اساتید پیشنهادی:

زبان آموز برتر ماه آبان تیکا - فرشته قندی

زینب ناصری
زینب ناصری
جمعه, 14 بهمن 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 5 دقیقه

تعداد بازدید : 1903

زبان آموز برتر آبان آموزشگاه زبان تیکا - فرشته قندی

در این مقاله شما میتوانید با تجربیات یکی دیگر از زبان آموزان موفق تیکا آشنا شوید. خانم فرشته قندی از زبان آموزان موفق زبان انگلیسی در تیکا هستند. خانم قندی بیش از 45 جلسه کلاس موفق را به طور منظم در تیکا پشت سر گذرانده اند. ما طبق معمولا با سئوالات اصلی شما مصاحبه را شروع میکنیم تا آشنایی اولیه ایجاد شود. اگر دوست دارید پاسخ سئوال : آیا آموزش زبان انگلیسی آنلاین موثر است؟ را بگیرید. 

مصاحبه سامانه آموزش زبان تیکا با خانم فرشته قندی

تیکا: سلام خانم قندی وقتتون بخیر باشه. ممنون از شما که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید.از طرف تیم تیکا به شما بابت عملکرد خوبتون در زمینه ادامه دادن به یادگیری زبان تبریک میکم. ما در این مصاحبه دوست داریم درمورد معایب و مزایای یادگیری آنلاین و کلاس مجازی زبان از زبان شما بشنویم. زبان آموزان دیگری که مشغول گشت و گذار در سایت هستند هم ممکنه به این مصاحبه گوش بدهند و بر اساس نظرات شما بتونند تصمیم بهتری درمورد شرکت در کلاس ها بگیرند.

لطفا در ابتدا خودتون رو معرفی کنید.


خانم قندی: سلام و خسته نباشید. من فرشته قندی هستم، زبان آموز انگلیسی. بنده 37 سال دارم. من متاهل و یک مادر هستم. هدف من یادگیری زبان در وقت های آزادم در منزل بود.

تیکا: آیا قبل از این در آموزشگاه زبانی ثبت نام کرده بودید؟

خانم قندی: خیر متاسفانه. به علت مشکلاتی مثل کمبود وقت و دشواری رفت و آمد امکان ثبت نام در آموزشگاه حضوری برای من وجود نداشت. این اواخر بروز کرونا هم باعث شد بیشتر به آموزش آنلاین فکر کنم.

تیکا: پس شما احتمالا قبل از رزرو کلاس با خانم منصوریار هم کلاس آنلاین دیگه ای رزرو نکرده بودید، درسته؟

خانم قندی: خیر. خوشبختانه من با خانم منصوریار به سرعت ارتباط خوبی گرفتم و به کلاس هام با ایشون ادامه دادم.

مشکلات کلاس زبان آنلاین

تیکا: شما به عنوان یک زبان آموز مشکلی در زمینه شرکت در کلاس ها نداشتید؟ برخی از تجربیات کاربران آموزشگاه آنلاین شامل مشکلاتی در این زمینه میشوند.

خانم قندی: خیر. من میتونم بگم که از اطرافیانم شنیدم که در برگزاری کلاس های زبان گاهی اوقات به مشکل برخوردند اما خوشبختانه چنین مشکلاتی هیچ وقت برای من پیش نیومد. خانم منصوریار از هر جهت من رو راهنمایی کردند و هیچ مورد پیش نیومد که من بتونم اسمش رو یک مشکل بگذارم.

تیکا: بسیار خوشحالیم و در عین حال متعجب که این رو میشنویم! چون گاهی اوقات زبان آموزان حتی در بهترین شرایط هم گاهی اوقات به مشکلاتی در اتصال به اینترنت بر میخورند. میشه درمورد مزایای کلاس مجازی زبان برای خودتون هم بگید؟

خانم قندی: بله البته. مهم ترین مزیت همین آشنایی با یک استاد خوب که پاسخ همه سئوالات من رو با حوصله میدهند بود. من تجربه این رو داشتم که معلم زبان پسر خودم در یک آموزشگاه تدریس میکردند، پاسخ سئوالات من درمورد روش کمک کردن به پسرم رو به خوبی نمیدادند. من از خانم منصوریار در این زمینه راضی هستم. در عین حال امکان برگزار کردن کلاس ها در زمان های خالی خودم مزیت مهم محسوب میشد.

آیا کلاس آنلاین زبان رو به سایرین توصیه میکنید؟

خانم قندی: بله حتما. 

تیکا: ممنون از شما که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید. امیدواریم همچنان با موفقیت در کلاس های بعدی آموزش زبان خودتون شرکت کنید و خیلی زود به هدفتون برسید.

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا

 

زبان آموز برتر ماه آبان تیکا - فرشته قندی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات