استاد زبان ترکی استانبولی فهیمه لاغوثی

کلاس زبان ترکی استانبولی استاد فهیمه لاغوثی

تعداد شاگردها: 26
 استاد فهیمه لاغوثی مدرس زبان ترکی استانبولی  در تیکا
ترکی استانبولی
ترکی استانبولی

فهیمه لاغوثی

زبان ترکی استانبولی
Aşkla yaşa
محل سکونت مدرس
محل اقامت
جلفا
تعداد کل زبان آموزان
زبان آموز
26
امتیاز مدرس
امتیاز مدرس
2.3
رزرو جلسه اول رزرو کلاس
رایگان 63 هزار تومان برای هر ساعت

درباره مدرس

من فارغ التحصیل ادبیات ترکی استانبولی از دانشگاه علامه طباطبائی هستم 12 سال سابقه کار تدریس و ترجمه در سفارت ترکیه ،دانشگاه علامه ،نمایشگاههای بین المللی ،دارالترجمه ها و آموزشگاهها را دارم تضمین میدهم و تجربه این رو که کارآموزم را فقط در عرض 2 ترم به سطح حتی بالاتر از تومر برسونم در تدریسم گفتگوهای روانشناسی ،فلسفی ،اجتماعی و هنر رو خواهیم داشت مزیت اصلی خودم رو در قدرت بیان ،سرعت بخشیدن به یادگیری و هیجان انگیز کردن کلاسهام میبینم.
.
مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان ترکی استانبولی لاغوثی

استاد وحدانی شما متد تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من روش تدریس خودم رو به عنوان یک روش با سرعت و بازدهی بالا توصیف میکنم. معمولا از کتاب هایی که از اساتیدم گرفتم کپی هایی تهیه میکنم و با استفاده ازا ونا تدریس رو انجام میدم. در عین حال روی گرامر تمرکز زیادی میگذارم.

شما از چه منابع و کتاب های آموزش زبانی برای تدریس استفاده میکنید؟

در حال حاضر من از کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی Hitit هستند. در کنار این منابع از کتاب های قدیمی تر آموزش زبان هم استفاده میکنم اما در حال حاضر بیشتر از کتاب های Hitit که به روز هستند بهره میبرم.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من یک آموزشگاه زبان خوب مسئولینی داره که برخورد و اخلاق خوبی داشته باشند. این برخورد خوب باید هم در قبال استاد باشه و هم در برابر زبان آموزان.

به نظر شما یک استاد زبان ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

یک استاد زبان ایده آل باید خوش برخورد باشه ودر عین حال نیاز و شخصیت زبان آموز رو در نظر بگیره. یک معلم زبان نباید توقع داشته باشه کلاس همیشه طبق ایده آل های خودش پیش بره و باید زبان آموز رو در نظر بگیره.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس در تدریس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من استاد نباید در اولین جلسه شروع به صحبت کردن با یک زبان بیگانه بکنه، به خصوص هنگام تدریس به زبان آموزانی که هنوز آشنایی زیادی با ترکی استانبولی ندارند. این باعث وحشتزده شدن و از دست رفتن اعتماد به نفس و حتی انگیزه زبان آموز میشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در کیفیت تدریس چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد از نظر لهجه میتونه خیلی مفید باشه. قطعا تاثیر لهجه خوب یک استاد بر کیفیت تدریس زبان رو نمیشه انکار کرد. من به عنوان یه استاد زبان ترکی استانبولی به لهجه خودم اطمینان کامل دارم و از این بابت کمبودی نسبت به یک مدرس نیتیو احساس نمیکنم. اما در نهایت، نیتیو بودن معلم زبان در بخش های دیگه تاثیری نمیذاره. حتی میشه گفت آشنا بودن یک مدرس به زبان مادری زبان آموز به مراتب اهمیت بیشتری داره چون کمک در غیر این صورت زبان آموز باید بسیار باهوش باشه تا بتونه از محضر یک استاد نیتیو و نا آشنا به زبان مادریش استفاده کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به همدیگه دارند؟

کلاس گروهی با تعداد سه نفر یا کمتر میتونه واقعا مفید باشه چون باعث ایجاد پرسش های بیشتری در ذهن هر کدام از زبان آموزان میشه. در عین حال کلاس خصوصی امکان پیشرفت سریعتر رو برای زبان آموز فراهم میکنه.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به هم چقدر باشه؟

به نظر من این مورد به شخصیت استاد و زبان آموز بستگی داره.

