اساتید پیشنهادی:

آموزش زبان با سایت open

خاطره محمدی
خاطره محمدی
جمعه, 24 آذر 2022

دسته بندی : Learning-Language-Techniques

زمان مطالعه : 10 دقیقه

تعداد بازدید : 745

سایت open

آموزش از راه دور، همیشه یکی از روش‌های محبوب یادگیری تخصصی علوم مختلف است. در سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده است. این روزها می‌توانیم همه اطلاعاتی که نیاز داریم را از اینترنت به صورت آنلاین به دست آورید. دروس دانشگاهی نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

اگر علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های زبان هستید، نیازی به حضور فیزیکی در کلاس‌ها ندارید. زیرا برخی از بهترین دوره‌های آموزشی زبان به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه‌های جزئی در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته‌اند. و باعث شده تا همه بتوانند از این خدمات استفاده کنند و افرادی که توانایی و استعداد واقعی در این زمینه دارند، به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی از این اطلاعات دور نمانند و بتوانند پیشرفت کنند.

در ادامه این راهنما قصد داریم بهترین وب‌سایت برای گذراندن کورس‌های آموزشی آنلاین و آفلاین زبان را معرفی کنیم.

معرفی سایت open

آیا علاقه‌مند به یادگیری زبان دوم هستید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ جای نگرانی نیست زیرا دوره open شما را با مهارت‌ها و استراتژی‌هایی که برای یادگیری زبان نیاز دارید آشنا می‌کند. از زمان راه‌اندازی این برنامه در سال 2006، Open با جذب بیش از 100 میلیون بازدیدکننده، به بخشی از دانشگاه آزاد تبدیل‌شده است.

تیم Open محتوایی را برنامه‌ریزی، سفارش و توسعه می‌دهد که اولویت‌های اساتید و دانشگاه را با حوزه‌های موردعلاقه موضوعی و عمومی متحد می‌کند. این امر علاوه بر خدمت به مردم، از جمعیت دانش‌آموزی در زمینه‌های تحصیلی، مهارت‌های گوناگون، مهارت‌های شغلی و مهارت‌های شخصی حمایت می‌کند و دارایی‌های باکیفیت را برای آموزش و یادگیری در دسترس قرار می‌دهد. هنگام یادگیری زبان، تشویق می‌شوید که اهداف واقع‌بینانه‌ای تعیین کنید و به شما توصیه می‌شود که چگونه برای رسیدن به این اهداف انگیزه خود را حفظ کنید.

شما مهارت‌های گفتاری و استراتژی‌های یادگیری واژگان را تمرین خواهید کرد و ویدیوهایی را تماشا می‌کنید که سایر زبان آموزان آن‌ها را برای یادگیری از تجربیات خود به نمایش می‌گذارند. این دوره‌های آموزشی توسط اداره استاندارد CPD تائید شده است. هر کسی که بخواهد مدرکی مبنی بر ثبت‌نام خود در این دوره ارائه دهد، می‌تواند با به اشتراک گذاشتن سابقه فعالیت خود در نمایه Open خود که قبل از اتمام دوره و کسب بیانیه مشارکت در دسترس است، این کار را انجام دهد.

برای مطالعه بیشتر:  بهترین برنامه‌های آموزش زبان 

چگونه باید به‌وسیله Open زبان یاد بگیریم؟

در صورت تکمیل این دوره، می‌توانید نشان دیجیتال دانشگاه آزاد را به دست آورید. این نشان را می‌توان به عنوان نشانگر دستاورد شما نمایش، به اشتراک گذاشت و یا دانلود کرد. این نشان برای تکمیل دوره و قبولی در آزمون‌ها اعطا می‌شود. هر کسی می‌تواند به صورت کاملاً رایگان در Open زبان یاد بگیرد، اما با ثبت‌نام در این سایت می‌توانید به پروفایل یادگیری شخصی و رکورد دستاوردهایی که در حین تحصیل به دست می‌آورید دسترسی داشته باشید.

معرفی و راهنمایی استفاده از سایت Open

این دوره رایگان، برای کسانی است که به یادگیری زبان فکر می‌کنند. چه برای اولین بار باشد که به یادگیری زبان پرداخته‌اید، چه قبلاً شروع کرده‌اید، این دوره به شما نشان می‌دهد که چگونه انگیزه خود را حفظ کنید، اهداف خود را تعیین کنید و استراتژی‌هایی برای یادگیری زبان ایجاد کنید. شما متوجه خواهید شد که برای موفقیت چه چیزهایی لازم است و توصیه‌های زیادی در مورد چگونگی توسعه چهار مهارت صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن دریافت خواهید کرد.

همچنین نحوه یادگیری واژگان و نحوه ارزیابی منابع یادگیری زبان را خواهید آموخت. در نهایت، شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در زبان حرفه‌ای شوید. این دوره 8 هفته طول می‌کشد و هر هفته تقریباً 3 ساعت زمان مطالعه دارد. شما می‌توانید در طول دوره با سرعت مورد نظر خود کار کنید. یعنی می‌توانید تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کرده و آن را تکمیل کنید.

