اساتید پیشنهادی:

استاد پدیده ماه: نیروانا نکوپایان تک

زینب ناصری
زینب ناصری
شنبه, 20 فروردین 2021

دسته بندی : teacher

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 4414

استاد پدیده ماه دی: نیروانا نکوپایان تک

استاد پدیده ماه دی: نیروانا نکوپایان تک
زبان ها: انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی

استاد چند زبانه و موفق سامانه آموزش زبان تیکا

در بین اساتید زبانی که به آموزش آنلاین مشغول هستند، بسیاری از اساتید در حال یادگیری یک زبان جدید هستند. در این بین اما عده کمی موفق شده اند در بیش از یک زبان به سطح استادی برسند. استاد زبان آنلاین، خانم نیروانا نکوپایان تک یکی از معدود اساتیدی هستند که میتوانند در روند یادگیری سه زبان اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی همراه شما باشند.

خانم نکوپایان تک  و یادگیری سه زبان خارجی

یادگیری زبان انگلیسی برای من، می‌توانم بگویم که بیشتر به صورت ناخودآگاه و در سن پایین شروع شد. دلیل اصلی آن علاقه بسیار زیاد من به دیدن برنامه‌های تلویزیونی انگلیسی و مهم‌تر از آن موسیقی بود. موسیقی همیشه و در همه زبان‌هایی که من در حال حاضر به آن‌ها مسلط هستم، اولین دلیل علاقمندی بود.
برای فراگیری زبان انگلیسی من نه کلاسی رفتم و نه هیچ چیز دیگر. فقط تلاش‌ها چندین ساله من برای فهمیدن و درک کردن کلام موسیقی و فیلم‌ها موجب شد تا من ذره ذره این زبان را فرا بگیرم.


شرکت در آزمون آیلتس و آزمون TCF زبان فرانسوی


بعد از مسلط شدن به فهمیدن، درک کردن و از همه مهم‌تر صحبت کردن این زبان تصمیم گرفتم تا در آزمون آیلتس شرکت کنم. در کمال ناباوری خودم و دیگران موفق به کسب نمره 9 در این آزمون شدم.
پس از این اتفاق تصمیم گرفتم تدریس را شروع بکنم. پس در دوره تربیت مدرس ثبت نام کردم و اندکی بعد شروع به فعالیت در این حوزه کردم.
در همین حین یادگیری زبان فرانسه را به دلیل علاقه شدید به فرهنگ فرانسه شروع کردم و در کمتر از یک سال موفق به اتمام و دادن آزمون tcf شدم.
علاقه من به زبان اسپانیایی اما به دلایل ساده تری اتفاق افتاد! و تنها به خاطر علاقه به موسیقی اسپانیایی بود.


علت انتخاب آموزشگاه زبان آنلاین تیکا


برای من تدریس در تیکا به چندین دلیل یکی از لذت بخش‌ترین تجربه هاست. اولین دلیل این است که در سراسر کشور، می‌توان با زبان آموزان مشتاق ارتباط داشت و دیگر محدود به یک منطقه نیست و واقعا این امر موجب خوشحالی من است.


دلیل دیگر این است که در تیکا مدرسان محدودیتی در نوع تدریس خود ندارند و متناسب با نیاز زبان آموز به تدریس می‍پردازند. من همیشه مخالف کار کردن با کتاب‌های متدهای خشک و خالی بودم و هستم، چرا که در این راه زبان آموز تنها روی پاس کردن ترم‌ها و نمره تمرکز می‌کند و نه لذتی از تجربه زبان آموزی میبرد و نه روی عمیق یادگرفتن مباحث تمرکز می‌کند و ملاک موفقیت خود را تنها بر امتحان پایان ها ترم میگزارد.


از نظر من تنها دشواری تدریس آنلاین این است که در حین تدریس گاهی مشکلات فنی ایجاد میشود. وگرنه از نظر من، از بهترین شیوه‌های یادگیری است و من با تجربه شخصی، حداقل در حوزه تدریس زبان، می‌توانم بگویم که این روش می‌تواند بسیار کارآمدتر از دوره‌های حضوری باشد.
سخن آخر با زبان آموزان:
و در آخر می‌خواهم رو به تمام کسانی که قصد یادگیری هر زبانی را دارند بگویم، همیشه شروع هر کاری سخت است ولی وقتی کمی در آن پیش می‌روید و با محیط جدید آشنا می‌شوید، تمام آن سختی به صورت لذت در زندگی شما ظاهر می‌شود و در تمام عمر می‌توانید با افتخار از آن استفاده کنید.
 

یادگیری زبان در آموزش زبان آنلاین تیکا
استاد پدیده ماه: نیروانا نکوپایان تک

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

حامد

تشکر از مقاله های خوبتون برای معرفی اساتید

20 فروردین 2021