استاد زبان انگلیسی احسان صابری

کلاس زبان انگلیسی استاد احسان صابری

تعداد شاگردها: 71
 استاد احسان صابری مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

احسان صابری

زبان انگلیسی
مدرس آیلتس و مکالمه با 7 سال سابقه
محل سکونت مدرس
محل اقامت
کرج
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
71
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
4.7
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 81 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

احسان صابری هستم. دانش آموخته IDP استرالیا. دانشجوی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران. با بیش از 7 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی (آنلاین و حضوری)، برگزاری کارگاه های روش تدریس جهت ارتقاء اساتید آموزشگاه های تهران و کرج و نیز ارائه سمینار های آموزشی در دانشگاه های معتبر.
بیشتر کلاس ها رو با توجه به نیاز های اختصاصی هر فرد، از طریق متد های SELECTIVE و در قالب ESA جهانی جلو میبرم.
به دلیل حجم بالای متقاضی تلاشم بر این است تا در کم ترین زمان منطقی، بیشترین بازدهی رو برای زبان آموزان داشته باشم.

Don't forget to be GREAT! EHSAN
SABERI

مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، احسان صابری

استاد صابری شما روش تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من با توجه به نیاز زبان آموز و با توجه به سطح مهارت زبان اموز متد تدریسم رو تعیین میکنم و پیش میرم.

میشه بگید از چه کتاب های آموزش زبانی بیشتر استفاده میکنید؟

این مورد هم به هدف زبان آموز بستگی داره. برای دریس آیلتس، من از کتابی استفاده خواهم کرد که نسبت به بقیه کتاب ها برتری داشته باشه، گرچه در هر حال هر منبعی کمبودهایی داره. برای آیلتس و حتی مثلا برای جنرال اسپیکینگ کتاب های زیادی تدریس شده. کتابی که من بیشتر استفاده میکنم مجموعه Improve your skills هست، اما من معتقدم یک استاد زبان باید به کتاب های زیادی تسلط داشته باشه و بتونه هر جا کتابی کمبود داشت، با دانش خودش یا مراجعه به اون کتاب ها نیاز زبان آموز رو پوشش بده.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه آموزشگاهیه؟

تو آموزشگاه های تهران و کرج به نظر من برخی از ویژگی های آموزشگاه های ایده آل زبان وجود داره و برخی هم نه. مثلا توی تدریس در بعضی از آموزشگاه های زبان در آمریکا از روش suggestopedia استفاده میشه و به این روش افتخار هم میکنند.

استاد ایده آل زبان انگلیسی برای شما چه کسی بوده یا میتونه باشه؟

سئوال بزرگی پرسیدید، استاد ایده آل باید ویژگی های زیادی داشته باشه. یک استاد خوب نه تنها باید اطلاعات زیادی داشته باشه بلکه باید توانایی انتقال این اطلاعات رو هم داشته باشه.

بزرگترین اشتباه یک مدرس توی تدریس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه اینه که یه استاد بعد از تموم کردن یک کلاس ندونه هدف از اون کلاس چی بوده و چقدر تحقق پیدا کرده. بسیاری از استادها هستند که در کلاس روی موضوع و برنامه تدریس خاصی تمرکز نمیکنند. ممکنه یک استاد زبان قصد تدریس گرامر رو داشته باشه اما بحث به مکالمه و موضوعات مختلف کشیده بشه. در نهایت بعد از چنین جلساتی زبن آموز هم احساس پیشرفت نخواهد داشت. در این موارد شاید استاد خیلی آگاه و با اطلاعات باشه اما در نهایت موفق نشده بحث رو جمع کنه و روی یک موضوع تمرکز کنه.

نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟

از نظر صحت اطلاعات زبانی جنرال و کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد باعث میشه اطلاعات صحیح تر باشند و مطالب اشتباهی به زبان آموز منتقل نشه. اما همونطور که هر ایرانی توانایی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبان ها رو نداره، هر فرد انگلیسی زبان هم نمیتونه یک معلم زبان انگلیسی بشه. شاید بشه گفت میزان اطلاعات و دانش دست اول یک استاد نیتیو پنجاه درصد اهمیت داشته باشه و پنجاه درصد دیگه برمیگرده به مهارت تدریس استاد زبان.

