استاد زبان انگلیسی حمیدرضا فریمانی راد

درباره مدرس

<p>بخشی از سوابق تحصیلی و آموزشی بنده را در ادامه مشاهده میفرمائید: دارای نمره آیلتس 8 در سال ۲۰۲۲ دارای مدرک (TTC) مدرک تدریس زبان Teacher Training Course از موسسه معتبر ایران مهر 5 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در موسسه ایرانمهر، کیش، سفیر، شکوه دارای مدرک تدریس آنلاین TTC Online از موسسه ایرانمهر تدریس زبان عمومی به صورت تخصصی با کتاب های مختلف تدریس آیلتس و تافل به صورت تخصصی ( برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت برای آزمون آیلتس - مهارت ها و تقویت زبان عمومی) تقویت زبان برای دانشجویان و افرادی که قصد مهاجرت از ایران دارند به همراه مشاوره تحصیلی تدریس زبان انگلیسی دوره های ابتدایی و متوسطه برای دانش آموزان فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه شهید بهشتی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل رشته عمران از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ******</p>... مشاهده بیشتر

گروه هدف تدریس

کودک(3 تا 12 سال)
نوجوان(13 تا 19 سال)
بزرگسال(31 تا 45 سال)
میانسال(بالای 46 سال)
جوان(20 تا 30 سال)

مهارت های مدرس

تخصص های مدرس

تقویم مدرس

درباره استاد زبان انگلیسی حمیدرضا فریمانی راد بیشتر بدانید

شخصیتی کاملاً صمیمی، خونگرم، باانگیزهٔ بالا که این انگیزه به‌تدریج روی انگیزه شاگردان هم تأثیر میذاره.

عموماً برای کلاس‌های زبان عمومی کتاب American English File تدریس می‌کنم اما سابقه تدریس خیلی از کتاب‌های دیگر رو هم دارم.

در مرحلهٔ اول به‌طورکلی کاملاً بستگی به هدفی که از زبان دارید داره، در مرحلهٔ بعدی به انرژی و زمانی که برای یادگیری زبان می‌گذارید، هر چه به یادگیری مصمم‌تر باشید طول مدت‌زمان موردنیاز کاهش پیدا می‌کنه.

به نظرم کلاس‌های آنلاین برای همه مناسب هست. فقط موضوعی که مهم هست اینه که زبان‌آموزان باید با حس مثبت به سمت کلاس آنلاین بیان و یکی دو جلسهٔ اول تا کلاس آنلاین جا بیفته براشون رو به‌خوبی بگذرونند. عموماً شاگردانی که داشتم و در این زمینه مصمم بودن تونستن از کلاس آنلاین خیلی بیشتر از یک کلاس حضوری بهره ببرند. پس دقت داشته باشید که انرژی مثبت شما با یادگیریتون در کلاس آنلاین رابطه‌ مستقیمی داره.

قطعاً مشخصه که در دنیای امروزی از نظر من دو چیز بیش از هر چیزی در مراحل مختلف زندگی باعث ایجاد موقعیت‌های زیادی در راستای موفقیت انسان میشه مورد اول زبان انگلیسی که زبان روز دنیا هست و مورد دوم آشنایی با مهارت‌های کامپیوتری.

می‌تونم بگم هرکدام از این نوع اساتید مزایا و معایب خاص خودشون رو خواهند داشت. به‌طورکلی باید همه اساتید زبان با روش‌های تدریس نوین آشنا باشند و دوره‌های تربیت‌مدرس رو گذرونده باشند.

استفاده از روش Deductive

پشتیبانی مناسب مهم‌ترین ویژگی هست. شاگرد نباید احساس کند که مؤسسه پس از ثبت‌نام زبان‌آموز دیگر تعهدی ندارد. پشتیبانی از لحاظ رسیدگی به مشکلات ورود به کلاس و موارد این‌چنینی از مهم‌ترین موارد هست.

امتیاز شما به مدرس

هنوز هیچ نظری برای استاد ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...

رزومه مدرس

1397 کارشناسی ارشد عمران دانشگاه تهران

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

کاربر عزیز تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.