استاد زبان انگلیسی حسین حسینی مقدم

کلاس زبان انگلیسی استاد حسین حسینی مقدم

تعداد شاگردها: 30
 استاد حسین حسینی مقدم مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

حسین حسینی مقدم

زبان انگلیسی
مدرس آمادگی آزمون
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
30
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
4.8
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
100 هزار تومان 148 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

آمادگی آزمون های IELTS - TOEFL - EPT - PTE
با 9 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و موسسات معتبر!

خداحافظی با متدهای منسوخ و ناکارآمد!
ترکیب تجربه و خلاقیت با متدهای جذاب و سریع و کارا!

مناسب برای کسی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری دارد اما زمان زیادی ندارد!

آمادگی برای کنکور تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری و آزمون های دستیاری!
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی حسین حسینی مقدم

استاد حسینی مقدم شما متد تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

نمیشه به صورت عام و کلی برای همه یک نسخه آموزشی پیچید. برای هر زبان آموز با توجه به توانایی ها و استعدادهای اون فرد، اهدافی که برای خودش تعریف کرده و سطح دانش فعلی باید از یک روش خاص استفاده کرد. من از متدهای یادگیری با تکرار و حفظ کردن استفاده میکنم، یا بسته به علاقه و سلیقه زبان آموز از فیلم و موسیقی برای تدریس زبان انگلیسی استفاده میکنم.

شما بیشتر از چه کتاب های و منابع آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

منابع و کتاب های آموزش زبان هم باید به صورت فرد به فرد تعیین بشه. برای زبان آموزی که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی مثل آیلتس رو داشته باشه، برای آموزش تکنیک های نمره گرفتن در آیلتس از کتاب های آکسفورد استفاده میکنیم. برای تقویت مهارت های افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند از کتاب ها و منابع listening ساده و کتاب های آموزش لغات ضروری استفاده میکنیم.
برای افرادی که سطح مبتدی یادگیری رو پشت سر گذاشتند و میخواهند زبان خودشون رو تقویت کنند، از کتاب هایی استفاده میکنیم که لغات و گرامر رو در context و زمینه زبان به اونها آموزش بده.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من آموزشگاه زبان ایده آل جاییه که محیطی شبیه به یک کشور انگلیسی زبان داشته باشه. وقتی یک زبان آموز مبتدی وارد چنین آموزشگاهی میشه، باید احساس نیاز بکنه. زبان آموزها باید از زبانی که قصد یادگیری اون رو دارند استفاده کنند. این عمل رو میشه با جریمه یا تشویق افزایش داد. اگه یک آموزشگاه قصد داشته باشه در زبان آموز شوق به یادگیری زبان خارجی ایجاد کنه، همون طور که قبلا اشاره کردم، باید محیطی شبیه به محیط کشور اون زبان ایجاد کنه.
برای مثال در آموزشگاه زبان انگلیسی باید همه نمادهای فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان، از جمله تابلوها و زبان صحبت کردن افراد اداری رو به انگلیسی تغییر داد. مغز ما علاقه شدیدی به تنبلی داره و به محض اینکه متوجه بشیم با استفاده از لغات زبان مادری قادر به حل کردن مسائل خودمون هستیم، زبان دوم رو کنار میگذاره.
مورد دیگه ای که درمورد آموزشگاه های زبان وجود داره، قابل دسترسی بودن مدرس های زبان هست. زبان آموزها باید همیشه به راحتی به معلم های خودشون دسترسی داشته باشند. این مورد به لطف شبکه های اجتماعی این روزها تا حد زیادی محقق شده. ویژگی دیگه آموزشگاه زبان ایده آل اینه که هدف نهایی عشق به تدریس باشه و نه کسب درآمد صرف.

استاد زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

استاد ایده آل من وجود خارجی نداره اما سعی میکنم اون ویژگی ها رو توی خودم به وجود بیاورم. به نظر من استاد باید بتونه جذابیت رو در کلاس ایجاد کنه طوری که زبان آموزها در طول هفته مشتاق فرا رسیدن کلاس زبان خودشون باشند. این روش ها طیف وسیعی رو در بر میگیرند، شامل شوخی و بازی و سرگرمی و همچنین قدرت تدریس و معلومات استاد، و آینده نگری و هدف گذاری صحیح برای استاد. جذابیت کلاس خصوصا درمورد افرادی که قبلا یادگیری زبان رو شروع کردند و رها کردند خیلی اهمیت داره.