به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟

سئوال خیلی کلیه، در بعضی مهارت ها مثل مکالمه یا همون اسپیکینگ میشه گفت کلاس گروهی باعث میشه زبان آموزها پارتنرهای بیشتری برای صحبت کردن داشته باشند، اما در عین حال نکته منفی مکالمه زبان آموزها با هم اینه که ممکنه اطلاعات اشتباهی به هم منتقل کنند. برای کاهش تاثیر این مشکل در کلاس گروهی باید برنامه ریزی انجام داد.

به نظر شما نسبت مدت زمان حرف زدن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

به هر حال مدت زمان صحبت کردن استاد زبان و شاگرد باید تقریبا با هم برابر باشه، اما بسته به سطح زبان آموز و مهارت مورد تدریس در کلاس، هر قدر کلاس مکالمه محورتر و سطح زبان آموز پیشرفته تر باشه، مدت زمان صحبت شاگرد باید بیشتر باشه.

گروه هدف تدریس

  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال
  • بزرگسال

تخصص مدرس

  • Beginner-A1
  • Pre-intermediate-A2
  • intermediate-B1
  • Upper-intermediate-B2
  • Advanced-C1
  • Proficient-C2
  • Native

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

4.7

استاد صابری کاملا مسلط به تدریس هستن و به خوبی شرایط زبان آموز رو تحلیل میکنن

استاد بسیار مسلط، فضای کلاس خیلی فعال و در یک کلمه عالی

این روزا که کرونا اومده بهترین راه همین کلاسای آنلاینه و استاد صابری هم خیلی خوب به نیازهای زبان آموز توجه می کنن

جلسه آزمایشی کوتاه ولی با این حال خیلی مفید و کمک کننده بود

آقای صابری بسيار با تجربه و با سواد هستند و سبک تدريس عاليه

استاد بسیار باسواد و متشخص

واقعا سطح استاد و بیانشون عالیه توی همون جلسه اول کاملا این موضوع محسوسه متشکرم ازتون

استاد صابری من میتونم تایم جلسه بعد رو بیشتر کنم؟

عالی بود خوشحالم از اشنایی با شما استاد صابری عزیز

خلاقیت استاد در بیانشون و انتقال مطالب عالیه کلاس اصلا خسته کننده نبود

سلام استاد چرا نیومدی کلاس کلی منتظرت شدم

سلام استاد چرا نیومدی کلاس کلی منتظرت شدم

  • 1398-1399

    کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران

  • 1392-1399

    مدرس شرکت ایمن پرتو ایرانیان و آموزشگاه های مختلف

  • IELTS TRAIN TRAINER, TEC

  • IELTS

  • TEC

  • BA

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت کرج
تعداد زبان آموز 71
امتیاز مدرس 4.6785714285714
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 81000
گروه هدف تدریس نوجوان جوان میانسال بزرگسال
تخصص مدرس Beginner-A1 Pre-intermediate-A2 intermediate-B1 Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2 Native
تحصیلات مدرس
کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران
سابقه کاری
1392-1399 مدرس شرکت ایمن پرتو ایرانیان و آموزشگاه های مختلف
مدارک آموزشی
IELTS TRAIN TRAINER, TEC
IELTS
TEC
BA
درباره مدرس احسان صابری هستم. دانش آموخته IDP استرالیا. دانشجوی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران. با بیش از 7 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی (آنلاین و حضوری)، برگزاری کارگاه های روش تدریس جهت ارتقاء اساتید آموزشگاه های تهران و کرج و نیز ارائه سمینار های آموزشی در دانشگاه های معتبر.
بیشتر کلاس ها رو با توجه به نیاز های اختصاصی هر فرد، از طریق متد های SELECTIVE و در قالب ESA جهانی جلو میبرم.
به دلیل حجم بالای متقاضی تلاشم بر این است تا در کم ترین زمان منطقی، بیشترین بازدهی رو برای زبان آموزان داشته باشم.

Don't forget to be GREAT! EHSAN
SABERI

مصاحبه با استاد زبان انگلیسی و آیلتس، احسان صابری

استاد صابری شما روش تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من با توجه به نیاز زبان آموز و با توجه به سطح مهارت زبان اموز متد تدریسم رو تعیین میکنم و پیش میرم.

