اساتید پیشنهادی:

چگونه شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم؟ | جذب زبان آموزان آنلاین بیشتر

معین
معین
شنبه, 20 شهریور 2020

دسته بندی : language-learning

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 8450

چگونه شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم؟ | جذب زبان آموزان آنلاین بیشتر

ما در تیکا تمرکزمان بر روی آموزش آنلاین زبان است و دغدغه اصلی اساتید زبان در اینگونه آموزش ها جذب شاگردان جدید است تا بتوانند کلاس های آنلاین بیشتر و طبیعتا درآمد بیشتری داشته باشند. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را به شما ارائه دهیم که با استفاده از آن ها بتوانید زبان آموزان بیشتری را جذب کنید. در نظر داشته باشید یادگیری موثر زبان و رضایت زبان آموزان بهترین تبلیغات برای شماست.
 

آموزش آنلاین زبان چیست؟

این روزها تمام امور زندگی همه ما با اینترنت محصور شده است . در این بین آموزش آنلاین و در این مقاله به خصوص آموزش آنلاین زبان مورد توجه ما است . در کلاس های آنلاین زبان برخلاف کلاس های زبان آموزشگاه ها نیاز به بیرون رفتن از خانه هم ندارید و از خانه خود و با اتصال به اینترنت می توانید زبان و مهارت های خود را آموزش دهید و به راحتی کسب درآمد داشته باشید. 
قبلا در مقاله چگونه یک کلاس آنلاین خوب برگزار کنیم به ویژگی های یک کلاس جذاب آنلاین زبان پرداختیم . اما اگر تجربه آموزش آنلاین زبان یا هر مهارت دیگری را دارید می دانید که به سادگی نمی توان شاگردان و زبان آموزان جدید پیدا و جذب کرد و لازمه افزایش درآمد در آموزش آنلاین جذب شاگردان بیشتر است. در این مقاله سعی می کنیم پاسخی مناسب برای این سوال اساتید زبان که چگونه زبان آموزان آنلاین بیشتری داشته باشیم پیدا کنیم. پس ادامه این مقاله را بخوانید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی


چگونه شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم؟

اگر یک استاد زبان آنلاین هستید که به دنبال جذب زبان آموزان بیشترمی باشد این مقاله برای شماست! سوالی که همیشه اساتید زبان از ما می پرسند این است که چگونه می توانیم شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم. قبلا درباره برگزاری یک کلاس آنلاین خوب و مفید صحبت کرده ایم . حال زمان آن است که روش هایی برای جذب شاگردان آنلاین بیشتر را به شما معرفی کنیم. پس برای آشنایی با این 5 روش جذب زبان آموز به کلاس آنلاین همراه ما باشید.

آموزش زبان آنلاین


1 . پروفایل خود را به اشتراک بگذارید

به همه ی سایت های مختلفی که در آن ها عضو هستید فکر کنید . اگر شما لینک پروفایل خود در تیکا را در این سایت ها قرار دهید بیشتر دیده خواهید شد. به پروفایل خود در این سایت ها سری بزنید و اطلاعات خود را آپدیت کنید و در صورت امکان لینکی از پروفایل خود در تیکا را در آنجا قرار دهید. 

2 . برای ویدئو معرفی خود وقت بگذارید و آن را به اشتراک بگذارید

همه ی اساتید زبان در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا یک ویدئو معرفی در پروفایل خود دارند که در آن به معرفی کوتاهی از خود و روش مورد استفاده در تدریس زبان اشاره می کنند. تهیه یک ویدئو معرفی جذاب می تواند به دیده شدن شما در میان زبان آموزانی که به سایت تیکا مراجعه می کنند  بسیار کمک کند. 
همچنین سعی کنید توضیحات خود را در پروفایلیتان کامل و جذاب بنویسید . به یک تیتربین 20 الی 40 کارکتر که بتواند شاگردان را جذب کند و یک متن 200 الی 350 کارکتری که هر چه بیشتر شما و مهارت هایتان را توضیح دهد توجه ویژه ای کنید. نگاهی به ویدئو معرفی استاد زبان آقای حسینی مقدم بیاندازید تا با یک ویدئو معرفی استاندارد در تیکا بیشتر آشنا شوید.

3 . از شبکه های اجتماعی حداکثر استفاده را ببرید

به ندرت می توان شخصی را پیدا کرد که حداقل در یک شبکه اجتماعی فعال نباشد. کافیست لینک پروفایل خود در تیکا را در اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ،فیسبوک،تلگرام و ... قرار دهید تا زبان آموزان بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند .

بهترین راه پیدا کردن شاگرد آنلاین خصوصی زبان



4 . عضو انجمن ها و پلتفرم های مخصوص سوال و جواب شوید

انجمن ها و سایت های زیادی وجود دارند که مرتبط به یادگیری زبان هستند و کاربران در آن ها به یکدیگر مطالب مختلفی را معرفی می کنند و نکته های آموزشی را بیان می کنند. اگر به فالورهای خود بتوانید محتوایی ارزشمند ارائه دهید آن ها احتمالا خواهان ادامه یادگیری زبان با شما خواهند بود.همچنین سایت های پرسش و پاسخ زبان آموزان نیز می تواند به دیده شدن شما کمک کنند.
همچنین زبان اموزانی که از کلاس های آنلاین زبان خود راضی باشند شما را به دیگربازدیدکنندگان سایت معرفی می کنند. در کنار آن شما می توانید این انجمن ها را به شاگردان خود نیز معرفی کنید تا آنجا نیز در کنارتان باشند. 

5 . وبلاگ شخصی خود را راه اندازی کنید

بسیاری از اساتید وبلاگ هایی درباره زبانی که آموزش می دهند را دارند. یکی از روش های موثر می تواند این باشد که لینک پروفایل خود در تیکا را در صفحه تماس با ما وبلاگتان به اشتراک بگذارید. اگر محتوای ارزشمند و مفیدی برای زبان آموزان تولید کنید احتمال اینکه آن ها در آینده نردیک جزو شاگردان شما باشند زیاد می شود. همچنین شما میتوانید مقالات با کیفیت و دارای طول مناسب را برای تیکا ارسال کنید تا در بلاگ به نام خودتان منتشر شود. در انتخاب موضوع مقالات خود خلاق باشید و هم اصلاح روش های یادگیری زبان آموزان را در نظر بگیرید.

 

6 . روش و متد آموزشی آنلاین جذابی طراحی کنید

یادتان باشد که در کلاس های انلاین خود به همان اندازه که صحبت می کنید ، به زبان آموز خود گوش بدهید تا بتوانید یک مکالمه معنادار با او برقرار کنید. همین مورد را به تمام متد آموزش آنلاین خودتان بسط بدهید و روش های مختلفی که بتوانید با زبان آموز تعامل کنید و او را جذب کلاس آنلاین خود کنید بکار بگیرید. 
بسیار مهم است که در تدریس آنلاین خود خلاقیت داشته باشید تا هرچه بهتر بتوانید مطالب را به زبان آموز انتقال دهید. به خاطر داشته باشید که به قول معروف همیشه نگاه اول بیشترین تاثیر را دارد پس تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا جلسه اول خوب و مفیدی برای زبان آموز رقم بزنید . به همان اندازه که محتوای شما باید جذاب و برای زبان آموز مفید باشد ،نحوه ارائه شما نیز بسیار مهم است . سعی کنید از جلوه های گرافیکی ، ویدئوها و عکس های جذاب با رنگ هایی که به چشم زبان آموز زیبا می آیند در ارائه محتواهای آموزش زبان خود استفاده کنید. بعد از مدتی خواهید دید که اگر بتوانید یک زبان آموز را برای چند جلسه همراه خود نگه دارید او شما و کلاس آنلاین شما را به سایر دوستانش نیزمعرفی خواهد کرد .

7 . قیمت کلاس آنلاین زبان خود را حساب شده تعیین کنید 

بعضی از اساتید زبان قیمت هر جلسه کلاس آنلاین را خیلی بالا تعیین می کنند . در تعیین هزینه کلاس های آنلاین شرایط اقتصادی جامعه و مواردی مانند اینکه نیاز ندارید که برای تدریس از خانه بیرون بروید که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود را مدنظر قرار دهید. البته این مورد را نیز باید یادآور شویم که اگر قیمت کلاس را خیلی پایین تعیین کنید ممکن است اساتید زیادی در آن رنج قیمت حاضر باشند و کار شما برای دیده شدن سخت تر باشد.

کلاس آنلاین زبان با بهترین قیمت با اساتید با تجربه



8 . قدرت جلسات آزمایشی رایگان را دست کم نگیرید

اگر جلسات آزمایشی رایگان برای خود تعیین کنید طبیعتا با زبان آموزان جدید بیشتری آشنا خواهید شد و نرخ تبدیل زبان آموزانی که جلسه اول رایگان با شما دارند و شاگرد شما می شوند زیاد خواهد شد . در جلسات آزمایشی که معمولا زمانی در حدود 30 دقیقه دارند با زبان آموز و اهدافش از یادگیری زبان آشنا می شوید و از زبان آموز یک آزمون تعیین سطح کوتاه می گیرید و با توجه به انتظارات زبان آموز تعداد جلسات موردنیاز او تعیین می شود . زبان آموز هم با شما و متد آموزش آنلاین زبان شما آشنا می شود. پیشنهاد می کنم علاوه بر آشنایی کلی زبان آموز با شما و در مقابل شما با زبان آموز حتی شده حدود 10 دقیقه وقت برای آموزش نیز بگذارید . تصور کنید شما استاد زبان فرانسه هستید همینکه در همان جلسه آزمایشی بتوانید به زبان آموز سلام و احوال پرسی به زبان  فرانسه را یاد بدهید شور و شوق و علاقه زبان آموز به زبان فرانسه را بیشتر خواهید کرد و احتمال ادامه کلاس های آنلاین زبان آموز با شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در این مقاله به شما 8 روش برای جذب زبان آموزان بیشتر را معرفی کردیم تا بتوانید کلاس های آنلاین بیشتری را برگزار کنید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا زبان آموزان بتوانند از روش های مختلف شما را پیدا کنند و بتوانند با شما کلاس آنلاین زبان رزرو کنند . روش هایی را که بیشتر از همه به ذهنیت شما نزدیک است را انتخاب کنید و برای چند وقت آن ها را امتحان کنید. اگر شما اساتید زبان روش های دیگری برای جذب زبان آموزان جدید دارید آن را در قسمت نظرات در پایین همین صفحه با ما و سایر همکارانتان در میان بگذارید.
برای فعالیت در سایت آموزش آنلان زبان تیکا از طریق لینک زیر اقدام کنید  و کلاس های آموزشی خود را در مکان و زمان موردنظر خود برگزار کنید . 

 

منبع : Preply
 

 

استاد زبان آنلاین به صورت تضمینی
چگونه شاگردان آنلاین بیشتری داشته باشیم؟ | جذب زبان آموزان آنلاین بیشتر

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

معین

تولید محتوا

معین هستم ،تلاشم اینه تا به شما راه ها و روش های جدیدتری رو برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کنم.با تیکا همراه باشید.

نظرات

user-image

سارا غفاری

ممنون از مطلب خوبتون

21 شهریور 2020