اساتید پیشنهادی:

یادگیری زبان انگلیسی بدون درجا زدن

زینب ناصری
زینب ناصری
یک‌شنبه, 17 آبان 2019

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تعداد بازدید : 6113

یادگیری زبان انگلیسی بدون درجا زدن

خیلی از زبان آموزان سال ها کلاس های زبان مختلف را می روند و باز هم از پیشرفت خود در زبان انگلیسی راضی نیستند. اما آیا راهی برای یادگیری زبان انگلیسی بدون در جا زدن وجود دارد؟

اصولا دو نوع نگرش و رویکرد در بین ما وجود دارد: عملگرا بودن یا بهانه جو بودن!

بهانه آوردن منفعلانه درباره اینکه چرا نتوانسته‌ایم کارهایی را شروع کنیم یا به سرانجام برسانیم درست نقطه مقابل عمل کردن فعالانه و راه‌گشایی در بین مشکلات است. در عمل ما در برخورد با محیط اطرافمان همواره در حال تجربه ناکامی هستیم.

یادگیری زبان انگلیسی همیشه طبق برنامه ایده آل ما پیش نمیرود. آموزش زبان انگلیسی تضمینی برای نتیجه گرفتن شما ندارد.
اینکه دیدگاه ما به این ناکامی‌ها چگونه است تعیین کننده رویکرد ما در زندگی است. وقتی ناکامی را معلول عوامل ثابت و غیرقابل تغییر درونی و بیرونی می‌دانیم بعید به‌ نظر می‌رسد که برای ایجاد تغییر کاری بکنیم.

آموزش زبان انلاین تیکا

این جمله ، روی دیگری نیز دارد و آن اینکه آیا ما می‌توانیم در هر موقعیتی تاثیرگذار باشیم و با محدودیت و ناکامی مواجه نشویم؟ این برداشت برداشتی سطحی از رویکرد عمل گری فعالانه است. موضوع، تلاش برای مواجه نشدن با ناکامی نیست موضوع شیوه بینش ما به این ناکامی پس از مواجهه با آن است. این‌که انسان‌ها تلاش می‌کنند با ناکامی مواجه نشوند و نیازهایشان را ارضا کنند امری بدیهی است اما واقعیت دنیا و محدودیت‌هایش این امکان را برای ما فراهم نمی‌کند. در مسیر انجام کارهایی که برای ما جدید هستند امکان پا پس کشیدن هنگام مواجهه با کوچکترین علائم شکست و ناکامی بیشتر می‌شود.

"پیشنهاد ویژه برای مطالعه در بلاگ تیکا: برنامه ریزی شخصی برای یادگیری زبان انگلیسی"

ما فکر می‌کنیم به اندازه کافی خوب نیستیم یا فکر می‌کنیم شرایط بیرونی برای موفق شدن مهیا نیست. اگر به ادبیات رایج در جامعه دقت کنید می‌توانید به راحتی رد این موضوع را ببینید. به‌نظر می‌رسد ما اشتیاق زیادی برای پیدا کردن مقصر برای ناکامی‌های خود داریم و سوالی که در اینجا مطرح می‌شود اینکه آیا در این پروسه ما به دستیابی به خواسته‌هایمان نزدیک می‌شویم یا نه؟

مواجهه با ناکامی در کنار تمام دردی که دارد به ما یک پیام واضح را می‌دهد و آن اینکه ” این راهش نیست”
 
زبان انگلیسی را با پیشرفت دائمی بیاموزید



آموزش زبان انگلیسی به افراد بهانه جو ممکن نیست!

عمل گری فعالانه یعنی خودتان برای آموزش زبان خارجی به خود پیش قدم شوید. درباره روش‌های مختلف انجام یک کار، درباره فکر کردن خارج از چارچوب‌ها و انعطاف‌پذیری فکری.

هرچیزی که در جهان به نحوی توسعه پیدا کرده است از طرف انسان‌هایی با همین دیدگاه انجام گرفته است. با مجله تیکا همراه باشید تا در سری مطالبی درباره افرادی‌که در شرایط محدود، ذهن باز و بینش عمل‌گری فعالانه دارند بیشتر بدانیم.

ما در مواقع یادگیری نیز به همین نحو عمل میکنیم و بهانه هایی می آوریم تا عمل مناسب را برای یادگیری انجام ندهیم. خواه این عمل یادگیری ریاضی باشد ، خواه زبان انگلیسی

 اما راه حل چیست؟!

یکی از راه حل هایی که به ذهن ما رسیده و آن را روی افراد بسیاری در زمینه آموزش ، خصوصاً زبان انگلیسی امتحان کردیم ارائه یک بستر همیشگی و همراه و قابل دسترس برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشد.

امیدواریم بتوانیم با این سلسله نوشته ها گامی محکم جهت آموزش و یادگیری شما برداریم.

اگر سئوالی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی دارید ؛ می توانید آن را با پشتبانان آموزشی تیکا در میان بگذارید.

منتظر شما هستیم.
 

 

یادگیری 14 زبان مختلف با آموزشگاه آنلاین تیکا
یادگیری زبان انگلیسی بدون درجا زدن

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات