اساتید پیشنهادی:

با این ۸ آهنگ خارجی ، یادگیری زبان اسپانیایی را شروع کنید

پرستو غفاری
پرستو غفاری
یک‌شنبه, 26 دی 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 7 دقیقه

تعداد بازدید : 9501

با این ۸ آهنگ خارجی ، یادگیری زبان اسپانیایی را شروع کنید

از آموزش زبان اسپانیایی با کتاب های کسالت بار خسته شدید؟ پس وقت آن است که کمی هیجان وارد روتین مطالعه خود کنید. اگر به دنبال یک راه جدید و سرگرم کننده برای یادگیری زبان اسپانیایی هستید، هیچ چیز بهتر از موسیقی  و یادگیری زبان با اهنگ نخواهد بود.

گوش کردن به آهنگ های جذاب اسپانیایی (موسیقی مدرن نه آهنگ هایی مثل La Bamba) راه خوبی برای پیشرفت در زبان اسپانیایی است.

چگونه با آهنگ گوش دادن ، اسپانیایی یاد بگیریم ؟

بله، قطعاً می توانید! موسیقی می تواند ابزار بسیار قدرتمندی باشد. بر روی آهنگ هایی که دوست دارید تمرکز کنید و هنگام هم خوانی با آنها متن ترانه ها را بخوانید. و مهم تر از همه اینکه لذت ببرید!

و قبل از آنکه بدانید، متوجه خواهید شد که دارید به اسپانیایی آواز می خوانید. (به احتمال خیلی زیاد با یک لهجه خوب)

به فهرست آهنگ ها در سایت یوتیوب نگاهی بیندازید و با گوش کردن به 8 آهنگ معرکه خیلی سریع شروع به خواندن و رقصیدن کنید درست مثل یک هنرمند حرفه ای !

A Dios le pido  – Juanes

آهنگ A Dios le pido  – Juanes برای یادگیری زبان اسپانیایی


در مورد هنرمند: Juanes یک خواننده و ترانه سرای کلمبیایی است که در صحنه حضور قابل توجهی دارد به خصوص وقتی که در حال اجرای تصنیف است.

در مورد آهنگ: A Dios le pido از محبوبترین آهنگ های نمادین Juanes است. Juanes در این آهنگ مشخصاً به مناجات با خدا برای محافظت از دوستان و خانواده اش می پردازد. نکته جالب: محبوبت این آهنگ به حدی است که هم اکنون به عنوان سرودی برای صلح در سرتاسر آمریکای لاتین شناخته می شود.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: تک آهنگ محبوب Juanes پر از ساختار وجه شرطی است که سبب می شود تا برای کسانی که به دنبال تمرین "تقاضا کردن" و "ابراز آرزو" با استفاده از ساختار وجه شرطی اسپانیایی هستند، گزینه ایده آلی باشد .

Vivir mi vida-Marc Anthony

آموزش اهنگ Vivir mi vida برای یادگیری اسپانیایی


در مورد هنرمند: خب برای کسانی که تازه شروع کرده اند باید بگویم که او از گرانترین هنرمندان سالسا است. با 26 آهنگ پرطرفدار بیلبیورد، Marc از موفق ترینهاست.

در مورد آهنگ: به گفته خود او Vivir mi vida یک آهنگ مسری اسپانیایی "بسیار مثبت به شکل تجلیلی از زندگی" است. به قدری که حتی خجالتی ترین شماها را از روی صندلی بلند می کند و به صحنه رقص می آورد!

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: اگر مبتدی هستید، هیچ آهنگ بهتری برایتان وجود نخواهد داشت. مارک به شکل مهربانانه ای واضح و آرام می خواند . بعلاوه، متنی یکسان در تمام طول آهنگ تکرار می شود. بنابراین برای هم خوانی دچار دردسر نخواهید شد.

La bicicleta – Shakira and Carlos Vives

در مورد هنرمند: انگار که این دو سوپراستار کلمبیایی نیازی به معرفی دارند!

در مورد آهنگ: La bicicleta یک دوئت پرهیجان و شاد و سریع پر از چاشنی های کلمبیایی است. به هر چیز از vallenato  تا پاپ، reggaeton، و cumbia فکر کنید. برای هر دو هنرمند این آهنگ احساسی نوستالژی گونه به همراه دارد با برگشت به زمان کودکی در شهر محل تولدشان در کلمبیا.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: دور هم بنشینید و یک عالمه اصطلاح محاوره ای آهنگ را بیاموزید. اینها چیزهایی است که روند یادگیری زبان اسپانیایی شما را روی غلتک می اندازد.

(Mia – Bad Bunny (feat. Drake

 در مورد هنرمند: Puerto Rican Bad Bunny مرکز اصلی توجه است و با همکاری رپر کانادایی Drake این آهنگ را اجرا می کند.

در مورد آهنگ:  آهنگ Bad Bunny  با ترکیبی از reggaeton و dancehall  ، Mia اولین آهنگی است که در آن Drake کاملاً به اسپانیایی می خواند –با تلفظی درخشان -.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: اجازه ندهید که سرعت آهنگ شما را عقب بیندازد. زبان در این آهنگ به آن پیچیدگی نیست که فکر می کنید ! تنها کافی است که چند بار گوش کنید.

Malamente – Rosalia

آموزش زبان اسپانیایی با اهنگ malamente


در مورد هنرمند: حواستان به این اسب سیاه (برنده ای که در ابتدا به نظر قدرتمند نمی رسد) باشید. او یک ستاره در حال پیشرفت اسپانیایی است.

