استاد زبان انگلیسی ضحی نکوفر

کلاس زبان انگلیسی استاد ضحی نکوفر

تعداد شاگردها: 61
 استاد ضحی نکوفر مدرس زبان انگلیسی  در تیکا
انگلیسی
انگلیسی

ضحی نکوفر

زبان انگلیسی
مدرس نیتیو زبان انگلیسی
محل سکونت مدرس
محل اقامت
تهران
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
61
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
4.9
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
20 هزار تومان 70 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

سلام! اسم من ضحی ست. 9 سال در انگلستان درس خوندم، تجربه کار توی آموزشگاه و مدارس مختلف تهران رو دارم، و در حال حاضر دانشجو زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهرانم. هدف من اینه که از یادگیری زبان انگلیسی برای شما یك روند آسون، دل انگیز و پر از هیجان بسازم تا قدرت مکالمه تون به بهترین حد ممکن برسه!! دلم میخواد اون آزمون زبانی که مدتيه ذهنتونو درگیر کرده، اون فیلم یا آهنگی که از دوبله و زیرنویسش خسته شدین، یا حتی اون مقاله ای که خوندنش میتونه چند قدم شما رو جلو بندازه براتون آب خوردن بشه. و مهم تر از همه، دلم میخواد توی این مسیر نه تنها اذیت نشین بلکه بهتون خوش هم بگذره! کلاس های ما کاملا مکالمه محور و حول صحبت و فعالیت شما تنظیم میشه. در حین مکالمه مون هم با متد های نو و خلاقانه مهارت های دیگه ای که برای زبان آموزی نیاز دارید رو تمرین میکنیم. سر کلاس میبینمتون! :)

.
مصاحبه سایت تیکا با استاد زبان انگلیسی ضحی نکوفر
استاد نکوفر شما روش تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من اگه بخوام متد تدریس خودم رو توی چند جمله خلاصه کنم، باید با گفتن این نکته شروع کنم که برای من مهم ترین معیار روش و متد یادگیری زبان آموزه. سعی من اینه که تا حدی خودم رو به روز نگه دارم و از تکنیک های جدید آموزش زبان با خبر بشم، تا دستم توی انتخاب متد تدریس زبان مناسب برای هر شاگرد بازتر باشه. نکته دیگه درمورد روش تدریس من اینه که اصولا با روش مکالمه محور تدریس میکنم. روش من به حرف گرفتن شاگرده.
چون وقتی مکالمه انگلیسی فرد قوی باشه، میتونه یادگیری مهارت های دیگه رو هم آسونتر کنه. به علاوه تدریس مکالمه محور کمک میکنه زبان رو به صورت کاربردی در اختیار زبان جو قرار بدیم.

شما بیشتر از چه منابع آموزش زبانی استفاده میکنید؟

این سئوال به هدف هر زبانجو از یادگیری بستگی داره. اگه بخوام روش کلی خودم رو بگم، باید بگم من از مجموعه ای کتاب ها استفاده میکنم که معتبر باشند. حتی وقتی دارم از یک کتاب خاص استفاده میکنم، مثلا American English Files، در کنار اون کتاب از منابع آموزش زبان تکمیلی هم استفاده میکنم. هدف من اینه که زبان آموز با یک مجموعه به روز و کلی رو به رو بشه.

آموزشگاه زبان مورد علاقه شما چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

این سئوال خیلی سخت و وسیعه. اگه بخوام به طور کلی جواب بدم، باید بگم اولین ویژگی مهم یک آموزشگاه زبان آپدیت و به روز نگه داشتن اطلاعات و منابع خودش در زمینه آموزش زبانه. دوم اینکه اولویت یک آموزشگاه زبان ایده آل، باید دستیابی به اهداف و نیازهای زبان آموزان باشه نه صرفا پیروی از ساختارهای از پیش تعیین شده و گاها منسوخ.
در نهایت باید اضافه کنم بخش مهمی از هر آموزشگاه، کارکنان و مدرسین اون آموزشگاه هستند. شاید هم بشه گفت مهمترین بخش! اینکه موسسه قادر به جذب مدرس هایی باشه که علاوه بر دانش زبانی بالا، قادر به انتقال این دانش به زبان آموزها باشند.