گروه هدف تدریس

  • کودک
  • نوجوان
  • جوان
  • میانسال
  • بزرگسال

تخصص مدرس

  • Proficient-C2

تقویم مدرس

زمان غیرقابل رزرو /
زمان آزاد(قابل انتخاب) /
رزرو شما /
زمان رزرو شده دیگران
امتیاز شما به مدرس

لطفا برای امتیاز دادن، وارد حساب کاربری خود شوید

نظرات

2.3
  • 1387-1390

    لیسانس لیسانس ادبیات ترکی استانبولی از دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی

  • 1387-1390

    مدرس و مترجم سفارت ترکیه ،دانشگاه علامه ،نمایشگاههای بین المللی

  • لیسانس ادبیات ترکی استانبولی

زبان تدریس ترکی استانبولی
محل اقامت جلفا
تعداد زبان آموز 26
امتیاز مدرس 2.25
هزینه جلسه آزمایشی 0
هزینه هر جلسه 63000
گروه هدف تدریس کودک نوجوان جوان میانسال بزرگسال
تخصص مدرس Proficient-C2
تحصیلات مدرس
لیسانس لیسانس ادبیات ترکی استانبولی از دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی
سابقه کاری
1387-1390 مدرس و مترجم سفارت ترکیه ،دانشگاه علامه ،نمایشگاههای بین المللی
مدارک آموزشی
لیسانس ادبیات ترکی استانبولی
درباره مدرس

من فارغ التحصیل ادبیات ترکی استانبولی از دانشگاه علامه طباطبائی هستم 12 سال سابقه کار تدریس و ترجمه در سفارت ترکیه ،دانشگاه علامه ،نمایشگاههای بین المللی ،دارالترجمه ها و آموزشگاهها را دارم تضمین میدهم و تجربه این رو که کارآموزم را فقط در عرض 2 ترم به سطح حتی بالاتر از تومر برسونم در تدریسم گفتگوهای روانشناسی ،فلسفی ،اجتماعی و هنر رو خواهیم داشت مزیت اصلی خودم رو در قدرت بیان ،سرعت بخشیدن به یادگیری و هیجان انگیز کردن کلاسهام میبینم.
.
مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با استاد زبان ترکی استانبولی لاغوثی

استاد وحدانی شما متد تدریس خودتون رو چطور توصیف میکنید؟

من روش تدریس خودم رو به عنوان یک روش با سرعت و بازدهی بالا توصیف میکنم. معمولا از کتاب هایی که از اساتیدم گرفتم کپی هایی تهیه میکنم و با استفاده ازا ونا تدریس رو انجام میدم. در عین حال روی گرامر تمرکز زیادی میگذارم.

شما از چه منابع و کتاب های آموزش زبانی برای تدریس استفاده میکنید؟

در حال حاضر من از کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی Hitit هستند. در کنار این منابع از کتاب های قدیمی تر آموزش زبان هم استفاده میکنم اما در حال حاضر بیشتر از کتاب های Hitit که به روز هستند بهره میبرم.

به نظر شما آموزشگاه زبان ایده آل چه ویژگی هایی داره؟

به نظر من یک آموزشگاه زبان خوب مسئولینی داره که برخورد و اخلاق خوبی داشته باشند. این برخورد خوب باید هم در قبال استاد باشه و هم در برابر زبان آموزان.

به نظر شما یک استاد زبان ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

یک استاد زبان ایده آل باید خوش برخورد باشه ودر عین حال نیاز و شخصیت زبان آموز رو در نظر بگیره. یک معلم زبان نباید توقع داشته باشه کلاس همیشه طبق ایده آل های خودش پیش بره و باید زبان آموز رو در نظر بگیره.

به نظر شما بزرگترین اشتباه یک مدرس در تدریس زبان چی میتونه باشه؟

به نظر من استاد نباید در اولین جلسه شروع به صحبت کردن با یک زبان بیگانه بکنه، به خصوص هنگام تدریس به زبان آموزانی که هنوز آشنایی زیادی با ترکی استانبولی ندارند. این باعث وحشتزده شدن و از دست رفتن اعتماد به نفس و حتی انگیزه زبان آموز میشه.

به نظر شما نیتیو بودن یک استاد زبان در کیفیت تدریس چقدر میتونه تاثیر داشته باشه؟

نیتیو بودن یک استاد از نظر لهجه میتونه خیلی مفید باشه. قطعا تاثیر لهجه خوب یک استاد بر کیفیت تدریس زبان رو نمیشه انکار کرد. من به عنوان یه استاد زبان ترکی استانبولی به لهجه خودم اطمینان کامل دارم و از این بابت کمبودی نسبت به یک مدرس نیتیو احساس نمیکنم. اما در نهایت، نیتیو بودن معلم زبان در بخش های دیگه تاثیری نمیذاره. حتی میشه گفت آشنا بودن یک مدرس به زبان مادری زبان آموز به مراتب اهمیت بیشتری داره چون کمک در غیر این صورت زبان آموز باید بسیار باهوش باشه تا بتونه از محضر یک استاد نیتیو و نا آشنا به زبان مادریش استفاده کنه.

به نظر شما کلاس زبان خصوصی و گروهی چه تفاوت ها و مزایایی نسبت به همدیگه دارند؟

کلاس گروهی با تعداد سه نفر یا کمتر میتونه واقعا مفید باشه چون باعث ایجاد پرسش های بیشتری در ذهن هر کدام از زبان آموزان میشه. در عین حال کلاس خصوصی امکان پیشرفت سریعتر رو برای زبان آموز فراهم میکنه.

به نظر شما نسبت مدت زمان صحبت کردن استاد و زبان آموز در کلاس باید به هم چقدر باشه؟

به نظر من این مورد به شخصیت استاد و زبان آموز بستگی داره.