اساتید پیشنهادی:

زبان آموز برتر انگلیسی الهام افشار - تجربه کاربران تیکا

زینب ناصری
زینب ناصری
دوشنبه, 15 اسفند 2021

دسته بندی : student-success-story

زمان مطالعه : 7 دقیقه

تعداد بازدید : 2232

زبان آموز برتر انگلیسی الهام افشار - تجربه کاربران تیکا

زبان آموز برتر این ماه خانم الهام افشار هستند. خانم افشار از زبان آموزان موفق آقای محمد قبادزاده هستند و نزدیک به یک سال هست که از کاربران تیکا محسوب میشوند. این ماه به سراغ ایشون رفتیم تا با تجربیاتشون آشنا بشیم و سئوالات رایج کاربران تیکا را از ایشون بپرسیم.

مصاحبه با زبان آموز موفق زبان انگلیسی

تیکا: وقتتون بخیر باشه خانم افشار. من ناصری از تولید محتوای تیکا هستم و ممنونم که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید. میتونم خواهش کنم خودتون رو معرفی کنید تا زبان آموزان بیشتر با شما آشنا بشن؟

الهه افشار: سلام وقتتون بخیر باشه. ممنونم که این مصاحبه رو ترتیب دادید و پیگیر مطالعات زبان اموزانتون هستید. من الهام افشار هستم. 38 ساله هستم و لیسانس مدیریت بازرگانی گرفتم. هنوز یکسال نشده که تیکا ملحق شدم. تیکا اولین تجربه من از یادگیری زبان به صورت آنلاین هست.


تیکا: ممنون، شما یکی از سوالات بعدی من رو هم پاسخ دادید. کلاس های حضوری چطور؟ تا به حال تجربه ای از شرکت در کلاس های آموزشگاهی داشتید؟

الهام افشار: بله من قبل از کنکور به طور منظم در کلاس های زبان شرکت میکردم. البته وقتی دانشگاه شروع شد طبیعتا زمان کمتری داشتم و این امکان وجود نداشت. بعد از اون بیشتر از کلاس های خصوصی زبان استفاده کردم. زمانی که با تیکا شروع کردم چهار سالی میشد که سراغ زبان نرفته بودم.

تیکا. خیلی عالی پس شما رابطه خوبی با یادگیری زبان داشتید. درمورد مشکلات و چالش ها و مزایای یادگیری زبان آنلاین هم نظرتون رو با درمیون میگذارید؟

مزایا و معایب یادگیری آنلاین

الهه افشار: خب در حقیقت در ابتدا حضور در کلاس آنلاین برای من خیلی دشوار بود. مشکلات اینترنت به هر حال دشواری هایی به وجود آوردند. همچنین من نمیتونستم تصور کنم در صورتی که استاد حضور فیزیکی نداشته باشند یا نتونم چهره شون رو از نزدیک ببینم چطور میتونم زبان یاد بگیرم و با حالات صورت هنگام تلفظ ها آشنا بشم.باید بگم حدود پنج شش جلسه اول کلاس هنوز حضور و ارتباط آنلاین برای من مشکل بود. با این حال با ادامه دادن به کلاس ها کم کم این مشکل برطرف شد. درمورد مزایای یادگیری آنلاین هم باید بگم صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد واقعا یک مزیت محسوب میشه. اینکه دیگه خستگی از راه رسیدن رو ندارم و صرفا پانزده دقیقه قبل از کلاس میتونم وسایل حضور در کلاس و اتصال به اینترنت رو چک کنم یه مزیت مهم محسوب میشه. بعد از کلاس هم خستگی خاصی ندارم!

تیکا: بله درسته. ما تاکید داریم که کلاس ها در تیکا به طور خصوصی یا نیمه خصوصی و تصویری برگزار بشن. به این ترتیب زبان آموز میتونه خیلی سریع تر به تمرکز در کلاس دست پیدا کنه و با استادش ارتباط مستقیم داشته باشه. درمورد روش تدریس استادتون هم اگه میشه توضیح بدید. استاد قبادزاده از اساتید بسیار خوب تیکا هستند.

الهه افشار: بله درسته. ایشون من رو کاملا حمایت کردند و منابع خیلی خوبی معرفی کردند. حتی جایی که دلسرد شدم آقای قبادزاده من رو به ادامه تشویق کردندو من در آغاز ترم میتونم انتظار چیزهای جدیدی داشته باشم و کلاس های ایشون اصلا کسل کننده نیست.

تیکا: خیلی خوشحالیم که اینو میشنویم. یکی از مهارت های اساتید خوب و باتجربه همین مدیریت زمان و انگیزه زبان آموزان هست. یکی از موانع بزرگ یادگیری نه استعداد شخص بلکه اضطراب و ترس از یادگیری یا شکست هست که اساتید میتونن در این زمینه و برای برطرف کردنش خیلی مفید باشند. بازم ممنونیم که وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید و تجربه هاتون رو بیان کردید.

الهه افشار: ممنون از شما. من هم امیدوارم استاد قبادزاده موفق باشند و من هم در کنار ایشون بیشتر از این پیشرفت کنم.

ادامه این سری در سامانه آموزش زبان تیکا.

 

زبان آموز برتر انگلیسی الهام افشار - تجربه کاربران تیکا

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات