اساتید پیشنهادی:

زبان آموز برتر: خانواده آقای حسینی

زینب ناصری
زینب ناصری
جمعه, 5 فروردین 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 3478

زبان آموزان برتر: سامانه آموزش زبان تیکا

زبان ها: ترکی استانبولی و انگلیسی
اساتید: غنچه ایقانی برای ترکی استانبولی، و لیلا شقاقی برای انگلیسی برای نیلا حسینی 8 ساله 
هدف از یادگیری: من ب توجه به شرایط کاری و تجارت با ترکیه ارتباط و نیاز هست اساتید خیلی تاثیر دارند ولی خب هفتاد هشتاد درصد تلاش خود زبان آموز هست.
دخترهام با یه فایل کلاس زبان انگلیسی دارند میخونند چون زبان بین المللیه و فرانسه، که فرانسه رو با یکی از دوستان آشنا ادامه میدهند. نیلا 9 ساله و نیکا 13 ساله هستند و هر دو با استاد لیلا شقاقی درس میخونند.
تعداد جلسات ترکی استانبولی: 40 جلسه
تعداد جلسات انگلیسی: 46 جلسه

در این هفته قصد داریم یک خانواده از زبان آموزان موفق تیکا را معرفی کنیم تا همه بتوانند از تجربه این زبان آموزان بزرگسال، کودک و نوجوان در زبان های ترکی استانبولی و انگلیسی استفاده کنند.
مزایا و چالش های یادگیری آنلاین: بزرگترین مشکل اینترنت ضعیف و قطعی و وصلی، بچه های کوچیک باید استاد رو خوب بشناسند به خصوص حضوری و برای نیلا خیلی سخت بود. آموزش آنلاین مشکلاتی داره مثلا بچه ها باید نظارت بشه بهشون و تقلب نکنند و ایرادهاشون رفع بشه و اشتباهات رفع بشه که خب ممکنه پیش بیاد اما خب رفت و آمد و مشکلات مربوط به اون حذف میشه که خودش امتیاز بزرگیه.


روش تدریس استاد ایقانی رو چطور توصیف میکنید؟


 خانم ایقانی استاد زبان ترکی استانبولی بسیار مسلط هستند و به کار خودش وارد هستند.
روش تدریس و تجربه شما با استاد زبان انگلیسی لیلا شقاقی: از پیشرفت نیکا که قبلا کانون رفته بود و قبلا گرامر کانون قوی بود و نیلا هم پیشرفت کرد و چون نیلا تازه شروع کرده خب عقب تره و استاد بسیار زحمت کشیدند و من از اساتید شما رضایت کافی رو داشتم. هر فرد باید حداقل دو تا زبان رو بلد باشه تا بتونه از پس زندگی در دنیای مدرن بر بیاد.
توصیه شما به سایر زبان آموزان: به خصوص تو شرایط کرونا، سیستم مدرسه و معلم ها جوابگو نیست و تعداد بچه ها زیاده، برای همین برای پیشرفت لازمه و شرایط الان هم مجازی دیگه توصیه میکنم تو تیکا میتونید چندتا دبیر رو امتحان کنید و میتونید راحت انتخاب کنید و از زحمت های آقای محسنیان و خب پیگیر ها و مسائل و هزینه ها و غیره چون حل میشه و مشکلات براشون برطرف بشه، و این یه فرصتته و هزینه های تیکا هم نسبت به آموزشگاه های دیگه خیلی کمتره.


سامانه آموزش زبان آنلاین تیکا :


خیلی خوشحالیم که میبینیم زبان آموزانی مثل شما از خدمات ما استفاده میکنند و رضایت دارند. برای یادگیری زبان خارجی در مرحله اول تلاش خود زبان آموز اهمیت زیادی داره و بعد از اون هم دسترسی به منابع و راهنمایی مناسب. 
آموزش آنلاین برای زبان آموزان کودک و نوجوان در مرحله اول چالش برانگیزتر خواهد بود چون کودکان احتمالا به یادگیری آنلاین عادت ندارند. اما در عین حال به علت داشتن وقت آزاد بیشتر، در بلند مدت ثابت شده که بیشتر کودکان و نوجوانان به لطف پیگیری از سمت والدینشون میتونند به هدف خودشون برسند و کلاس ها رو به صورت منظم شرکت کنند.
شرکت خود والدین نیز در کلاس های آنلاین باعث میشود از نزدیک با شرایط یادگیری آشنا بشوند. بنابراین در صورتی که دوست دارید هم تجربه یادگیری زبانی جدید را به تجربه های خود اضافه کنید و هم یک جو یادگیری و همراهی در منزل به وجود بیاورید، توصیه میکنیم در کنار فرزندان خود در کلاس های آموزش زبان ثبت نام کنید!

آموزش آنلاین زبان تیکا

 

زبان آموز برتر: خانواده آقای حسینی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات