اساتید پیشنهادی:

زبان آموز برتر ماه شهریور: امیرحسین حائریان

زینب ناصری
زینب ناصری
سه‌شنبه, 6 دی 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تعداد بازدید : 2329

زبان آموز برتر سامانه آموزش زبان تیکا: امیرحسین حائریان

آقای امیرحسین حائریان یکی دیگر از زبان آموزان موفق زبان انگلیسی در سامانه آموزش زبان تیکا هستند. آقای حائریان از ماه اردیبهشت همراه تیکا بوده اند و تا امروز 40 جلسه کلاس خصوصی آموزش زبان با استاد قبادزاده را گذرانده اند. امروز ما از ایشون خواهش کردیم برای بخش تجربه زبان آموزان همراه ما باشند و به سئوالات متداول زبان آموزانی که تازه قصد دارند زبان را آنلاین یاد بگیرند پاسخ بدهند.

معرفی

وقتتون بخیر آقای حائریان. ممنون که قبول کردید با ما صحبت کنید. میشه خودتون رو بیشتر معرفی کنید؟

آقای حائریان: بله. من امیرحسین حائریان هستم و 24 سال دارم. من در مقطع کارشناسی در رشته کامپیوتر تحصیل کردم.

هدف شما از یادگیری زبان انگلیسی جیست؟

من از سطح پایه و بیسیک شروع کردم وبعد کم کم درگیر بحث آزمون زبان آیلتس شدم. در حال حاضر هدف من شرکت در آزمون آیلتس به منظور مهاجرت هست. من در حال تلاش برای رسیدن به نمره آیلتس شیش و نیم یا بالاتر برای قبولی در آیلتس هستم.

قبل از این در آموزشگاه زبان حضوری هم سابقه یادگیری زبان برای تقویت جنرال انگلیش خودم داشتم.

آیا در حال حاضر از روند پیشرفت خودتون رضایت دارید؟

بله، در حقیقت با توجه به شرایط خاصی که دارم، به علت شاغل بودن، دارم سعی میکنم تجربه کلاس های زبان رو در کنار برنامه روزانه و کارم داشته باشم.

مزایا و چالش های آموزش آنلاین برای شما چه بودند؟

به خاطر شرایط شیوع کرونا و دورکار شدن، من به استفاده از نرم افزارهایی مثل اسکایپ برای هماهنگی های کار عادت کرده بودم. همین که امکان ارتباط از راه دور وجود داشت یک مزیت محسوب میشد. به علاوه انعطاف پذیری زمانی برای من یک مزیت بود. من میتونستم ساعت یک شب هم با استادم کلاس زبان آنلاین برگزار کنم، یا حتی ساعت هفت صبح. این مورد هم یک مزیت دیگه محسوب میشد.

چالش اصلی یادگیری آنلاین قطعی یا ضعیفی اینترنت بود. البته در حال حاضر من شنیدم حتی آزمون آیلتس هم در بسیاری از حوزه ها به صورت آنلاین برگزار میشه، به این صورت که شما در مرکز آزمون حضور پیدا میکنید اما ممتحن شما از طریق یک تماس زوم از شما مصاحبه خواهد گرفت. کلاس های آنلاین شما رو برای این موقعیت و عادت کردن به صحبت با دوربین بیشتر آماده میکنه.

یک مزیت مهم دیگه کلاس های آنلاین برای من این بود که استاد من ساکن شهر گرگان هست و در صورتی که امکان تدریس آنلاین وجود نداشت، من نمیتونستم با ایشون کلاس داشته باشم. کلاس های آنلاین این فاصله رو کم میکنند.

درمورد روش تدریس استاد خودتون چه نظری دارید؟

تیکا: استاد قبادزاده از اساتید قدیمی تیکا هستند و شاگردهای زیادی برای زبان انگلیسی داشته اند. یکی از تخصص های استاد قبادزاده آمادگی برای آیلتس هست.

آقای حائریان: ایشون روش از پیش تعیین شده ای برای تدریس انتخاب نکردند. متناسب با نقاط ضعف و قوتی که دارم ما روی نکات مختلف کار میکنیم. ایشون هر جا که نیاز باشه از جزوه ها و کتاب های متناسب با نیاز و زمانی که در اختیار داریم استفاده میکنند. بعضی از قسمت های کلاس هم در قالب گروهی با سایر زبان آموزانی که با من هم سطح هستند برگزار میشه.

توصیه شما برای سایر زبان آموزانی که تا به حال یادگیری آنلاین رو تجربه نکردند چیست؟

خیلی از دوستان که شاغل هستند، تو بحث یادگیری زبان اعلام میکنند که زمان کافی رو در اختیار ندارند یا یا فاصله مکانی زیادی با آموزشگاه های مد نظرشون دارند. این دوستان به همین علت کلاس زبان رو شروع نمیکنند. به هر حال عادت کردن به یک برنامه جدید میتونه سخت باشه، اما این سختی بیشتر از یک ماه یا دو ماه طول نمیکشه. در نهایت شما میتونید به روش آنلاین در کلاس های خودتون در ساعتی که برای شما مناسبه شرکت کنید و از مزایای اون استفاده کنید.

تیکا:

خیلی ممنون آقای حائری. من از طرف تیم تیکا از شما تشکر میکنم که زمانتون رو در اختیار ما قرار دادید. امیدواریم که موفق باشید و همچنان به کلاس های خودتون ادامه بدید.

امیدواریم تجربه زبان آموزش موفق زبان انگلیسی تیکا برای شما مفید واقع شده باشد.

اساتید آموزشگاه آنلاین تیکا
زبان آموز برتر ماه شهریور: امیرحسین حائریان

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات