اساتید پیشنهادی:

دانلود کتاب های انگلیسی هری پاتر - مجموعه کامل

زینب ناصری
زینب ناصری
سه‌شنبه, 25 بهمن 2021

دسته بندی : english-story

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 11386

دانلود کتاب های انگلیسی هری پاتر - مجموعه کامل

مجموعه کتاب های هری پاتر به زبان انگلیسی از جمله بهترین کتاب هایی هستند که برای یادگیری زبان میتوانید استفاده کنید. در این مقاله لینک دانلود pdf کتاب های یک تا هفت هری پاتر به همراه نسخه epub برای اندروید را برای شما فراهم کرده ایم. همچنین دانلود کتاب صوتی هری پاتر به زبان انگلیسی نیز از طریق لینک مجزا برای هر کتاب ممکن میشود.

معرفی کتاب های هری پاتر

این مجموعه نیازی به معرفی ندارد! زیرا عنوان معروف ترین کتاب داستان های انگلیسی ادبیات فانتزی را از آن خود کرده است. کتاب های هری پاتر در دنیایی که ترکیبی از دنیای مدرن و دنیای جادو است رخ میدهند. موجودات افسانه ای و رخدادهای هیجان انگیز به طور موازی در دنیای جادوگران رخ میدهد، در حالی که مردم عادی یا ماگل ها بدون اینکه متوجه شوند از کنار این حوادث رد میشوند.

کتاب های هری پاتر توسط جی. کی. رولینگ نوشته شدند. قبل از چاپ اولین کتاب، نویسنده بارها از ناشران مختلف جواب رد گرفت. با این وجود بلافاصله بعد از چاپ اولین کتاب از این مجموعه هفت جلدی مشخص شد که داستان های هری پاتر بسیار پرفروش خواهد شد.

دانلود مجموعه کامل کتاب های هری پاتر به زبان انگلیسی با لینک مستقیم


کتاب هری پاتر به زبان انگلیسی برای چه سطح زبانی مناسب است؟

اگر شما کتاب های زبان انگلیسی دبیرستان را به خوبی یاد گرفته اید یعنی در سطح B1 قرار دارید. در این سطح شما میتوانید کتاب های اول هری پاتر را شروع کنید. قبل از شروع کردن رمان های بلند، میتوانید با خواندن داستان های کوتاه سطح بندی شده دانش زبانی خودتان را محک بزنید. مخاطبان هری پاتر همراه با کتاب ها بزرگ شده اند و زبان به کار رفته در هر کتاب کمی دشوارتر از کتاب بعدی است. البته باید توجه داشته باشید که کتاب های آخر بسیار طولانی تر از کتاب های اول هستند. این طولانی بودن کتاب های هفتم و پنجم است که به خودی خود سطح زبان بالاتری را نیز میطلبد.

همچنین اصطلاحات جادویی رفته رفته در هر کتاب بیشتر میشود! پس بهتر است از کتاب اول شروع کنید تا خوب با این اصطلاحات آشنا شوید. به علاوه بعضی تشبیه ها و توصیف های موجودات جادویی در کتاب هایی مانند کتاب چهارم بسیار عجیب و غریب هستند. کتاب های اول لحن بسیار ساده و صمیمانه ای دارند. توصیه میکنیم حتما دانلود کتاب صوتی هری پاتر را در کنار کتاب ها انجام دهید. با گوش دادن به صوت کتاب میتوانید مهارت درک شنیداری خود را تقویت کنید.

لینک دانلود مجموعه کامل کتاب هری پاتر

لینک دانلود pdf کتاب های انگلیسی

دانلود مجموعه کتاب های هری پاتر به زبان انگلیسی یک تا شش

دانلود کتاب هفتم هری پاتر pdf

لینک کتاب epub برای اندروید

دانلود مجموعه کامل هری پاتر برای اندروید با لینک مستقیم

لینک کتاب های صوتی

فایل صوتی کتاب اول: هری پاتر و سنگ کیمیاگران Harry Potter and the Philosopher's Stone

فایل صوتی کتاب دوم بخش اول: هری پاتر و تالار اسرار

فایل صوتی کتاب دوم بخش دوم: هری پاتر و تالار اسرار

فایل صوتی کتاب هری پاتر و زندانی آزکابان

 

معرفی فیلم ها و کتاب های انگلیسی هری پاتر در مجموعه آموزش زبان رایگان تیکا


کتاب بهتر است یا فیلم؟

اکثر قریب به اتفاق طرفداران یا به اصطلاح fandom هری پاتر معتقدند کتاب ها بسیار جذاب تر از فیلم ها هستند! علت واضح است، اتفاقاتی که در کتاب ها رخ میدهند جزئیات بسیار بیشتری دارند. در طول کتاب شما میتوانید از زندگی روزمره جادوگرها و ساحره ها هم سر در بیاورید. دنیای هری پاتر به طور شگفت انگیزی باور کردنی است. جذابیت ماجرا به اندازه ای بالاست که شما کاملا در این دنیا غرق میشوید. 

مجموعه کتاب های هری پاتر به زبان انگلیسی برای افرادی که به داستان های فانتزی علاقه دارند مناسب است. اگر دوست دارید زبان انگلیسی را به طور ناخودآگاه یاد بگیرید، از این کتاب استفاده کنید. میتوانید بعد از تمام کردن هر کتاب به خودتان جایزه بدهید و یکی از فیلم ها را تماشا کنید.

برای استفاده بهتر از کتاب های هری پاتر ، میتوانید از کتاب های مکمل یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید. یکی از بهترین مکمل ها دیکشنری زبان انگلیسی لانگمن است. گرچه این دیکشنری در اصل برای زبان انگلیسی آمریکایی طراحی شد، با گذشت زمان بخش های بریتانیایی نیز به آن اضافه شده است.

برای دانلود مجموعه کتاب های فانتزی بیشتر با مرکز آموزش زبان رایگان تیکا همراه باشید.

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا
دانلود کتاب های انگلیسی هری پاتر - مجموعه کامل

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

پارسا مهری

هری پارتر به هر زبانی جذابه

13 تیر 2022

user-image

taregh

ممنون از مطالب خوبتون

12 تیر 2022

user-image

عارفه سالاریه

دوران این سری داستان سر نمیشه و همیشه جدیده، ممنون بابت فایل ها

12 تیر 2022

user-image

مریم برزگر

سلام وقت بخیر خوبه که زبان ها را کلش را یاد بگیریم حتی انگلیسی که بتونیم کتاب هری پاتر را بخونیم خیلی عالیه من که میخوام همه زبان ها را یاد بگیریم تا بتونم به هدفم برسم ???????㊗㊙??

2 اسفند 2021