اساتید پیشنهادی:

استاد برتر ماه: زهرا خدری، زبان آلمانی

زینب ناصری
زینب ناصری
جمعه, 20 اسفند 2020

دسته بندی : success-story

زمان مطالعه : 6 دقیقه

تعداد بازدید : 4056

استاد زبان آلمانی برتر تیکا زهرا خدری


این ماه میخواهیم سراغ یکی از زبان های پرطرفدار در تیکا و یکی از اساتید خبره در تدریس این زبان بریم: استاد زهرا خدری در زبان آلمانی. 
خانم خدری یکی از اساتید جوان و با انرژی تیکا هستند که مدت هاست در تیکا فعالیت میکنند و در تیکا زبان آموزان بسیاری داشتند. استاد زهرا خدری در کشور آلمان سکونت دارند، با این حال به علت علاقه به تدریس زبان آلمانی و تعهد بالایی که نسبت به زبان آموزان خودشون احساس میکنند، در تیکا فعالیت منظمی دارند. در این مقاله قصد داریم با ویژگی های خاص و روش تدریس خانم خدری بیشتر آشنا بشیم. پس همراه ما باشید!


روش یادگیری زبان آلمانی


تیکا: خانم خدری شما خودتون چطور زبان آلمانی رو فرا گرفتید؟ هدف شما از یادگیری این زبان چی بود؟ و در حال حاضر به نظر شما بزرگترین فایده یادگیری زبان آلمانی چیه؟

من زبان آلمانی تا سطح B1 رو در کلاس زبان خصوصی فراگرفتم. این فرآیند برای من کمتر از 6 ماه طول کشید! و مدرک یا همون Zertifikat اون زبان رو بعد از این دوران گرفتم. بعد از این مدت، برای رسیدن به سطح B2 در کلاس زبان گروهی ثبت نام کردم. این فرآیند برای من 4 ماه طول کشید. 
هدف من مهاجرت کاری به کشور آلمان بود. به علت اینکه نمره زبان خوبی گرفتم، موفق شدم قبل از ترک کردن ایران قرارداد کاری امضا کنم. بنابراین میتونم بگم یادگیری زبان آلمانی برای مهاجرت میتونه برای شما مفید باشه. در عین حال من زبان آلمانی و کشور آلمان رو انتخاب کردم چون این کشور دومین اقتصاد برتر دنیا محسوب میشود. در عین حال زبان آلمانی در کشورهای سوئیس و اتریش هم برای مکالمه کاربرد دارد.
 

روش تدریس زبان استاد زهرا خدری

روش تدریس من یک روش ترکیبی است: من اطلاعاتی که در سطح های بالاتر به زبان آموز ارائه میشوند را برای توضیح بیشتر به زبان آموزانم به طور قابل فهم و خلاصه ارائه میکنم تا از همان ابتدا ذهن او برای یادگیری قوائد و گرامر زبان آلمانی آماده شود. به عبارت دیگر، من میخواهم زبان آموز ناچار نباشد برای دستیابی به پاسخ سئوالاتش منتظر رسیدن به سطح های بالاتر بماند. 
من نکات کاربردی زبان آلمانی را با عبارت هایی که در زندگی روزمره افراد کاربرد دارد ترکیب میکنم و به آن ها تحویل میدهم. به علاوه، من همه نکات و تحلیل گرامرها را در یک فایل خلاصه کرده و به زبان آموزانم تحویل میدهم. با ارسال کردن این فایل، به زبان آموزم این اطمینان خاطر را میدهم که مجبور نیست سر کلاس نگران یادداشت برداری باشد و میتواند کاملا روی درس ارائه شده تمرکز کند.

کلاس های زبان آلمانی شما بیشتر برای چه زبان آموزانی مناسبند؟

کلاس های من برای افرادی مناسبند که انگیزه و تلاش بالایی برای یادگیری زبان آلمانی دارند. یعنی افرادی که یا قصد مهاجرت به کشور آلمانی زبان را دارند یا در حال حاضر اینجا زندگی میکنند، چون من زبان آلمانی واقعی به همراه همه نکات ریزی که ممکن است در محیط کار به آن ها بربخورند را به آن ها آموزش میدهم.

سابقه شما در تدریس در تیکا


 من به طور کلی دو سال سابقه به تدریس زبان آموزان مختلف از سطح A1 تا B2 را دارم. اما بیشتر کلاس های من به صورت بحث آزاد و تدریس نکات به صورت کاربردی برگزار میشوند.

چالش های آموزش آنلاین از نظر شما چه هستند؟

نکته مهم در برگزاری کلاس زبان آنلاین موفق، برنامه ریزی درست و مدیریت زمان مناسب است. در عین حال اتصال به اینترنت مناسب و پرسرعت و استفاده از لپ تاب یا نوت بوک برای برگزاری کلاس میتواند از بسیاری از مشکلات بعدی پیشگیری کند.

انتخاب استاد زبان در آموزشگاه زبان آنلاین


هدف تیکا فراهم کردن امکان یادگیری زبان آنلاین برای شما و از بین بردن موانعی است که ممکن است این کار را برای شما سخت تر کنند. همانطور که در مصاحبه با استاد خدری از زبان خود استاد نقل شد، استفاده از امکانات یک کلاس زبان خصوصی یکی از سریع ترین راه ها برای رسیدن به مدرک زبان مورد نظر محسوب میشود. زبان آموزانی که هدف خود را مشخص کرده باشند با کمک یک استاد میتوانند برنامه ریزی دقیق تری برای زمان خود داشته باشند.
اگر دوست دارید با استاد زهرا خدری کلاس آزمایشی داشته باشید، میتوانید از بخش اساتید زبان آلمانی با ایشون یک جلسه آزمایشی رزرو کنید. همچنین نکته جالب درمورد استاد زبان آلمانی خانم زهرا خدری، آشنایی خانوادگی با زبان آلمانی و تدریس این زبان است! خانم فاطمه خدری یکی دیگر از اساتید متعهد و منظم تیکا هستند که در لیست اساتید میتوانید طبق برنامه زمانی با این استاد نیز کلاس رزرو کنید.
امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

آموزش زبان انلاین تیکا 

آموزش زبان آنلاین تیکا
استاد برتر ماه: زهرا خدری، زبان آلمانی

اشتراک گذاری:

درباره نویسنده

author-image

زینب ناصری

تولید محتوا

من زینب، دانشجوی ارشد ادبیات انگلیسی و مدرس پاره وقت هستم و توی بخش های مختلف تیکا فعالم، اما مخصوصا به بلاگ و نوشتن درمورد زبان ها علاقه دارم!

نظرات