استاد زبان چینی مهدی چراغ بیکی

درباره مدرس

با عرض سلام و ادب من به تازگی به جمع مدرسین تیکا پیوستم من زبان چینی را به صورت اکادمیک در دانشگاه زیر نظر اساتید نیتیو و مجرب خوندم پس زبان چینی رو میتونی با اطمینان با من یاد بگیری.? دارای دو سال سابقه تدریس فعالیت در بخش اخبار چینی و دبیر بین الملل روزنامه سراج... مشاهده بیشتر

گروه هدف تدریس

بزرگسال(31 تا 45 سال)

سطوح مورد تدریس

مهارت های مدرس

تخصص های مدرس

تقویم مدرس

درباره استاد زبان چینی مهدی چراغ بیکی بیشتر بدانید

به‌طورکلی سعی می‌کنم با صبر و حوصله زیاد و تسلط بر مطلب درس رو آموزش بدم تا در مرحله اول زبان‌آموز متوجه بشه و اگر باز متوجه نشد از پرسیدن دوباره نترسه تا کامل متوجه بشه

من بیشتر از منابع دانشگاهی که در تمام دانشگاه‌های ایران و دانشگاه پکن استفاده می‌شود استفاده می‌کنم به نامhanyujiaocheng.

به‌طورکلی بر اساس هدفی که زبان‌آموز داشته باشه امکان تعیین وقت تقریبی ممکن است و طبق تجربه یک زمانی که به هدف خود برسد را برای شخص مشخص می‌کنم.

در کلاس‌های گروهی حس رقابت ایجاد شده و زبان‌آموز انگیزه بیشتری برای یادگیری پیدا می‌کند ولی کلاس‌های خصوصی هم مزایای خاص خود را دارد مثلاً اینکه تمام‌وقت برای خود شخص استفاده می‌شود.

به‌طور‌کلی برای افراد بالای ۱۶سال به بالا مناسب است.

بزرگ‌ترین فایده زبان خارجی افزایش فهم و درک ما انسان‌ها نسبت به یکدیگر هست.

به نظر من استاد نیتیو برای زبان‌آموزانی که به سطح مقبولی رسیدند مناسب است و بهتر است زبان‌آموز با استاد دوزبانه کار خود را شروع کند.

به نظر من بزرگ‌ترین اشتباه مدرسان ساندویچی درس دادن به زبان‌آموزان است به طوری که مطالب اصلی را حذف می‌کنند.

آموزشگاه آنلاین زبان خوب باتوجه‌به مدیریت خوب خود می‌توانند به‌خوبی زبان‌آموز رو پشتیبانی و هدایت کنند طوری که مشکلی نداشته باشند.

امتیاز شما به مدرس

هنوز هیچ نظری برای استاد ثبت نشده است، شما اولین نفر باشید...

رزومه مدرس

1397 کارشناسی زبان چینی اصفهان

قوانین رزرو و برگزاری

پس از رزرو کلاس منتظر تایید یا رد درخواست از طرف استاد بمانید. نیم ساعت قبل از برگزاری کلاس، آمادگی حضور در کلاس را داشته باشید ...

می دونستی ۱۴ روز ضمانت بازگشت مبلغ داری؟

کاربر عزیز تیکا گارانتی پرداخت داره و فقط از درگاه امن تیکا پرداخت را انجام دهید. اگر هر اتفاقی پیش بیاد ما هوات رو داریم، خیالت راحت.