتباری خواهد بود.

رزرو اعتباری چه مزایایی دارد؟

مسیر یادگیری زبان یک مسیر استقامتی است. بسیاری از ما وقتی در بزرگسالی شروع به یادگیری زبان میکنیم، با مشکلی به اسم وقفه افتادن و گرفتاری های بی پایان مواجه هستیم. در بسیاری از موارد این گرفتاری ها در کنار مسائل مالی میتوانند باعث شوند به کلاس زبان خودمان ادامه ندهیم.

در عین حال یادگیری زبان کاری است که یک شبه اتفاق نمی افتد. مغز شما نیاز دارد که یادگیری زبان را به عنوان یک عادت جدید و بخشی از سبک زندگی شما قبول کند! به همین علت اگر شما در پنل کاربری خودتان و تقویمتان لیستی از کلاس های رزرو شده را داشته باشید، ناخودآگاه قبول میکنید که باید برای یادگیری برنامه ریزی بلند مدت تری داشته باشید! با امکان پرداخت قسطی شهریه کلاس زبان، شما هم میتوانید هزینه ها را مدیریت کنید و هم کلاس ها را از قبل رزرو کرده باشید.

نظر استاد و معلم زبان خصوصی درمورد رزرو قسطی

اساتید فعال در سامانه آموزش زبان تیکا همه متعهد و علاقه مند به کمک به زبان آموزان هستند. همچنین هزینه پرداختی شما به طور امانت نزد تیکا نگه داشته میشود و تنها بعد از برگزاری موفق کلاس به استاد انتقال پیدا میکند. تخفیفی که شما با رزرو ترمی و رزرو قسطی دریافت میکنید از سمت تیکا به شما داده میشود و در حق التدریس استاد تاثیری ندارد. وقتی شما پرداخت را قسطی انجام دهید، استاد متوجه نخواهد شد. علامت پرداخت اعتباری تنها در پروفایل کاربری شما قابل مشاهده است. پیگیری های مالی از طرف تیکا انجام میشوند.

از سوی دیگر، نظر سنجی ها نشان داده اند وقتی شما با استاد زبان جلسات بیشتری رزرو میکنید، استاد راحت تر برای آموزش به شما برنامه ریزی میکند. همچنین با مشخص شدن تاریخ و روزهای کلاس شما، امکان کنسل یا جا به جا شدن کلاس ها تا حد زیادی کاهش پیدا میکند. 

استفاده از امکان کلاس هدیه!

الزام به حضور پیدا کردن در کلاس وقتی بدانید یک استاد زبان پیگیر شماست بیشتر احساس میشود. به علاوه شما وقتی سر کلاس های خودتان حاضر شوید، میتوانید به عنوان هدیه از تیکا کلاس رایگان بگیرید! این هدیه که همراه با پرداخت از تیکا برای استاد است، برای تشویق و دلگرم کردن شما به ادامه یادگیری طراحی شده است.

همچنین افرادی که با رزرو های اعتباری تعداد جلسات زیادی را به صورت منظم شرکت کنند، شانس انتخاب شدن به عنوان زبان آموز برتر در تیکا را خواهند داشت. برای زبان آموزان برتر هدیه اعتبار بیشتری در نظر گرفته شده است.

 

چگونه رزرو اعتباری انجام دهیم؟

برای رزرو باید از پنل کاربری خودتان ابتدا وارد بخش کلاس ها شوید. سپس برای استاد مد نظرتان روی گزینه اعتباری کلیک کنید.

برای رزرو اعتباری باید کد ملی خود را وارد کنید. برای رزرو با استفاده از سایر کدهای شناسایی با پشتیبانی ارتباط بگیرید.

در این حالت شما به ازای پرداخت 32 جلسه یک جلسه رایگان هدیه میگیرید و 33 جلسه برای شما رزرو میشود. همچنین به ازای 48 جلسه 3 جلسه رایگان هدیه میگیرید و مجموعا 51 جلسه برای شما رزرو میشود.

شرایط رزرو اعتباری:

برای رزرو اعتباری باید ابتدا یک بار رزرو 16 جلسه ای داشته باشید.

پرداخت بیعانه که معادل یک قسط خواهد بود در ابتدای رزرو ضروری است.

پرداخت برای رزرو 33 جلسه ای به صورت 3 قسط خواهد بود.

پرداخت رزرو 51 جلسه ای به صورت 6 قسط خواهد بود.

تعداد جلسات نمیتواند کمتر بیا بیشتر از دو جلسه در هفته باشد.

در صورتی که یک قسط را پرداخت نکنید، رزرو شما کنسل میشود.

در حالت رزرو قسطی امکان کنسل کردن کلاس ها و یا غیبت وجود ندارد.

سایر شرایط کلاس هایی که به صورت اعتباری رزرو شده باشند شبیه به کلاس های عادی خواهد بود. استاد میتواند با توافق با شما ساعت کلاس را تغییر دهد، تا زمانی که تعداد جلسات برگزار شده در هر هفته بیشتر از دو جلسه نشود.

همین امروز برای رزرو قسطی برنامه ریزی کنید

رزرو قسطی پیشنهاد خود تیکا برای کمک به زبان آموزانی که مشکل مالی دارند بود. این امکان به زودی روی پروفایل همه زبان آموزان فعال خواهد شد. همچنین در آینده با امکانات بیشتری برای روش های پرداخت یا بورسیه شدن در خدمت شما خواهیم بود! پس با تیکا همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی به صورت کلاس های آنلاین در آموزشگاه زبان تیکا از طریق رزرو جلسه با استاد زبان
امکان پرداخت قسطی شهریه کلاس!

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

پارسا مهری

مرسی از این امکان خوبتون که نه تنها برای بنده و باقی دوستان مفید و کاربردیه

1 اردیبهشت 2022

user-image

مهشید افشاری

چی از این بهتر ؟ اینجوری دیگه فاصله نمیوفته بین کلاسهام

1 اردیبهشت 2022

user-image

پریسا

ممنون که تو این شرایط به فکر ما هستید. حالا میتونم زبانی که دوست دارمو با خیال راحت یاد بگیرم

1 اردیبهشت 2022

user-image

لیلا فارغ

واااااای چقدر عالی .برای منی که پولم را و درامدم را تقسیم میکنم بین برنامه هام با این کار دیگ با نظم تر و پیوسته به اموزشم میرسم و به هدفمم نزدیکتر میشم مرسی تیکای دوست داشتنیم

1 اردیبهشت 2022

user-image

عارفه سالاریه

چقدر خوب که تو این شرایط کاربران رو درک میکنید و شرایط رو راحت تر میکنید برای اینکه وقفه در یادگیری اتفاق نیفته و بتونیم با خیال راحت کلاس رزرو کنیم. ممنون تیکا

1 اردیبهشت 2022