استاد زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

من همیشه معلم ها و اساتیدی که سر کلاسشون حس خوشحالیداشتم رو توی خاطرم دارم. به نظر من این مورد عنصر مهمی توی یادگیریره که ممکنه از خاطر خیلی از افراد بره. علاوه بر این، همه استاد زبان های خوب من کسانی بودند که زبان آموزها رو به عنوان یک فرد منحصر به فرد میدیدند. این اساتید میدونستند هر فرد ممکنه به روش خاصی زبان رو یاد بگیره، و منابع یادگیری زبانی در اختیار ما قرار می دادند که این فرآیند رو تسهیل کنه.
این نوع ارتباط و راهنمایی باعث میشد هم بهتر یاد بگیریم و هم حس پیشرفت داشته باشیم.

به نظر شما بزرگترین اشتباه توی تدریس چی میتونه باشه؟

به نظر من معلم خوب کسیه که علاوه بر آموزش، همیشه در حال یادگیری باشه. داشتن تجربه زیاد علاوه بر مزایای زیادی که داره، ممکنه باعث بشه مدرس نره دنبال یادگیری بیشتر و تدریجا کارکرد کلاس هاش کاهش پیدا کنه. این میتونه برای یک معلم زبان حکم یک سراشیبی سقوط رو داشته باشه.

نیتیو بودن یک استاد زبان از نظر شما چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد حسن خاصی محسوب نمیشه. اگر هم بخواهیم امتیاز ویژه ای برای مدرس زبانی که زبان مادری خودش رو تدریس میکنه قائل بشیم، این امتیاز تماما به خاطر تفلظ ها و نوع لحجه استاد نیست، بلکه بیشتر به خاطر تجربه های ائت فرد نیتیو از زندگی در فرهنگ مردم اون زبان هست. مدرس نیتیو میتونه درک کامل تری از این مفاهیم رو به زبان آموز منتقل کنه، اما در نهایت به نظر من مهارت تدریس زبان خیلی مهم تر از نیتیو بودن معلم زبان هست.

کلاس زبان گروهی و خصوصی از نظر شما چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی طبیعتا با سرعت بیشتری پیش میره. بهره هر زبانجو از هر ساعت یادگیری در کلاس خصوصی، با اختلاف زیاد از کلاس گروهی بیشتر خواهد بود. اما در کلاس گروهی تلاش فردی خیلی بیشتر اهمیت پیدا میکنه. این احساس که ما عضوی از یک گروه هستیم و داریم با هم همراهی و رقابت میکنیم، تا حد زیادی ایجاد انگیزه میکنه.
در نهایت اینکه کدوم نوع کلاس مناسب زبان جو هست، تا حد زیادی بستگی به اهداف و سلیقه فردی اون زبان جو داره.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز نسبت به هم چقدر باید باشه؟
این موضوع همیشه برای معلم ها بحث برانگیز بوده. از طرفی هم تا حد زیادی به ویژگی های زبان آموز برمیگرده، مثلا سطح زبان آموز و برداشت شخصی اون فرد از زبانی که داره یاد میگیره. به طور کلی باید بگم تلاش شخصی من اینه که مدت زمان صحبت کردنم بیشتر از بیست دقیقه یا یک سوم کلاس نشه، اما در کلاس خصوصی وضع فرق میکنه. چون در کلاس خصوصی استاد باید نقش معلم و همکلاسی و هم صحبت زبان آموز رو به طور همزمان بازی کنه.
در نهایت میتونم نتیجه گیری کنم مدت زمان تدریس، و نه صرفا صحبت کردن استاد، نباید بیشتر از بیست الی سی درصد از زمان کلاس باشه.