مزایای سایت Open

پس از اتمام این دوره، شما قادر خواهید بود:

  • انگیزه خود را برای یادگیری زبان درک کنید

  • در یادگیری زبان اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید

  • واژگان را حفظ کنید

  • منابع یادگیری زبان مستقل را برای اهداف یادگیری شخصی ارزیابی کنید

  • یک محیط کاملا مجازی برای یادگیری ایجاد کنید

در قسمتی از سایت تحت عنوان (خلاصه) می‌توانید در پایان هر هفته پیوندی به هفته بعدی خود پیدا کنید. اگر قصد دارید در هر زمانی که می‌خواهید به شروع دوره بازگردید می‌توانید روی کلمه شرح کامل دوره کلیک کنید. هنگامی‌که روی آن کلیک کردید می‌توانید به هر بخشی از دوره که مدنظر دارید بروید و یا از پیوندهای هفته در بالای صفحه دوره استفاده کنید.

همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این سایت تمرین‌های آن است. اگر به پیوند از داخل صفحه دوره از جمله پیوندهای آزمون دسترسی داشته باشید، می‌توانید آن را در یک پنجره یا برگی جدید باز کنید. به این طریق می‌توانید به راحتی بدون نیاز به استفاده از دکمه برگشت آن پنجره را در مرورگر خود باز کنید و هر زمان که دوست داشتید به آن مراجعه کنید.

Open چه امکاناتی دارد؟

در واقع می‌توان گفت هدف این سایت ارائه دادن تجربه‌های هرچند کوچک در زمینه یادگیری است که می‌توانید از آن‌ها در زندگی روزمره خود استفاده کنید. فرقی ندارد که به دنبال ارتقاء در محل کار یا حمایت از فرزندان خود در انجام تکالیف مدرسه هستید و یا آیا دانش‌آموزی هستید که به دنبال سؤالات و مواد درسی اضافه است یا صرفاً علاقه‌مند به موضوعی هستید که قصد یادگیری آن را دارید. زیرا در هر صورت این وب‌سایت هیچ محدودیتی برای دسترسی شما به یادگیری ندارد و تمام امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برخی از محتوای این وب‌سایت عبارت‌اند از:

  • بیش از 1000 دوره کوتاه (از 1 تا 100 ساعت مطالعه)

  • هزاران مقاله، آزمون‌ها و بازی‌های تعاملی

  • صدها فیلم و فایل صوتی

برای شمایی که علاقه‌مند هستید تا موضوعات را به صورت کامل یاد بگیرید باید بگویم که محتوای این وب‌سایت کاملاً طیف گسترده‌ای دارند و از تاریخ یونان گرفته تا انرژی‌های تجدید پذیر همه‌چیز را در برمی‌گیرد. در نتیجه همه دوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا یادگیری خود را افزایش دهید. برخی از دوره‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند تا پس از تکمیل آن‌ها یک نشان دیجیتالی رایگان کسب کنید.

می‌توانید از نشان یا بیانیه مشارکت خود برای به اشتراک گذاشتن دستاوردتان با دیگران استفاده کنید. اما نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید این است که آن‌ها هیچ اعتبار رسمی برای هیچ‌گونه مراکز آموزشی ندارند.

با استفاده از Open چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

شما می‌توانید از Open برای موارد زیر استفاده کنید:

  • برای کشف مقالات، تماشای ویدیوها و تعامل با ویژگی‌ها و بازی‌های ایجاد شده توسط کارشناسان دانشگاهی و مشارکت‌کنندگان مهمان، دسته‌های موضوعی را مرور کنید.

  • محبوب‌ترین دوره‌ها، مقالات و موارد تعاملی را با 10 لیست برتر این سایت کشف کنید.

  • در یکی از دوره‌های رایگان این سایت شرکت کنید.

  • منابع و راهنماها را برای مطالعه و برای زندگی بررسی کنید.

  • موضوعات جدید را برای ایجاد دانش شخصی خود کاوش کنید یا به دنبال مطالب مرجعی که قبلاً در حال مطالعه آن بوده‌اید باشید.

  • یک نشان دیجیتال یا بیانیه مشارکت به عنوان مدرکی بر یادگیری خود کسب کنید.

کورس‌های آفلاین، پادکست و کلاس‎های آنلاین زبان سایت Babbel

یادگیری زبان در تیکا

در این مقاله به معرفی Open پرداختیم. این دوره آنلاین به شما کمک می‌کند تا راهی عالی برای گسترش دانش در مورد موضوعات مختلف پیدا کنید و از این دانش به صورت کامل رایگان استفاده کنید. این روزها با وجود نرم‌افزارهای رایگانی که در حوزه آموزش و یادگیری فعالیت می‌کنند می‌توانید مهارت‌های مختلفی را بیاموزید.

همچنین تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید به دوره‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌هایی که همیشه علاقه‌مند بودید را به آسانی و در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید. بنابراین وقت را تلف نکنید و هر چه سریع‌تر در دوره‌های آن‌ها شرکت کنید.

برای مهاجرت به هر کشوری میتوانید از راه های مختلف تحصیلی یا کاری یا سرمایه گذاری استفاده کنید. داشتن دانش زبانی یک ضرورت است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد منابع یادگیری زبان و یا بهترین کشورها برای مهاجرت، با مجله رایگان آموزش زبان تیکا همراه باشید.

یادگیری زبان در تیکا

آموزش زبان با سایت open

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

خاطره محمدی

تولید محتوا

خاطره محمدی هستم و دنیا رو با واژگان لمس می‌کنم. چند ساله که حوزه‌های مختلف رو با کلمات روایت می‌کنم. کتاب‌های ادبی، موزیک، فیلم و برنامه‌های آشپزی بیشترین علاقه‌مندی‌های من هستند. هنوز هم بعد از دیدن فیلم‌های پلیسی-معمایی تصمیم می‌گیرم وقتی بزرگ شدم، کارٱگاه بشم.

نظرات