به نظر شما بزرگترین اشتباه در تدریس زبان انگلیسی چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه یک استاد زبان اینه که قصد داشته باشه همه زبان آموزان رو با یک نسخه درمان کنه. اساتید زبان باید به علایق و سلیقه ها و ویژگی های فردی یک زبان آموز توجه کنند. کسی که همه شاگردها رو به یه چشم ببینه قطعا نتیجه مناسبی نخواهد گرفت، چون زبان آموزها با انگیزه و کم انگیزه، پیشرفته و مبتدی، و ... هستند و با هم تفاوت زیادی دارند.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان انگلیسی چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد یک شمشیر دو لبه است. استاد زبان نیتیو قطعا لهجه و تلفظ بهتری و صحیح داره، روان تر صحبت میکنه، و تجربه طولانی از کاربرد این زبان برای ارتباط و زندگی داره. از سوی دیگه میشه گفت استادی که زبان مادری خودش رو تدریس کنه، تجربه یادگیری اون زبان رو نداره و راه آموختن اون رو به صورت یک زبان دوم طی نکرده. از سوی دیگه استادی که نیتیو نباشه قطعا این زبان رو به صورت آگاهانه آموخته و به عنوان زبان دوم یا سوم یا ... از اون زبان استفاده میکنه، میتونه زبان مورد تدریسش رو به صورت آگاهانه تری به زبان آموزان آموزش بده.

به نظر شما کلاس های گروهی و خصوصی چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی و گروهی تفاوت های زیادی دارند. اولین و مهمترین تفاوت این دو نوع کلاس، سهم زبان آموزان از کلاس هاست. در یک کلاس خصوصی یک ساعته اگه در نظر بگیریم که نصف زمان کلاس رو استاد صحبت کنه و نصف زمان باقی مونده رو استاد، سهم شاگرد از فعالیت در اون کلاس برابر سی دقیقه خواهد بود. اما در یک کلاس با ده زبان آموز، این مدت زمان برای هر زبان آموز به سه دقیقه کاهش پیدا میکنه.
برتری کلاس گروهی به اینه که معمولا مباحث متنوع تر و گسترده تری در اون مطرح میشه. در کلاس های گروهی معمولا بیشتر "خوش میگذره". این زمان خوشی رو داشتن در کلاس من یک فاکتور خیلی مهم محسوب میشه. شاگردهایی که من موفق شد چند سال در کلاس نگه دارمشون بهخاطر همین جذابیت کلاس ها بوده. این مورد در کلاس های گروهی نسبت به کلاس های خصوصی با اختلاف بارزی بیشتر هست.
یکی دیگه از تفاوت های کلاس های گروهی و خصوصی هزینه کلاس برای زبان آموزهاست. طبیعتا توی کلاس خصوصی زمان صرف یک زبان آموز میشه و هزینه بالاتری خواهد داشت. برای افرادی که از نظر اقتصادی تحت فشار هستند، کلاس زبان گروهی گزینه مناسب تری خواهد بود.

به نظر شما مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

حالت ایده آل به نظر من اینه که کل مدت کلاس شاگردها صحبت کنند و استاد ساکت بمونه. در این حالت استاد باید صرفا به اشتباهات زبان آموزا توجه کنه و بدون اینکه کلاس رو متوقف کنه، در نهایت این اشتباهات رو به زبان آموزا گوشزد و تصحیح کنه. البته این حالت همونطور که گفت ایده آله و دستیابی به اون دشواره. اما در نهایت هدف استاد باید این باشه که در نهایت زبان آموزها رو تشویق به حرف زدن کنه.
حتی وقتی استاد با عقیده زبان آموز مخالفه، باید خلاف این عقیده حرف بزنه تا شاگرد رو وادار به حرف زدن بکنه. چون هدف در حقیقت حرف کشیدن از زبان آموز هست تا یادگیری صورت بگیره.

گروه هدف تدریس

  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال

تخصص مدرس

  • Proficient-C2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

4.8

هم از استاد راضی بودم هم از پلتفرم برگزاری کلاس، ممنون تیکا

great

ایشون خیلی با حوصله به سوالات من پاسخ دادند و مفید از وقت کلاس استفاده کردندو راهکارهای خوب و جدیدی هم برای نحوه زبان خوندن به من دادند که برای من جدید بود بعضی هاش.

خوبه

آقای حسینی مقدم خیلی عالی و مسلط هستن

استاد حسینی مقدم بسیار مسلط و فوق العاده هستن و با صبر و حوصله به همه سوال هام جواب می دادن

استاد بسیار راضی بودم ممنون

فوق العاده کاربلد و حرفه ای

  • 1399-1399

    کارشناسی ارشد حقوق بین الملل

  • 1399-1399

    مدرس آمادگی آزمون آیلتس ایران

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 30
امتیاز مدرس 4.8125
هزینه جلسه آزمایشی 100000
هزینه هر جلسه 148500
گروه هدف تدریس نوجوان جوان میانسال
تخصص مدرس Proficient-C2
تحصیلات مدرس
کارشناسی ارشد حقوق بین الملل
سابقه کاری
1399-1399 مدرس آمادگی آزمون آیلتس ایران
مدارک آموزشی
درباره مدرس آمادگی آزمون های IELTS - TOEFL - EPT - PTE
با 9 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و موسسات معتبر!

خداحافظی با متدهای منسوخ و ناکارآمد!
ترکیب تجربه و خلاقیت با متدهای جذاب و سریع و کارا!

مناسب برای کسی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری دارد اما زمان زیادی ندارد!

آمادگی برای کنکور تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری و آزمون های دستیاری!
.
مصاحبه با استاد زبان انگلیسی حسین حسینی مقدم

استاد حسینی مقدم شما متد تدریس زبان خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

نمیشه به صورت عام و کلی برای همه یک نسخه آموزشی پیچید. برای هر زبان آموز با توجه به توانایی ها و استعدادهای اون فرد، اهدافی که برای خودش تعریف کرده و سطح دانش فعلی باید از یک روش خاص استفاده کرد. من از متدهای یادگیری با تکرار و حفظ کردن استفاده میکنم، یا بسته به علاقه و سلیقه زبان آموز از فیلم و موسیقی برای تدریس زبان انگلیسی استفاده میکنم.

شما بیشتر از چه کتاب های و منابع آموزش زبان انگلیسی استفاده میکنید؟

منابع و کتاب های آموزش زبان هم باید به صورت فرد به فرد تعیین بشه. برای زبان آموزی که قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی مثل آیلتس رو داشته باشه، برای آموزش تکنیک های نمره گرفتن در آیلتس از کتاب های آکسفورد استفاده میکنیم. برای تقویت مهارت های افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند از کتاب ها و منابع listening ساده و کتاب های آموزش لغات ضروری استفاده میکنیم.
برای افرادی که سطح مبتدی یادگیری رو پشت سر گذاشتند و میخواهند زبان خودشون رو تقویت کنند، از کتاب هایی استفاده میکنیم که لغات و گرامر رو در context و زمینه زبان به اونها آموزش بده.

آموزشگاه زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من آموزشگاه زبان ایده آل جاییه که محیطی شبیه به یک کشور انگلیسی زبان داشته باشه. وقتی یک زبان آموز مبتدی وارد چنین آموزشگاهی میشه، باید احساس نیاز بکنه. زبان آموزها باید از زبانی که قصد یادگیری اون رو دارند استفاده کنند. این عمل رو میشه با جریمه یا تشویق افزایش داد. اگه یک آموزشگاه قصد داشته باشه در زبان آموز شوق به یادگیری زبان خارجی ایجاد کنه، همون طور که قبلا اشاره کردم، باید محیطی شبیه به محیط کشور اون زبان ایجاد کنه.
برای مثال در آموزشگاه زبان انگلیسی باید همه نمادهای فرهنگی کشورهای انگلیسی زبان، از جمله تابلوها و زبان صحبت کردن افراد اداری رو به انگلیسی تغییر داد. مغز ما علاقه شدیدی به تنبلی داره و به محض اینکه متوجه بشیم با استفاده از لغات زبان مادری قادر به حل کردن مسائل خودمون هستیم، زبان دوم رو کنار میگذاره.
مورد دیگه ای که درمورد آموزشگاه های زبان وجود داره، قابل دسترسی بودن مدرس های زبان هست. زبان آموزها باید همیشه به راحتی به معلم های خودشون دسترسی داشته باشند. این مورد به لطف شبکه های اجتماعی این روزها تا حد زیادی محقق شده. ویژگی دیگه آموزشگاه زبان ایده آل اینه که هدف نهایی عشق به تدریس باشه و نه کسب درآمد صرف.

استاد زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

استاد ایده آل من وجود خارجی نداره اما سعی میکنم اون ویژگی ها رو توی خودم به وجود بیاورم. به نظر من استاد باید بتونه جذابیت رو در کلاس ایجاد کنه طوری که زبان آموزها در طول هفته مشتاق فرا رسیدن کلاس زبان خودشون باشند. این روش ها طیف وسیعی رو در بر میگیرند، شامل شوخی و بازی و سرگرمی و همچنین قدرت تدریس و معلومات استاد، و آینده نگری و هدف گذاری صحیح برای استاد. جذابیت کلاس خصوصا درمورد افرادی که قبلا یادگیری زبان رو شروع کردند و رها کردند خیلی اهمیت داره.

به نظر شما بزرگترین اشتباه در تدریس زبان انگلیسی چی میتونه باشه؟

به نظر من بزرگترین اشتباه یک استاد زبان اینه که قصد داشته باشه همه زبان آموزان رو با یک نسخه درمان کنه. اساتید زبان باید به علایق و سلیقه ها و ویژگی های فردی یک زبان آموز توجه کنند. کسی که همه شاگردها رو به یه چشم ببینه قطعا نتیجه مناسبی نخواهد گرفت، چون زبان آموزها با انگیزه و کم انگیزه، پیشرفته و مبتدی، و ... هستند و با هم تفاوت زیادی دارند.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان انگلیسی چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد یک شمشیر دو لبه است. استاد زبان نیتیو قطعا لهجه و تلفظ بهتری و صحیح داره، روان تر صحبت میکنه، و تجربه طولانی از کاربرد این زبان برای ارتباط و زندگی داره. از سوی دیگه میشه گفت استادی که زبان مادری خودش رو تدریس کنه، تجربه یادگیری اون زبان رو نداره و راه آموختن اون رو به صورت یک زبان دوم طی نکرده. از سوی دیگه استادی که نیتیو نباشه قطعا این زبان رو به صورت آگاهانه آموخته و به عنوان زبان دوم یا سوم یا ... از اون زبان استفاده میکنه، میتونه زبان مورد تدریسش رو به صورت آگاهانه تری به زبان آموزان آموزش بده.

به نظر شما کلاس های گروهی و خصوصی چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی و گروهی تفاوت های زیادی دارند. اولین و مهمترین تفاوت این دو نوع کلاس، سهم زبان آموزان از کلاس هاست. در یک کلاس خصوصی یک ساعته اگه در نظر بگیریم که نصف زمان کلاس رو استاد صحبت کنه و نصف زمان باقی مونده رو استاد، سهم شاگرد از فعالیت در اون کلاس برابر سی دقیقه خواهد بود. اما در یک کلاس با ده زبان آموز، این مدت زمان برای هر زبان آموز به سه دقیقه کاهش پیدا میکنه.
برتری کلاس گروهی به اینه که معمولا مباحث متنوع تر و گسترده تری در اون مطرح میشه. در کلاس های گروهی معمولا بیشتر "خوش میگذره". این زمان خوشی رو داشتن در کلاس من یک فاکتور خیلی مهم محسوب میشه. شاگردهایی که من موفق شد چند سال در کلاس نگه دارمشون بهخاطر همین جذابیت کلاس ها بوده. این مورد در کلاس های گروهی نسبت به کلاس های خصوصی با اختلاف بارزی بیشتر هست.
یکی دیگه از تفاوت های کلاس های گروهی و خصوصی هزینه کلاس برای زبان آموزهاست. طبیعتا توی کلاس خصوصی زمان صرف یک زبان آموز میشه و هزینه بالاتری خواهد داشت. برای افرادی که از نظر اقتصادی تحت فشار هستند، کلاس زبان گروهی گزینه مناسب تری خواهد بود.

به نظر شما مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز به هم باید چقدر باشه؟

حالت ایده آل به نظر من اینه که کل مدت کلاس شاگردها صحبت کنند و استاد ساکت بمونه. در این حالت استاد باید صرفا به اشتباهات زبان آموزا توجه کنه و بدون اینکه کلاس رو متوقف کنه، در نهایت این اشتباهات رو به زبان آموزا گوشزد و تصحیح کنه. البته این حالت همونطور که گفت ایده آله و دستیابی به اون دشواره. اما در نهایت هدف استاد باید این باشه که در نهایت زبان آموزها رو تشویق به حرف زدن کنه.
حتی وقتی استاد با عقیده زبان آموز مخالفه، باید خلاف این عقیده حرف بزنه تا شاگرد رو وادار به حرف زدن بکنه. چون هدف در حقیقت حرف کشیدن از زبان آموز هست تا یادگیری صورت بگیره.