گروه هدف تدریس

  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال
  • بزرگسال

تخصص مدرس

  • Upper-intermediate-B2
  • Advanced-C1
  • Proficient-C2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

4.9

ايشون بسيار در تدريس مسلط هستند و مفاهيم رو خيلى عالى به دانشجو منتقل مى كنند.

بسیار خوش برخورد و پر انرژی کلاس را براتون شیرین میکنند. بنده به دوستان زیادی پیشنهاد داشتن کلاس با ایشان را دادم.

با تسلط کافی و انرژی زیاد جلسات را جلو میبرند. همچنین در روزهای مابین جلسات پشتیبانی خوبی در مورد تمرینات و سوالات انجام می دهند. در کل از جلسات رضایت دارم.

خيلى خيلى پر انرژى و خوش اخلاق،? دلسوز و بسيار متعهدن به كارشون! من خيلى به زبان علاقه نداشتم و از سر اجبار ميخواستم ياد بگيرم اما الان طورى شده كه خودم همش دنبال يادگيريشم ! اصلاً در كلاس احساس خستگى نميكنيد و خيلى عم بهتون خوش ميگذره:) اميدوارم شمام اين تجربه ى شيرين رو داشته باشيد?‍♀️

خانم نکوفر بسیار نکته سنج و جذاب تدریس می کنن

خانم نکوفر بسیار به تدریس مسلط هستن ایشون با صبر و حوصله فراوانی که دارن زبان آموز رو در مسیر درست قرار میدن. من بعد از حدود 2 ماه از شروع کلاس کاملا بهبودی رو در سطح زبان خودم حس میکنم.

تجربه کلاسم با خانم نکوفر عالی بود

هر چی از کلاس های خانم نکوفر بگم کم گفتم خیلی باانرژی و مسلط آموزش میدن و یادگیری رو لذت بخش می کنن

از تمام کلاس زبان هایی که رفتم بهتر بوده و هر چی از مفید بودن کلاس های خانم نکوفر بگم کمه

کلاس خیلی خوب و جذاب

kheili ali va mofid bood . va ostad tasalote kheili khoobi daran

استاد عالی و با دانشی هستند و دلسوزانه آموزش می دهند

کلاس های استاد نکوفر فوق العاده مفید و عالی هستن . صبرشون و همراهیشون بی نظیره

از جلسه آزمایشی راضی بودم.با حوصله به سوالاتم جواب دادند

بسیار عالی و حرفه ای تدریس میکنند در انتخاب ایشان شک نکنید

خانم نکوفر استادی صبور ، دلسوز ، با سواد ، بیانی شیوا و از همه مهم تر لهجه ی بسیار خوب .

نحوه آموزش بسیار عالی هست با تشکر از خانم نکوفر

استاد نکوفر اعتماد به نفس من رو بالا بردن و من حس میکنم پیشرفت داشتم.

خیلی پرانرژی، صبور و دقیق

خانم نکوفر بسیار باسواد، مسلط، مهربان و لهجه بسیار عالی دارند. اینقدر کلاس هاشون شیرینه که من دلم برای کلاس هامون تنگ میشه.