در مورد آهنگ: Malamente یک ترکیب فلامینکو-هیپ-هاپ (بله درست شندید) با پیامی مهم در مورد خشونت جنسیتی.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: این آهنگ قطعاً برای دانش آموزان با سطحی پیشرفته تر است چرا که حروف صدادار کشیده موسیقی فلامینکو به راحتی قابل درک نخواهند بود. اما برای ارتقا سطح زبان شما گزینه بسیار خوبی است.

(La gozadera – Gente de Zona (feat. Marc. Anthony

در مورد هنرمند: یک دوئت reggaeton کوبایی آتشین که اگر تا به حال چیزی در موردش نشنیده اید، حتماً باید امتحانش کنید.

در مورد آهنگ: همه چیز در نامش نهفته است. La Gozadera اصطلاحی است که در کوبا برای توصیف یک مهمانی شلوغ پر از رقص و نوش استفاده می شود. بنابراین به صورت طبیعی، La gozadera مسیری است که در آن reggaeton با سالسا ملاقات می کند و در یک شکوه پر جنب و جوش فرهنگ لاتین را جشن می گیرند.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: اگر تازه می خواهید اسپانیایی یاد بگیرید، این یک انتخاب بسیار خوب است.اگر خوب گوش کنید، متن آهنگ را به سادگی می توانید دنبال کنید. همچنین می توانید نام تعدادی از کشورهای آمریکای لاتین را هم بیاموزید.

آموزش زبان آنلاین اسپانیایی با آهنگ

(La Tortura – Shakira (feat. Alejandro Sanz

در مورد هنرمند: می دانیم. می دانیم. ما قبلاً شکیرا را معرفی کرده ایم، اما نتوانستیم در مقابل معرفی یکی دیگر از آهنگ های او مقاومت کنیم. بعلاوه، آهنگ های خواننده اسپانیایی Alejandro Sanz  هم قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد.

در مورد آهنگ: این دو با هم همکاری کردند تا La Tortura را بسازند. –یک آهنگ پاپ در مورد رابطه بین دو عشق قدیمی- خطر لو رفتن: پسر به دختر خیانت می کند اما دوباره با هم باشند. این کار رو نکن شکیرا!

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: اگرچه برای مبتدی ها گزینه چندان ساده ای نیست، این آهنگ یکی از واضح ترین و سرراست ترین معرفی های لهجه کلمبیایی را ارائه می دهد.

و برای کسانی که در حال دست و پنجه نرم کردن با تفاوت میان ساختار وجه شرطی و اخباری اسپانیایی هستند، هیچ گزینه بهتری وجود ندارد.

Latinoamerica – Calle 13

آموزش زبان اسپانیایی با آهنگ calle 13


در مورد هنرمند: Calle 13 یکی از سیاسی ترین گروه ها در آمریکای لاتین است.

در مورد آهنگ: Latinaomerica یک بیانیه هیپ هاپ / رپ علیه فقر برای پشتیبانی از هویت آمریکای لاتین با ادای احترام به المان های نمادین فرهنگ آمریکای لاتین است.

حالا این آهنگ اسپانیایی ملغمه ای از زبان های مختلف با مقدمه ای به زبان Quenchua –یک خانواده زبان از Andes و بخش کوتاه دیگری به زبان پرتغالی است.

چطور به روند یادگیری زبان شما کمک می کند: اگر به تکرار نیاز دارید، این آهنگ گزینه مناسبی است چرا که سبب می شود که لغات و ساختارهای دستوری نهان در متن آهنگ را خیلی ساده تر بیاموزید.

این تنها گوشه کوچکی از موسیقی اسپانیایی بود. اما فهرست بهترین ها حقیقتاً بی پایان است.

اما این آهنگ های اسپانیایی یک نقطه شروع هستند. نه فقط برای اینکه به شما کمک کنند تا لغات را به خاطر بسپرید بلکه پنجره ای را به سوی فرهنگ های مختلف برای شما باز می کنند.

پس منتظر چی هستید؟ شروع به گوش کردن کنید و جوری به رقص بیایید که انگار هیچ چیز اهمیت ندارد!

آموزش زبان اسپانیایی که یکی از زیبا ترین زبان ها می باشد در کنار تدریس جذاب توسط اساتید نمونه و با تجربه زبان اسپانیایی مسیر یادگیری این زبان را برای شما لذت بخش می کند .با آموزش زبان آنلاین تیکا بهترین و جدید ترین متد یادگیری  زبان دلخواهتان را تجربه کنید و با یک جلسه رایگان و آزمایشی این لذت را از نزدیک حس کنید .برای شروع استاد زبان دلخواهتان را انتخاب کنید ویا شماره خود را برای ما بگذارید تا مهمان مشاوره رایگان ما نیز باشید .

 

منبع : Bussu

 

آموزش زبان آنلاین تیکا
با این ۸ آهنگ خارجی ، یادگیری زبان اسپانیایی را شروع کنید

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

پرستو غفاری

تولید محتوا

پرستو هستم. کارشناسی ارشد مهندسی عمران خوندم اما سالهاست که زبان انگلیسی تدریس می کنم و گهگاهی ترجمه هم می کنم. بسیار به ادبیات و هنرهای نمایشی علاقمندم و از مطالعه کتاب و تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی بسیار لذت می برم و امیدوارم که بتونم به دیگران هم کمک کنم تا از این لذت محروم نباشند .

نظرات