اساتید پیشنهادی:

چطور استاد زبان موفقی باشیم؟ روش موفقیت در تدریس آنلاین از نظر پویا استادپور

زینب ناصری
زینب ناصری
دوشنبه, 19 دی 2021

دسته بندی : teacher

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تعداد بازدید : 2109

چطور استاد زبان موفقی باشیم؟

سئوالات رایج اساتید زبان جوان معمولا مواردی شبیه این هستند: آموزش آنلاین زبان به چه مهارت هایی نیاز دارد؟ چطور زبان آموزان را برای تدریس خصوصی زبان جذب کنم؟ اگر بالافاصله بعد از جلسه آزمایشی از زبان آموز بازخوردی نگرفتم چطور انگیزه خودم را حفظ کنم؟  در سلسله مطالب تهیه شده برای اساتید زبان تیکا، این بار به سراغ استاد برتر زبان فرانسه تیکا رفته ایم تا جواب این سئوالات را بگیریم. با ما همراه باشید. من زینب ناصری هستم، مدیر محتوا و عضو تیم طراحی محصول تیکا، و قصد دارم با گردآوری تجربیات اساتید به همه علاقه مندان به یادگیری آنلاین کمک کنم انتخاب بهتری داشته باشند.

چطور از پس مشکلات آموزش آنلاین بربیایم؟

 


Autoplay :

نکات مهم 

مهارت های تدریس در نهایت استانداردهای ثابتی دارند! اگر شما در کلاس های حضوری یک استاد موفق باشید، برای ورود به دنیای تدریس آنلاین صرفا باید مهارت های جدیدی را به روش های تدریس خود اضافه کنید.

تدریس آنلاین و به خصوص تدریس خصوصی زبان از نظر درآمد برای اساتید زبان برتر به صرفه تر خواهد بود. اساتید زبان و به ویژه اساتید جوان میدانند که ساعت های تدریس در آموزشگاه ها معمولا طولانی و با حق التدریس نسبتا پایین - در مقایسه با انرژی و زمانی که استاد صرف تدریس و رفت و آمد میکند - است. تدریس در آموزشگاه میتواند تجربه ارزشمندی باشد، با این وجود مدرسی که تدریس را به عنوان حرفه خود انتخاب میکند باید تا حدودی با اصول جذب زبان آموزان آشنا باشد.

شما میتوانید در جلسه آزمایشی سئوالات مهم و اصلی را مطرح کنید تا بتوانید برنامه درسی خودتان را به زبان آموز ارائه دهید.

اگر اولین تجربه های تدریس شما با تدریس آنلاین شروع میشوند، نگران نباشید. بهترین راه یاد گرفتن تدریس با شروع کردن آن است. معمولا بعد از برگزاری چند جلسه شما میتوانید به روشی که مناسب خودتان است دست پیدا کنید.

تهیه یک پروفایل و ویدیوی معرفی مناسب واقعا مهم است! در پلفترم هایی مانند تیکا و به طور کلی در دنیای خدمات آنلاین، کاربران انتخاب های زیادی دارند. شما قطعا ویژگی های شخصی و مهارت هایی دارید که شما را خاص میکند، اما باید این موارد را به خوبی عرضه کنید. رقابت در زمینه جذب زبان آموزان مناسب از لحظه اول شروع میشود و شما باید بتوانید با یک پروفایل مناسب و ویدیوی باکیفیت، مهارت های خودتان را عرضه کنید.

در نهایت، در صورتی که یک زبان آموز شرایط ادامه کلاس و یا همراهی با شما را نداشت، ناامید نشوید. شما میتوانید به خواندن تجربیات کاربران تیکا در بلاگ ادامه دهید.

 

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا

 

 

چطور استاد زبان موفقی باشیم؟ روش موفقیت در تدریس آنلاین از نظر پویا استادپور

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات

user-image

پارسا مهری

برای همکاری به عنوان استاد به چه روشی اقدام کنم؟؟

12 مرداد 2022

user-image

عارفه سالاریه

بسیار عالی هستند اساتید تیکا

9 مرداد 2022