استاد خیلی مسلط به کلاس بودن و کلاس از همه نظر عالی بود

ايشان مدرس زبان خيلي خوبي هستند و واقعا تدريسشون عاليه

با حوصله تر و بهتر از ایشون اصلا وجود نداره

  • 1397-1399

    کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه دانشگاه تهران

  • 1398-1399

    معلم زبان انگلیسی آموزشگاه دُر

  • 1397-1398

    کارآموزی - معلم زبان انگلیسی دبیرستان دخترانه ستوده

  • 1397-1399

    کارآموزی - معلم زبان انگلیسی دبستان دخترانه مفید

زبان تدریس انگلیسی
محل اقامت تهران
تعداد زبان آموز 61
امتیاز مدرس 4.8518518518519
هزینه جلسه آزمایشی 20000
هزینه هر جلسه 70200
گروه هدف تدریس نوجوان جوان میانسال بزرگسال
تخصص مدرس Upper-intermediate-B2 Advanced-C1 Proficient-C2
تحصیلات مدرس
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه دانشگاه تهران
سابقه کاری
1398-1399 معلم زبان انگلیسی آموزشگاه دُر
1397-1398 کارآموزی - معلم زبان انگلیسی دبیرستان دخترانه ستوده
1397-1399 کارآموزی - معلم زبان انگلیسی دبستان دخترانه مفید
مدارک آموزشی
درباره مدرس سلام! اسم من ضحی ست. 9 سال در انگلستان درس خوندم، تجربه کار توی آموزشگاه و مدارس مختلف تهران رو دارم، و در حال حاضر دانشجو زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهرانم. هدف من اینه که از یادگیری زبان انگلیسی برای شما یك روند آسون، دل انگیز و پر از هیجان بسازم تا قدرت مکالمه تون به بهترین حد ممکن برسه!! دلم میخواد اون آزمون زبانی که مدتيه ذهنتونو درگیر کرده، اون فیلم یا آهنگی که از دوبله و زیرنویسش خسته شدین، یا حتی اون مقاله ای که خوندنش میتونه چند قدم شما رو جلو بندازه براتون آب خوردن بشه. و مهم تر از همه، دلم میخواد توی این مسیر نه تنها اذیت نشین بلکه بهتون خوش هم بگذره! کلاس های ما کاملا مکالمه محور و حول صحبت و فعالیت شما تنظیم میشه. در حین مکالمه مون هم با متد های نو و خلاقانه مهارت های دیگه ای که برای زبان آموزی نیاز دارید رو تمرین میکنیم. سر کلاس میبینمتون! :)

.
مصاحبه سایت تیکا با استاد زبان انگلیسی ضحی نکوفر
استاد نکوفر شما روش تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من اگه بخوام متد تدریس خودم رو توی چند جمله خلاصه کنم، باید با گفتن این نکته شروع کنم که برای من مهم ترین معیار روش و متد یادگیری زبان آموزه. سعی من اینه که تا حدی خودم رو به روز نگه دارم و از تکنیک های جدید آموزش زبان با خبر بشم، تا دستم توی انتخاب متد تدریس زبان مناسب برای هر شاگرد بازتر باشه. نکته دیگه درمورد روش تدریس من اینه که اصولا با روش مکالمه محور تدریس میکنم. روش من به حرف گرفتن شاگرده.
چون وقتی مکالمه انگلیسی فرد قوی باشه، میتونه یادگیری مهارت های دیگه رو هم آسونتر کنه. به علاوه تدریس مکالمه محور کمک میکنه زبان رو به صورت کاربردی در اختیار زبان جو قرار بدیم.

شما بیشتر از چه منابع آموزش زبانی استفاده میکنید؟

این سئوال به هدف هر زبانجو از یادگیری بستگی داره. اگه بخوام روش کلی خودم رو بگم، باید بگم من از مجموعه ای کتاب ها استفاده میکنم که معتبر باشند. حتی وقتی دارم از یک کتاب خاص استفاده میکنم، مثلا American English Files، در کنار اون کتاب از منابع آموزش زبان تکمیلی هم استفاده میکنم. هدف من اینه که زبان آموز با یک مجموعه به روز و کلی رو به رو بشه.

آموزشگاه زبان مورد علاقه شما چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

این سئوال خیلی سخت و وسیعه. اگه بخوام به طور کلی جواب بدم، باید بگم اولین ویژگی مهم یک آموزشگاه زبان آپدیت و به روز نگه داشتن اطلاعات و منابع خودش در زمینه آموزش زبانه. دوم اینکه اولویت یک آموزشگاه زبان ایده آل، باید دستیابی به اهداف و نیازهای زبان آموزان باشه نه صرفا پیروی از ساختارهای از پیش تعیین شده و گاها منسوخ.
در نهایت باید اضافه کنم بخش مهمی از هر آموزشگاه، کارکنان و مدرسین اون آموزشگاه هستند. شاید هم بشه گفت مهمترین بخش! اینکه موسسه قادر به جذب مدرس هایی باشه که علاوه بر دانش زبانی بالا، قادر به انتقال این دانش به زبان آموزها باشند.