میشه بگید از چه کتاب های آموزش زبانی بیشتر استفاده میکنید؟

این مورد هم به هدف زبان آموز بستگی داره. برای دریس آیلتس، من از کتابی استفاده خواهم کرد که نسبت به بقیه کتاب ها برتری داشته باشه، گرچه در هر حال هر منبعی کمبودهایی داره. برای آیلتس و حتی مثلا برای جنرال اسپیکینگ کتاب های زیادی تدریس شده. کتابی که من بیشتر استفاده میکنم مجموعه Improve your skills هست، اما من معتقدم یک استاد زبان باید به کتاب های زیادی تسلط داشته باشه و بتونه هر جا کتابی کمبود داشت، با دانش خودش یا مراجعه به اون کتاب ها نیاز زبان آموز رو پوشش بده.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه آموزشگاهیه؟

تو آموزشگاه های تهران و کرج به نظر من برخی از ویژگی های آموزشگاه های ایده آل زبان وجود داره و برخی هم نه. مثلا توی تدریس در بعضی از آموزشگاه های زبان در آمریکا از روش suggestopedia استفاده میشه و به این روش افتخار هم میکنند.

استاد ایده آل زبان انگلیسی برای شما چه کسی بوده یا میتونه باشه؟

سئوال بزرگی پرسیدید، استاد ایده آل باید ویژگی های زیادی داشته باشه. یک استاد خوب نه تنها باید اطلاعات زیادی داشته باشه بلکه باید توانایی انتقال این اطلاعات رو هم داشته باشه.

بزرگترین اشتباه یک مدرس توی تدریس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه اینه که یه استاد بعد از تموم کردن یک کلاس ندونه هدف از اون کلاس چی بوده و چقدر تحقق پیدا کرده. بسیاری از استادها هستند که در کلاس روی موضوع و برنامه تدریس خاصی تمرکز نمیکنند. ممکنه یک استاد زبان قصد تدریس گرامر رو داشته باشه اما بحث به مکالمه و موضوعات مختلف کشیده بشه. در نهایت بعد از چنین جلساتی زبن آموز هم احساس پیشرفت نخواهد داشت. در این موارد شاید استاد خیلی آگاه و با اطلاعات باشه اما در نهایت موفق نشده بحث رو جمع کنه و روی یک موضوع تمرکز کنه.

نیتیو بودن یک استاد زبان چقدر اهمیت داره؟

از نظر صحت اطلاعات زبانی جنرال و کلی میشه گفت نیتیو بودن استاد باعث میشه اطلاعات صحیح تر باشند و مطالب اشتباهی به زبان آموز منتقل نشه. اما همونطور که هر ایرانی توانایی تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبان ها رو نداره، هر فرد انگلیسی زبان هم نمیتونه یک معلم زبان انگلیسی بشه. شاید بشه گفت میزان اطلاعات و دانش دست اول یک استاد نیتیو پنجاه درصد اهمیت داشته باشه و پنجاه درصد دیگه برمیگرده به مهارت تدریس استاد زبان.

به نظر شما کلاس های خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و شباهت هایی دارند؟

سئوال خیلی کلیه، در بعضی مهارت ها مثل مکالمه یا همون اسپیکینگ میشه گفت کلاس گروهی باعث میشه زبان آموزها پارتنرهای بیشتری برای صحبت کردن داشته باشند، اما در عین حال نکته منفی مکالمه زبان آموزها با هم اینه که ممکنه اطلاعات اشتباهی به هم منتقل کنند. برای کاهش تاثیر این مشکل در کلاس گروهی باید برنامه ریزی انجام داد.

به نظر شما نسبت مدت زمان حرف زدن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

به هر حال مدت زمان صحبت کردن استاد زبان و شاگرد باید تقریبا با هم برابر باشه، اما بسته به سطح زبان آموز و مهارت مورد تدریس در کلاس، هر قدر کلاس مکالمه محورتر و سطح زبان آموز پیشرفته تر باشه، مدت زمان صحبت شاگرد باید بیشتر باشه.