استاد زبان ایده آل از نظر شما چه ویژگی هایی داره؟

من همیشه معلم ها و اساتیدی که سر کلاسشون حس خوشحالیداشتم رو توی خاطرم دارم. به نظر من این مورد عنصر مهمی توی یادگیریره که ممکنه از خاطر خیلی از افراد بره. علاوه بر این، همه استاد زبان های خوب من کسانی بودند که زبان آموزها رو به عنوان یک فرد منحصر به فرد میدیدند. این اساتید میدونستند هر فرد ممکنه به روش خاصی زبان رو یاد بگیره، و منابع یادگیری زبانی در اختیار ما قرار می دادند که این فرآیند رو تسهیل کنه.
این نوع ارتباط و راهنمایی باعث میشد هم بهتر یاد بگیریم و هم حس پیشرفت داشته باشیم.

به نظر شما بزرگترین اشتباه توی تدریس چی میتونه باشه؟

به نظر من معلم خوب کسیه که علاوه بر آموزش، همیشه در حال یادگیری باشه. داشتن تجربه زیاد علاوه بر مزایای زیادی که داره، ممکنه باعث بشه مدرس نره دنبال یادگیری بیشتر و تدریجا کارکرد کلاس هاش کاهش پیدا کنه. این میتونه برای یک معلم زبان حکم یک سراشیبی سقوط رو داشته باشه.

نیتیو بودن یک استاد زبان از نظر شما چقدر اهمیت داره؟

به نظر من نیتیو بودن استاد حسن خاصی محسوب نمیشه. اگر هم بخواهیم امتیاز ویژه ای برای مدرس زبانی که زبان مادری خودش رو تدریس میکنه قائل بشیم، این امتیاز تماما به خاطر تفلظ ها و نوع لحجه استاد نیست، بلکه بیشتر به خاطر تجربه های ائت فرد نیتیو از زندگی در فرهنگ مردم اون زبان هست. مدرس نیتیو میتونه درک کامل تری از این مفاهیم رو به زبان آموز منتقل کنه، اما در نهایت به نظر من مهارت تدریس زبان خیلی مهم تر از نیتیو بودن معلم زبان هست.

کلاس زبان گروهی و خصوصی از نظر شما چه مزایا و تفاوت هایی نسبت به هم دارند؟

کلاس خصوصی طبیعتا با سرعت بیشتری پیش میره. بهره هر زبانجو از هر ساعت یادگیری در کلاس خصوصی، با اختلاف زیاد از کلاس گروهی بیشتر خواهد بود. اما در کلاس گروهی تلاش فردی خیلی بیشتر اهمیت پیدا میکنه. این احساس که ما عضوی از یک گروه هستیم و داریم با هم همراهی و رقابت میکنیم، تا حد زیادی ایجاد انگیزه میکنه.
در نهایت اینکه کدوم نوع کلاس مناسب زبان جو هست، تا حد زیادی بستگی به اهداف و سلیقه فردی اون زبان جو داره.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز نسبت به هم چقدر باید باشه؟
این موضوع همیشه برای معلم ها بحث برانگیز بوده. از طرفی هم تا حد زیادی به ویژگی های زبان آموز برمیگرده، مثلا سطح زبان آموز و برداشت شخصی اون فرد از زبانی که داره یاد میگیره. به طور کلی باید بگم تلاش شخصی من اینه که مدت زمان صحبت کردنم بیشتر از بیست دقیقه یا یک سوم کلاس نشه، اما در کلاس خصوصی وضع فرق میکنه. چون در کلاس خصوصی استاد باید نقش معلم و همکلاسی و هم صحبت زبان آموز رو به طور همزمان بازی کنه.
در نهایت میتونم نتیجه گیری کنم مدت زمان تدریس، و نه صرفا صحبت کردن استاد، نباید بیشتر از بیست الی سی درصد از زمان کلاس باشه.